Klagetråd

I dag kastet jeg opp for første gang. Ferien over i morgen, hvordan skal dette gå? :depressed:
Føler meg som verdens verste mamma som bare sover.
Jeg også. Grenser for hvor lenge denne "mamma ligger på sofaen" - leken vil være moro. Nå synes han faktisk det er moro å klatre opp til meg og stable leker på meg, men om han gidder det en måned til... :rolleyes:
 
Huff, kvalmen har virkelig kicket inn nå. Hele døgnet. Våkner om natten av at jeg er sjukt kvalm. Orker stort sett bare å ligge på sofaen hele dagen. Idag spydde jeg opp frokosten 3 ganger :depressed:
 
I dag kastet jeg opp for første gang. Ferien over i morgen, hvordan skal dette gå? :depressed:

Jeg også. Grenser for hvor lenge denne "mamma ligger på sofaen" - leken vil være moro. Nå synes han faktisk det er moro å klatre opp til meg og stable leker på meg, men om han gidder det en måned til... :rolleyes:

Nå i nyttårshelgen har mini egentlig ikke brydd seg om at mamma stort sett bare har lagt på sofaen, for han har vært for opptatt av å dra bestemor med seg:)
Men nå er vi kommet hjem, så må jeg vel være litt mer aktiv...
Jeg skal fungere sammen med 14 1 og 2 åringer på jobb de neste ukene også:rolleyes:
 
Ligger i sengen og får ikke sove. Har hatt søvnproblemer i mange år, blir stresset over at det ikke bare er å ta noen beroligende (på resept) og sovne. Stuptrøtt døgnet rundt, så mer søvn hadde ikke vært å forakte
 
Ligger i sengen og får ikke sove. Har hatt søvnproblemer i mange år, blir stresset over at det ikke bare er å ta noen beroligende (på resept) og sovne. Stuptrøtt døgnet rundt, så mer søvn hadde ikke vært å forakte
Fins det ingenting du kan ta istedenfor den du har resept på, hvis du ikke kan ta den nå? Jeg tenker på at jeg kanskje må be om et eller annet etterhvert.
 
Lykke til, alle som trosser kvalme/ trøtthet og andre vondter og kommer seg på jobb i dag:gen014 Håper dagen blir fin!
 
Sitter her og svelger og svelger. :depressed: Er vel bare å gå og legge seg før en spyr.
 
Tidligvakt i morgen dvs en time tidligere på jobb enn i dag... I dag hadde jeg mest lyst til å sove under lunsjen til barna
 
Fins det ingenting du kan ta istedenfor den du har resept på, hvis du ikke kan ta den nå? Jeg tenker på at jeg kanskje må be om et eller annet etterhvert.
Det kan jo være. Melatonin kanskje? Må forhøre meg, for trenger all søvn vi kan få før fødsel.
 
Ligger i sengen og får ikke sove. Har hatt søvnproblemer i mange år, blir stresset over at det ikke bare er å ta noen beroligende (på resept) og sovne. Stuptrøtt døgnet rundt, så mer søvn hadde ikke vært å forakte
 
Last edited:
Jeg har samme problemet. Er det ingenting man kan ta som gravid?
Jeg vet ikke, tenker man må høre med legen sin.
Jeg vet bare at det jeg har gått på ikke er forenelig med en graviditet. Anbefaler å spørre om råd hos lege/jm, det skal jeg gjøre iallfall.
 
Jeg har klart å bli syk, feber, tette bihuler hoven hals og hele pakka, samme med samboeren...
I tillegg til alle de horrible marerittene som jeg får hver gang jeg sover, typ våkner i panikk...
 
TUL i dag og satt tilbake over 1 uke :/ Var helt forventet pga uregelmessig syklus, men kjedelig allikevel! Synes tiden gikk sakte fra før... kan i hvert fall glede meg over at alt sto bra til inni der da :)
 
I dag har jeg hatt så masse stikkinger i livmoren. Men de er ikke som de ellers har vært. De er på andre siden og føles nesten som en sakte pulserende muskelkrampe/feberkrampe følelse på dem. De er ikke så veldig vonde. Men jeg blir jo bekymret for det. Har TUL 13 januar. Håper å få bekreftet at alt er bra. Mye kvalm og svimmel. Men heldigvis ikke kastet opp ennå. Og Bah!! Alle de kvisene/nuppene som har kommet. Og har allerede lagt på meg 5! Kg. Er bare 6+3 i dag. Noe av det er sikkert julemat også da. He He.
 
I dag er jeg S.Å forbaska trøtt, kjenner hvordan øyene siger nedpå!

I tillegg er jeg til de grader humørsyk. ALERT; hold deg på god avstand, jeg kan når som helst A: overreagerer, B: strigråte.

Dagens blærk!
 
I dag har jeg hatt så masse stikkinger i livmoren. Men de er ikke som de ellers har vært. De er på andre siden og føles nesten som en sakte pulserende muskelkrampe/feberkrampe følelse på dem. De er ikke så veldig vonde. Men jeg blir jo bekymret for det. Har TUL 13 januar. Håper å få bekreftet at alt er bra. Mye kvalm og svimmel. Men heldigvis ikke kastet opp ennå. Og Bah!! Alle de kvisene/nuppene som har kommet. Og har allerede lagt på meg 5! Kg. Er bare 6+3 i dag. Noe av det er sikkert julemat også da. He He.
Hehe julemat også, har ikke turt å veie meg :stop:
 
TUL i dag og satt tilbake over 1 uke :/ Var helt forventet pga uregelmessig syklus, men kjedelig allikevel! Synes tiden gikk sakte fra før... kan i hvert fall glede meg over at alt sto bra til inni der da :)
Hvor langt tilbake ble du satt? Godt alt var fint, det er jo det viktigste.
 
Klager på at jeg blir så nervøs av alt :( har drukket en del schweppes og er redd det kanskje ikke er så bra i og med at det anbefales for å sette i gang fødsel! Og så er jeg redd det er risky hver gang typen og jeg har sex! OG været her i Trondheim er crazy, og jeg har ikke garasje :((((( 10 meter snø hver gang jeg skal ut å kjøre!!
Kan det ikke bare bli august?!
 
Klager på at jeg blir så nervøs av alt :( har drukket en del schweppes og er redd det kanskje ikke er så bra i og med at det anbefales for å sette i gang fødsel! Og så er jeg redd det er risky hver gang typen og jeg har sex! OG været her i Trondheim er crazy, og jeg har ikke garasje :((((( 10 meter snø hver gang jeg skal ut å kjøre!!
Kan det ikke bare bli august?!
Jeg bor i Selbu og det snør oppover her :hilarious: men helt ærlig tror jeg det er verre for barnet å stresse over absolutt alt.. Håper du kan slappe av litt etterhvert :happy:
 
Jeg bor i Selbu og det snør oppover her :hilarious: men helt ærlig tror jeg det er verre for barnet å stresse over absolutt alt.. Håper du kan slappe av litt etterhvert :happy:

Det er sant! Håper jeg også! :/

Hahah ja det kan jeg faktisk tro! Jeg ser INGENTING her ute for øyeblikket... står bare forsn butikken og venter på at det skal roe seg litt! Kan bare se for meg hvordan det er i Selbu!
 
Back
Topp