Klagetråd

Ja, fra ca uke 7-8. Tror jeg kastet opp helt til termindato daglig, mest kveld. Overtiden var deilig uten kvalme og bekkenplager :D
Huff, så slitsomt :( Fikk du noe for? Jeg slapp billig unna i første trimester forrige gang, hadde kun ett par rundet med oppkast. Var verre mot slutten, da var det også nesten daglig her :dead:

Spiste nettopp lunket ostepølse fra kiosk og bekymrer meg. Hvordan vet man definisjonen av gjennomvarmet????

Huff, så slitsomt :( Fikk du noe for? Jeg slapp billig unna i første trimester forrige gang, hadde kun ett par rundet med oppkast. Var verre mot slutten, da var det også nesten daglig her :dead:
Nei, for det var ikke hele dagen og jeg var ganske velfungerende. Middag var det vanskeligste. Min kjære var helt fantastisk og sto parat med bøtte og fikset alt alltid. :love017

Nei, for det var ikke hele dagen og jeg var ganske velfungerende. Middag var det vanskeligste. Min kjære var helt fantastisk og sto parat med bøtte og fikset alt alltid. :love017
Så godt med en god støttepartner ❤

JEG ER SÅ OPPBLÅST! Når gir dette seg???

Jeg er kvalm 24/7. Kaster opp masse. Hadde hypermesis i begge svangerskap med døtrene mine også, og da var jeg ikke fungerende før rundt uke 18 (før bekkenet deretter tok over og gjorde meg ubrukelig:shifty:), så jeg regner med at det blir det samme denne gangen! Jaja, bare 12 uker igjen med oppkast da :wacky: Heldigvis verdt det!

Sååå trøtt og sååå oppblåst. Uggen i magen. Føler meg så ekstremt lite fresh. :grumpy::dead:

Kvalm, sliten og helt uten matlyst!
Er i tillegg ganske bekymret fordi storesøster har fått noe som likner på 5. barnesykdom. Jeg løp til legen og fikk beskjed om at jeg ikke er immun. Har ikke hørt noe mer etter det. Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg bør gjøre noe mer eller det bare er å håpe på det beste.

Da var spyingen begynt :yuck:

Kunne ønsket meg litt flere symptomer! Føler testene som sier gravid bare lurer meg :p

Er stressa angående julegaver. Har knapt begynt :arghh:

Kunne ønsket meg litt flere symptomer! Føler testene som sier gravid bare lurer meg :p
Samme her:p men vi får vel bare prise oss over at vi ikke har noen store plager foreløpig, det kommer nok! Hvor langt er du på vei?

Samme her:p men vi får vel bare prise oss over at vi ikke har noen store plager foreløpig, det kommer nok! Hvor langt er du på vei?
Bare 4+0, fikk positiv test på monitoren igår og på digital idag. Så det er nok derfor :) du da?

5+1☺️ Har litt ømme pupper, veldig trøtt, dårlig matlyst og litt hard mage. Men syns ikke det et noe å klage på:p

Her begynner puppene å bli ordentlig harde og vonde nå! Er bare 3+5 i dag og har vært såå trøtt :wtf: håper det var på grunn av dårlig søvn i natt og at det ikke er et symptom..

Back
Topp