Oi, det var tidlig å begynne med kvalmenVar på Luciafeiring i barnehagen i dag og måtte gå på do for å kaste opp![]()
Var du dårlig sist gang også?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var tidlig å begynne med kvalmenVar på Luciafeiring i barnehagen i dag og måtte gå på do for å kaste opp![]()
Var du dårlig sist gang også?Ja, fra ca uke 7-8. Tror jeg kastet opp helt til termindato daglig, mest kveld. Overtiden var deilig uten kvalme og bekkenplagerOi, det var tidlig å begynne med kvalmenVar du dårlig sist gang også?
Huff, så slitsomtJa, fra ca uke 7-8. Tror jeg kastet opp helt til termindato daglig, mest kveld. Overtiden var deilig uten kvalme og bekkenplager![]()

Nei, for det var ikke hele dagen og jeg var ganske velfungerende. Middag var det vanskeligste. Min kjære var helt fantastisk og sto parat med bøtte og fikset alt alltid.Huff, så slitsomtFikk du noe for? Jeg slapp billig unna i første trimester forrige gang, hadde kun ett par rundet med oppkast. Var verre mot slutten, da var det også nesten daglig her
![]()

Så godt med en god støttepartner ❤Nei, for det var ikke hele dagen og jeg var ganske velfungerende. Middag var det vanskeligste. Min kjære var helt fantastisk og sto parat med bøtte og fikset alt alltid.![]()
), så jeg regner med at det blir det samme denne gangen! Jaja, bare 12 uker igjen med oppkast da
Heldigvis verdt det!Åå, samme her! Det må være lov å klage over!
Samme herKunne ønsket meg litt flere symptomer! Føler testene som sier gravid bare lurer meg![]()
Bare 4+0, fikk positiv test på monitoren igår og på digital idag. Så det er nok derforSamme hermen vi får vel bare prise oss over at vi ikke har noen store plager foreløpig, det kommer nok! Hvor langt er du på vei?
håper det var på grunn av dårlig søvn i natt og at det ikke er et symptom..