Idag vil jeg klage på hodepine som har vært her de siste to dagene og vonde knær som bare blir verre
Skal være alene med toåringen i dag og kjenner at det blir utfordrende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uren hud, halsbrann, drit klar, trøtt, huset ser ikke ut, kvalm, hormoner, ryggen gjør vondt å samboer er til 0 hjelp å han sliter med å forstå at jeg ikke sutrer uten grunn! Klager på at jeg ikke måker til han kommer hjem osv, phew!
Tåler ikke noe og er humørsyk * sjarmerende 

Men er veldig hormonell, veldig ømme bryster og mer trøtt enn vanlig, så har heldigvis noen symptomer! Satser på at babyklisteret gjør susen denne gangen
(første gang jeg prøver det)Klager idag på at dette blir noen lange uker, skulle ønske noen kunne gi meg en garanti på at det går bra denne gangenMen er veldig hormonell, veldig ømme bryster og mer trøtt enn vanlig, så har heldigvis noen symptomer! Satser på at babyklisteret gjør susen denne gangen
(første gang jeg prøver det)
Jeg hadde en dritt dag på jobb, hodet hang ikke med, jeg begynte nesten å grine da vi hadde en PLANLAGT TEST AV BRANNANLEGGET! Følte meg kjempedust![]()

Bra det ikke er bare meghahsh! Det gjorde jeg her om dagen! Jeg hulket når vi var på vei til møtepunktet![]()