Klagetråd

Idag vil jeg klage på hodepine som har vært her de siste to dagene og vonde knær som bare blir verre :( Skal være alene med toåringen i dag og kjenner at det blir utfordrende.

Uren hud, halsbrann, drit klar, trøtt, huset ser ikke ut, kvalm, hormoner, ryggen gjør vondt å samboer er til 0 hjelp å han sliter med å forstå at jeg ikke sutrer uten grunn! Klager på at jeg ikke måker til han kommer hjem osv, phew!

Uren hud her og. Det er utrolig ille!

Vondt i ryggen og symfysen. Ønsket meg kvalme i morrus for da kunne jeg blitt hjemme i sengen. når jeg skulle gå fra jobb i dag og bøyde meg ned for å kle på meg så hogg det til i bekkenet. Dette blir verre for hver dag. Får tårer i øynene av det. Lurer på om fysioterapeuten har noen gode råd.

Jeg vil mest gå i kjoler eller høy tights. Så ubehagelig med press på magen.
Greit å få positiv test nå. Forstår hvorfor jeg gråt i diskusjon med kollega på fredag :shy: Tåler ikke noe og er humørsyk * sjarmerende :D *

Jeg er sulten HELE tiden! Sånn skikkelig skrubbsulten:laughing021 og viss jeg ikke spiser så blir jeg kvalm:yuck:

Tror jeg har mye vann som skal ut for idag tisser jeg -hele tiden-. Frustrerende når man vil prøve å teste, men generelt kjedelig å tisse hver time, haha! Satser på at det er vann fra helga med utskeielser som slipper :playful:

Klager på konstant bekymring. Er så slitsomt for hjernen... og mobilbatteriet siden jeg googler i timesvis. Så får jeg ekstra panikk når det er noe jeg gjorde jeg leser er feil. Og jeg er bare 4+5.......

Føles som om gravidklær må frem snart. I hvertfall høye liv. Tåler ikke press på magen :(

Er så sykt dritt at det er 4 uker til tidlig ultralyd :(

Ulempen med å finne ut at man er gravid når man er 3+3 er at bare det å komme til uke 5-6-7-8 tar fryktelig lang tid :D

Kunne ønske jeg kunne gå i dvale og sove frem til jul/nyttår og så sove frem til tidlig ultralyd etterpå!

nå skal jeg trøstespise litt burger king-mat :hilarious:

Jeg hadde en dritt dag på jobb, hodet hang ikke med, jeg begynte nesten å grine da vi hadde en PLANLAGT TEST AV BRANNANLEGGET! Følte meg kjempedust :shifty::(

Klager idag på at dette blir noen lange uker, skulle ønske noen kunne gi meg en garanti på at det går bra denne gangen :smiley-angelic001 Men er veldig hormonell, veldig ømme bryster og mer trøtt enn vanlig, så har heldigvis noen symptomer! Satser på at babyklisteret gjør susen denne gangen :Heartred (første gang jeg prøver det)

Jeg er syk og går på prednisolon. Fant ut av graviditeten ved en siste ekstra test for sikkerhets skyld, grunnet forsinket mens. Øynene ble store da strek nr. 2 kom opp! Legen på sykehuset sa det var litt "uheldig" å bli gravid nå, det var skikkelig vondt å høre. For vi er jo egentlig veldig glade!

Klager idag på at dette blir noen lange uker, skulle ønske noen kunne gi meg en garanti på at det går bra denne gangen :smiley-angelic001 Men er veldig hormonell, veldig ømme bryster og mer trøtt enn vanlig, så har heldigvis noen symptomer! Satser på at babyklisteret gjør susen denne gangen :Heartred (første gang jeg prøver det)

babyklister??? hva er det?

Jeg hadde en dritt dag på jobb, hodet hang ikke med, jeg begynte nesten å grine da vi hadde en PLANLAGT TEST AV BRANNANLEGGET! Følte meg kjempedust :shifty::(

hahsh! Det gjorde jeg her om dagen! Jeg hulket når vi var på vei til møtepunktet :hilarious:

hahsh! Det gjorde jeg her om dagen! Jeg hulket når vi var på vei til møtepunktet :hilarious:
Bra det ikke er bare meg :hilarious:
Jeg har måtte sagt ifra til to av lederne på jobb for tilrettelegging, men ingen andre vet noe. Håper å klare å holde det skjult til 12+0 :angelic::angelic:

Jeg har vondt i håndleddet og rumpa etter å ha sklidd i trappa. :( Og litt engstelig for Frøet...

Var på Luciafeiring i barnehagen i dag og måtte gå på do for å kaste opp :(

Back
Topp