Nei. Det er visst ikke så bra for babyen. Når Finland går ut med det, så må det jo være sant.
Måtehold litt er ikke farlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Det er visst ikke så bra for babyen. Når Finland går ut med det, så må det jo være sant.
Ånei! I mitt første svangerskap fikk jeg bekkenløsning i uke 6, og det ble aldri bedre i løpet av svangerskapet. Nå er jeg kommet meg til uke 8 uten at det har kommet, så jeg håper jeg slipper unna denne gangen. Det er virkelig grusomt, jeg foretrekker kvalme fremfor bekkenløsning.Bekkenløsning så til de grader...... Og er bare 8+4!
Hvorfor har du ikke rett til sykemelding? Lykke tilJeg klager litt forsiktig over voldsom kvalme, samtidig som jeg er takknemmelig for ett håndfast symptom. Jeg var også eeenda dårligere med forgje, så litt takknemmelig for at det ikke er like ille denne gangen.
Men gruer meg fælt til å begynne igjen i jobb i oktober , helt uten egenmelding og sykemeldingsrettigheter krysser fingre for at kvalmen er bedre til den tid!
Hvorfor har du ikke rett til sykemelding? Lykke til
Du har rett til å være sykemeldt, men du får ikke sykepenger. Det beste er jo om du klarer å holde ut lenge nok til å få sykepengerettigheter, og for det må du ha vært i jobb sammenhengende i fire uker. Det er jo en stund til oktober, krysser fingrene for at du føler deg bedre da. De fleste gjør jo det!Har vært i ulønnet permisjon med det ene barnet mitt. Da må jeg opparbeide meg nye rettigheter. 1 mnd før sykemeld. Og 2 mnd før egenmeld - tror jeg det er
Du har rett til å være sykemeldt, men du får ikke sykepenger. Det beste er jo om du klarer å holde ut lenge nok til å få sykepengerettigheter, og for det må du ha vært i jobb sammenhengende i fire uker. Det er jo en stund til oktober, krysser fingrene for at du føler deg bedre da. De fleste gjør jo det!