Klagetråd

Er så sulten hele tiden!
Føler det er helt krise hvis jeg ikke kan spise ett eller annet hver halvtime.
Greit når jeg er i aktivitet, men når jeg sitter på kontoret derimot... galskap!!

Kan ikke kalle meg kvalm, men uvel:wtf: Tanken på å lage mat, spess tilberede rått kjøtt gjør meg dårlig..

Årrh . Jeg gruer meg faktisk til å si til kollega og styrer i barnehagen at jeg er gravid. Jeg VET at de tenker at det er litt kjipt og de er redd for at det må inn vikar. Har meldt meg opp på endel kurs og jeg tar Master i tillegg.
De mener vel at jeg har pådratt meg for mye nå.
Har faktisk ikke lyst å si noe... kjedelig følelse
Skulle vært en gyllen regel at man bare var glad på andres vegne

Klager litt over at jeg måtte takke nei til drømmestudiet jeg ENDELIG kom inn på, på grunn av manglende finansiering... :-(

Må bare klage litt på hormoner og energi. Føler meg potte sur i dag, orker ikke trene eller gå tur, vil bare være helt for meg selv :grumpy: Også går tiden så sakte. Og ja, jeg et jo at tiden går fortere hvis man gjør noe. En ny dag i morgen :happy:

Sitter på jobb og vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Kvalmen henger over meg i dag, mens jeg prøver å manne meg opp til helgen alene med mini, hvordan skal dette gå:(

Ligger i senga og manner meg opp til jobbehelg.. kvalmen kom på onsdag og kaster opp på morgen og er uggen langt utover dagen, sammen med ekstrem trøtthet/utmattelse. Skal jobbe 6 t idag og 12 t lør og søn... passet bra at kvalmen kom nå:depressed:

Og guttungen på 7 år stakkars lurer på hvorfor mamma kaster opp og reiser på jobb :p jeg er jo tross alt syk og kan smitte de andre.. huff :p

På jobb i dag løfta jeg en unge opp på fanget mitt. Da fikk jeg en stikkende følelse i nedre del av magen og ble fryktelig svimmel. Har enda fryktelig vondt og er litt kvalm. Er kjempeurolig.

Er kvalm og uvel, men måtte stå opp med ungen pga mannen er fyllesyk :facepalm:

Bekkenløsning så til de grader...... Og er bare 8+4!
Ånei! :depressed: I mitt første svangerskap fikk jeg bekkenløsning i uke 6, og det ble aldri bedre i løpet av svangerskapet. Nå er jeg kommet meg til uke 8 uten at det har kommet, så jeg håper jeg slipper unna denne gangen. Det er virkelig grusomt, jeg foretrekker kvalme fremfor bekkenløsning.

Om du ikke alt har prøvd, kan jeg anbefale manuellterapaut. Jeg kom meg dit alt for seint i sist svangerskap, og da kunne han ikke gjøre annet enn å gi meg øvelser så det ikke skulle bli verre. Men han sa at om jeg hadde kommet tidligere kunne han kanskje klart å gjøre det bedre.

Jeg klager litt forsiktig over voldsom kvalme, samtidig som jeg er takknemmelig for ett håndfast symptom. Jeg var også eeenda dårligere med forgje, så litt takknemmelig for at det ikke er like ille denne gangen.

Men gruer meg fælt til å begynne igjen i jobb i oktober , helt uten egenmelding og sykemeldingsrettigheter :depressed: krysser fingre for at kvalmen er bedre til den tid!

Jeg klager litt forsiktig over voldsom kvalme, samtidig som jeg er takknemmelig for ett håndfast symptom. Jeg var også eeenda dårligere med forgje, så litt takknemmelig for at det ikke er like ille denne gangen.

Men gruer meg fælt til å begynne igjen i jobb i oktober , helt uten egenmelding og sykemeldingsrettigheter :depressed: krysser fingre for at kvalmen er bedre til den tid!
Hvorfor har du ikke rett til sykemelding? Lykke til ❤️

Hvorfor har du ikke rett til sykemelding? Lykke til ❤️

Har vært i ulønnet permisjon med det ene barnet mitt. Da må jeg opparbeide meg nye rettigheter. 1 mnd før sykemeld. Og 2 mnd før egenmeld - tror jeg det er o_O

Mannen har blitt "syk" og uffer seg. Han har hatt litt løs mage og er vist litt varm. Stakar....
Prøv å være kvalm, gå på jobb og lev et "normalt" liv, 3 mnd I strekk.
Ja jeg er irritert over sutring hans :angry4. :knegg:

Har vært i ulønnet permisjon med det ene barnet mitt. Da må jeg opparbeide meg nye rettigheter. 1 mnd før sykemeld. Og 2 mnd før egenmeld - tror jeg det er o_O
Du har rett til å være sykemeldt, men du får ikke sykepenger. Det beste er jo om du klarer å holde ut lenge nok til å få sykepengerettigheter, og for det må du ha vært i jobb sammenhengende i fire uker. Det er jo en stund til oktober, krysser fingrene for at du føler deg bedre da. De fleste gjør jo det!

Du har rett til å være sykemeldt, men du får ikke sykepenger. Det beste er jo om du klarer å holde ut lenge nok til å få sykepengerettigheter, og for det må du ha vært i jobb sammenhengende i fire uker. Det er jo en stund til oktober, krysser fingrene for at du føler deg bedre da. De fleste gjør jo det!

Men om jeg går i sykemelding uten å få sykepenger, starter man da automatisk opp med sykepenger etter 4 uker da ? Eller fortsetter man bare i sykemelding uten sykepenger heeelt til man har vært aktivt på jobb i 4 sammenhengende uker?

Back
Topp