Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også bytter uke i morgen, og jeg er veldig enig i at tiden går sakte...Klager over at tiden går såååå seeeeent! Bytter heldigvis uke i morgen og det er et stort høydepunkt!
Er ikke lakris «lov»?I morres ble jeg vekt kl 0510 av 5åringen som satt oppå puppa mine å ropte "Mamma! Det er grøt fredag!!" De serverer grøt hver fredag. Det var litt i det tidligste laget, da. Hun fikk beskjed av ei sinna mamma om å prekivere seg tilbake i senga å ikke åpne øynene før klokka 0600.
Er også litt lei meg for at jeg ikke kan spise lakris før lille spire er kommet til verden.
Er ikke lakris «lov»?
Åja. Jaja. Ikke noe stort offer for meg, syns bare ikke jeg hadde lest det noe sted.Nei. Det er visst ikke så bra for babyen. Når Finland går ut med det, så må det jo være sant.
Jeg begynte å blø litt i går jeg også. Har heldigvis sett et bankende hjerte på ul, men det er utrolig kjipt likevel.Klager over at jeg blør igjen. Mest brunt, og kan foreløpig i alle fall ikke se koagler. Krysser fingrene for at jeg er av dem som blør 8 mnd straight.
Er for kort på vei til at ul er aktuelt. Håper på at jeg får kommer dit om et par uker.Jeg begynte å blø litt i går jeg også. Har heldigvis sett et bankende hjerte på ul, men det er utrolig kjipt likevel.
I følge jordmor og flere jeg har snakket med innen svangerskapsomsorg er litt lakris hver dag null stress. En må bare moderere segNei. Det er visst ikke så bra for babyen. Når Finland går ut med det, så må det jo være sant.
I følge jordmor og flere jeg har snakket med innen svangerskapsomsorg er litt lakris hver dag null stress. En må bare moderere seg
Det er klart, en velger helt selv, men hvis du skal følge andre land sine retningslinjer i tillegg til Norge for hva du kan og ikke kan spise blir forbud listen langJeg tenker at jeg ikke vil ta noen sjanse. Kan heller kjøpe inn en gigapakke til 17.mai.
Kjenner til det! Er SÅ dårlig på å vente generelt, dette er en tålmodighetsprøve av de sjeldne.Herreguuuuuud så sakte dagene går. Har visst om graviditeten i 9 dager, det føles ut som hvertfall 9 uker
Våknet 0430 i dag! Eeeeelsker det!
Edit: Klokka er straks 7 og jeg har allerede vært på jobb en halvtimes tid. Er så kvalm at jeg ikke klarer tenke klart. Blir artig på jobb i dag.....