Klagetråd

Klager over at tiden går såååå seeeeent!:shifty: Bytter heldigvis uke i morgen og det er et stort høydepunkt!
 
Jeg klager over at jeg selv er så sutrete. Hvordan kan jeg være så sutrete for kvalme og slitenhet når jeg er så heldig som har blitt gravid så lett? Skjerpings - og klagings :p
 
Klarer ikke tenke hva jeg egentlig vil og det irriterer meg.. har barnefri i helgen og vet ikke om jeg vil finne på noe eller bare slappe av.. vil at venner skal ta kontakt å foreslå noe men vet ikke om jeg egentlig er i form eller gidder.. vet ikke hva jeg vil selv! Og god mat som er godt.. nå er det ingenting som frister... argh
*luksusproblem*
 
I morres ble jeg vekt kl 0510 av 5åringen som satt oppå puppa mine å ropte "Mamma! Det er grøt fredag!!" De serverer grøt hver fredag. :dead: Det var litt i det tidligste laget, da. Hun fikk beskjed av ei sinna mamma om å prekivere seg tilbake i senga å ikke åpne øynene før klokka 0600.

Er også litt lei meg for at jeg ikke kan spise lakris før lille spire er kommet til verden. :smiley-angry017
 
I morres ble jeg vekt kl 0510 av 5åringen som satt oppå puppa mine å ropte "Mamma! Det er grøt fredag!!" De serverer grøt hver fredag. :dead: Det var litt i det tidligste laget, da. Hun fikk beskjed av ei sinna mamma om å prekivere seg tilbake i senga å ikke åpne øynene før klokka 0600.

Er også litt lei meg for at jeg ikke kan spise lakris før lille spire er kommet til verden. :smiley-angry017
Er ikke lakris «lov»?
 
Klager over at jeg blør igjen. Mest brunt, og kan foreløpig i alle fall ikke se koagler. Krysser fingrene for at jeg er av dem som blør 8 mnd straight.
 
Klager over at jeg blør igjen. Mest brunt, og kan foreløpig i alle fall ikke se koagler. Krysser fingrene for at jeg er av dem som blør 8 mnd straight.
Jeg begynte å blø litt i går jeg også. Har heldigvis sett et bankende hjerte på ul, men det er utrolig kjipt likevel.
 
Jeg begynte å blø litt i går jeg også. Har heldigvis sett et bankende hjerte på ul, men det er utrolig kjipt likevel.
Er for kort på vei til at ul er aktuelt. Håper på at jeg får kommer dit om et par uker.
 
Jeg tenker at jeg ikke vil ta noen sjanse. Kan heller kjøpe inn en gigapakke til 17.mai.
Det er klart, en velger helt selv, men hvis du skal følge andre land sine retningslinjer i tillegg til Norge for hva du kan og ikke kan spise blir forbud listen lang :p
 
Herreguuuuuud så sakte dagene går. Har visst om graviditeten i 9 dager, det føles ut som hvertfall 9 uker :happy090
 
Herreguuuuuud så sakte dagene går. Har visst om graviditeten i 9 dager, det føles ut som hvertfall 9 uker :happy090
Kjenner til det! Er SÅ dårlig på å vente generelt, dette er en tålmodighetsprøve av de sjeldne. :hilarious:
 
Klager over ny kollega på jobb spm jeg føler trenger seg inn i hele universet og vil endre alt. Hun finnes ikke ydmyk men er brautende og belærende. Var hos sjefen i møte med henne og teamleder fredag som var. Ble ikke noen løsning og jeg vet ikke om jeg klarer å gå på jobb i morgen:banghead::arghh:
 
Våknet 0430 i dag! Eeeeelsker det! :hungover:

Edit: Klokka er straks 7 og jeg har allerede vært på jobb en halvtimes tid. Er så kvalm at jeg ikke klarer tenke klart. Blir artig på jobb i dag.....
 
Last edited:
Våknet 0430 i dag! Eeeeelsker det! :hungover:

Edit: Klokka er straks 7 og jeg har allerede vært på jobb en halvtimes tid. Er så kvalm at jeg ikke klarer tenke klart. Blir artig på jobb i dag.....

Så umenneskelig tidlig :confused:

Jeg våknet for en halv time siden, kjempe trøtt fortsatt og irritert over mannen som bare snorker videre :dead:
 
Er så kvalm :arghh: eneste som vil ned er tørre knekkebrød
 
Back
Topp