Klagetråd

En tråd i 'April 2020' startet av LSB, 8 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykkeliten93 Andre møte med forumet

Er så lei av at svigers stadig sier "graviditet er ikke sykdom". Nei, graviditet i seg selv er ikke sykdom, men kan føre med seg plager som gjør at man føler seg syk: smerter i rygg og bekken, kvalme, utmattet pga søvnmangel, osv. Måtte bare få det ut!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Namia Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Aprillykke 2017

Hvorfor kommenterer de det? Bare sånn ut av det blå, eller knyttet opp til konkrete situasjoner du ikke deltar i osv?

Er Så utrolig unødvendig... Skjønner ikke at folk ikke bare kan holde meningene sine for seg selv innimellom, særs når de ikke får noe annet enn dårlig stemning ut av å ytre de:confused:

3. blekkpatron Blir kjent med forumet

Håper de gir seg, og at du føler deg bedre om du har mye ubehag! Alle svangerskap er jo forskjellige, unødvendig med sånne kommentarer. Sender gode tanker! :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Så lei av svangerskapsdiabetesen min, og all stikkingen. Må måle blodsukkeret 2 timer etter hvert måltid ved å stikke meg i fingeren, stikker meg før måltid for å sette insulin, stikker meg på kvelden for å sette langtidsinsulin.
    Lei av sykehuset og lei av å kunne spise nesten ingenting.

• Hjertelig Hjertelig x 5
  5. blekkpatron Blir kjent med forumet

Aaaah, i natt var det faktisk krise med sure oppstøt. Skikkelig vond mage samtidig som at spiserøret var i fullstendig opprør. Får prøve med litt melk eller noe neste gang:shifty:

Del denne siden