Klagetråd

Klager over at jeg har fått kronisk UVI og at jeg er litt bekymret for for tidlig fødsel pga det
Noen andre som har erfaring med dette :anyone
 
Klager over dritskitne vinduer som jeg ikke har noe overskudd til å vaske. Ene veggen i stua er bare vinduer fra gulv til tak.. så det synes godt for å si det sånn:hungover:
 
Klager over lite nattesøvn, bekkenløsning, svangerskapsdiabetes og kronisk lavt stoffskifte. Fått litt sykemelding i dag. Jobber i barnehage 100% 10mil tur-retur hjemmefra.
 
Klager over at jeg har fått kronisk UVI og at jeg er litt bekymret for for tidlig fødsel pga det
Noen andre som har erfaring med dette :anyone

Jeg har veldig ofte svie/blærekatarr og da hjelper det veldig med varmeflaske mellom beina en stund, men urinveisinfeksjon er vel hakket mer alvorlig så da hjelper det kanskje ikke på samme måte? God bedring til deg, håper det går over snart :)
 
Klager over at jeg er forkjøla igjen :( Tett overalt og vondt i bihulene. Hater det :p Men satser på at jeg gjør det unna nå, og slipper rundt termin :)
 
Klager over at jeg plutselig er kvalm igjen. Blir ofte dårlig når baby i magen er veldig aktiv:(Blir fort svimmel, får hjertebank og pulserende smerte i ryggen når jeg ligger. Ikke lett å finne en behagelig sovestilling :meh:
 
Klager over at jeg plutselig er kvalm igjen. Blir ofte dårlig når baby i magen er veldig aktiv:(Blir fort svimmel, får hjertebank og pulserende smerte i ryggen når jeg ligger. Ikke lett å finne en behagelig sovestilling :meh:
Høres ut som du får hovedvenen i klem når du ligger. Ligger du på rygg? Jeg klarer ikke ligge på rygg lenger, og blir dårlig på samme måte som du beskriver bare av de minuttene jeg må ligge for at jordmor skal finne hjertelyden. Føler også at magen klemmer mer på lunger og magesekk når jeg ligger på ryggen.

For meg hjelper det godt å ligge på siden med bbhugme-puta. Den var dyr og jeg var veldig tvilende før jeg kjøpte den, men for min del har det absolutt vært verdt det.
 
Høres ut som du får hovedvenen i klem når du ligger. Ligger du på rygg? Jeg klarer ikke ligge på rygg lenger, og blir dårlig på samme måte som du beskriver bare av de minuttene jeg må ligge for at jordmor skal finne hjertelyden. Føler også at magen klemmer mer på lunger og magesekk når jeg ligger på ryggen.
For meg hjelper det godt å ligge på siden med bbhugme-puta. Den var dyr og jeg var veldig tvilende før jeg kjøpte den, men for min del har det absolutt vært verdt det.

Jeg kan ligge litt på rygg, men blir fort dårlig.
Kjennes ut som lungene trykkes ut i ryggen. Når jeg ligger på siden er korsryggen vond, og hoften dovner bort Kanskje en pute er en lur investering:)
 
Jeg har ikke giddet å kjøpe mammavinterjakke, men heller krysset fingrene for at det går an å bruke den jeg har gjennom graviditeten. I går sprakk den! Det gikk ikke :wacky: Så nå må jeg ha ny jakke...
 
Jeg har ikke giddet å kjøpe mammavinterjakke, men heller krysset fingrene for at det går an å bruke den jeg har gjennom graviditeten. I går sprakk den! Det gikk ikke :wacky: Så nå må jeg ha ny jakke...
Å nei, sist gikk jeg for ullgenser med mannens regnjakke over. Denne gangen kjøpte jeg jakke og det er ganske digg :p Du kan jo sjekke ut finn kanskje? Jeg har forsåvidt kjøpt jakka fra mamalicious og den har et innlegg foran så den skal kunne brukes når jeg ikke er gravid også, men har ikke prøvd det enda....
 
Å nei, sist gikk jeg for ullgenser med mannens regnjakke over. Denne gangen kjøpte jeg jakke og det er ganske digg :p Du kan jo sjekke ut finn kanskje? Jeg har forsåvidt kjøpt jakka fra mamalicious og den har et innlegg foran så den skal kunne brukes når jeg ikke er gravid også, men har ikke prøvd det enda....
Det var masse på finn i næromårdet i høst, men nå er det selvfølgelig helt skrapa. Jeg er altfor treig :D Mannens jakke var ikke så dumt, kanskje jeg skal se om det passer. Kommer sikkert til å få ermer som dingler i bakken :wacky: Det er jo ikke så lenge igjen heller, så det føles litt dumt å kjøpe jakke så sent.. Men mulig jeg bare må, eller fryse ihjel :hilarious:
 
Jeg kjøpte også jakke på finn, og tror kanskje ikke jeg hadde giddet å kjøpe ny om den skulle bli ødelagt nå. Men jeg er jo sykemeldt og eneste jeg beveger meg ute er til lege og jordmor. :hungover: Imponert over deg som har klart å bruke din vanlige helt til nå, jeg synes det er så vanvittig ubehagelig med klær som strammer på magen at jeg la bort min vanlige dunkåpe ganske tidlig i vinter.
 
Det var masse på finn i næromårdet i høst, men nå er det selvfølgelig helt skrapa. Jeg er altfor treig :D Mannens jakke var ikke så dumt, kanskje jeg skal se om det passer. Kommer sikkert til å få ermer som dingler i bakken :wacky: Det er jo ikke så lenge igjen heller, så det føles litt dumt å kjøpe jakke så sent.. Men mulig jeg bare må, eller fryse ihjel :hilarious:
Min mann er bare 5 cm høyere enn meg og det var en ganske stor regnjakke til han, men tror ikke det så veldig bra ut :hilarious: Men det fungerte iallefall :p
 
Klager over at jeg har fått kronisk UVI og at jeg er litt bekymret for for tidlig fødsel pga det
Noen andre som har erfaring med dette :anyone

sniker fra mai (har termin 1 mai så kan vel fort bli april baby). Har du fått diagnose kronisk uvi eller har du det «bare» hele tiden? Jeg hadde uvi nesten hele svangerskapet med nr 2, men fødte bare 6 dager før termin ;) har forstått det slik at det kun er ubehandlet det kan føre til prematur fødsel? :)
 
Klager over at jeg klør noe helt sinnsykt under den ene fotsålen. Jeg har vært hos legen for blodprøver- fikk beskjed om at det ikke var noen unormale funn på de. Men jeg fikk ikke noe svar på hva som kan lindre kløen. Blir snart gal:banghead::arghh:
 
Klager over smerter og stivhet i ryggen. Er i uke 30+4 og klarer ikke en gang å løfte 2 åringen lenger pga ryggen :confused: blir en del sofa tid for å si det sånn:wacky:
 
Jeg har ikke giddet å kjøpe mammavinterjakke, men heller krysset fingrene for at det går an å bruke den jeg har gjennom graviditeten. I går sprakk den! Det gikk ikke :wacky: Så nå må jeg ha ny jakke...

Jeg bruker anorakken min med glidlås i sidene på fine dager å vinterjakken til sambo på dårlige dager. Tweentyfour sine anorakker er digg!
 
Influensaen har kommet i hus. Tok vaksine i høst men nå er jeg helt utslått. Sambo er utslått å 4åringen har blitt nesten frisk igjen.. drygt
 
Influensaen har kommet i hus. Tok vaksine i høst men nå er jeg helt utslått. Sambo er utslått å 4åringen har blitt nesten frisk igjen.. drygt
Huff, så slitsomt :( Kjedelig at du har blitt slått ut til tross for vaksine! Det kan ikke være noe annet enn influensa, da? Uansett er det jo like dritt å være syk.
 
Back
Topp