Løvstikke81
Andre møte med forumet
Klager over at jeg har fått kronisk UVI og at jeg er litt bekymret for for tidlig fødsel pga det
Noen andre som har erfaring med dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klager over at jeg har fått kronisk UVI og at jeg er litt bekymret for for tidlig fødsel pga det
Høres ut som du får hovedvenen i klem når du ligger. Ligger du på rygg? Jeg klarer ikke ligge på rygg lenger, og blir dårlig på samme måte som du beskriver bare av de minuttene jeg må ligge for at jordmor skal finne hjertelyden. Føler også at magen klemmer mer på lunger og magesekk når jeg ligger på ryggen.Klager over at jeg plutselig er kvalm igjen. Blir ofte dårlig når baby i magen er veldig aktivBlir fort svimmel, får hjertebank og pulserende smerte i ryggen når jeg ligger. Ikke lett å finne en behagelig sovestilling
Høres ut som du får hovedvenen i klem når du ligger. Ligger du på rygg? Jeg klarer ikke ligge på rygg lenger, og blir dårlig på samme måte som du beskriver bare av de minuttene jeg må ligge for at jordmor skal finne hjertelyden. Føler også at magen klemmer mer på lunger og magesekk når jeg ligger på ryggen.
For meg hjelper det godt å ligge på siden med bbhugme-puta. Den var dyr og jeg var veldig tvilende før jeg kjøpte den, men for min del har det absolutt vært verdt det.
Å nei, sist gikk jeg for ullgenser med mannens regnjakke over. Denne gangen kjøpte jeg jakke og det er ganske digg Du kan jo sjekke ut finn kanskje? Jeg har forsåvidt kjøpt jakka fra mamalicious og den har et innlegg foran så den skal kunne brukes når jeg ikke er gravid også, men har ikke prøvd det enda....Jeg har ikke giddet å kjøpe mammavinterjakke, men heller krysset fingrene for at det går an å bruke den jeg har gjennom graviditeten. I går sprakk den! Det gikk ikke Så nå må jeg ha ny jakke...
Det var masse på finn i næromårdet i høst, men nå er det selvfølgelig helt skrapa. Jeg er altfor treig Mannens jakke var ikke så dumt, kanskje jeg skal se om det passer. Kommer sikkert til å få ermer som dingler i bakken Det er jo ikke så lenge igjen heller, så det føles litt dumt å kjøpe jakke så sent.. Men mulig jeg bare må, eller fryse ihjelÅ nei, sist gikk jeg for ullgenser med mannens regnjakke over. Denne gangen kjøpte jeg jakke og det er ganske digg Du kan jo sjekke ut finn kanskje? Jeg har forsåvidt kjøpt jakka fra mamalicious og den har et innlegg foran så den skal kunne brukes når jeg ikke er gravid også, men har ikke prøvd det enda....
Min mann er bare 5 cm høyere enn meg og det var en ganske stor regnjakke til han, men tror ikke det så veldig bra ut Men det fungerte iallefallDet var masse på finn i næromårdet i høst, men nå er det selvfølgelig helt skrapa. Jeg er altfor treig Mannens jakke var ikke så dumt, kanskje jeg skal se om det passer. Kommer sikkert til å få ermer som dingler i bakken Det er jo ikke så lenge igjen heller, så det føles litt dumt å kjøpe jakke så sent.. Men mulig jeg bare må, eller fryse ihjel
Jeg har ikke giddet å kjøpe mammavinterjakke, men heller krysset fingrene for at det går an å bruke den jeg har gjennom graviditeten. I går sprakk den! Det gikk ikke Så nå må jeg ha ny jakke...
Huff, så slitsomt Kjedelig at du har blitt slått ut til tross for vaksine! Det kan ikke være noe annet enn influensa, da? Uansett er det jo like dritt å være syk.Influensaen har kommet i hus. Tok vaksine i høst men nå er jeg helt utslått. Sambo er utslått å 4åringen har blitt nesten frisk igjen.. drygt
Huff, så slitsomt Kjedelig at du har blitt slått ut til tross for vaksine! Det kan ikke være noe annet enn influensa, da? Uansett er det jo like dritt å være syk.