Klagetråd

Føler deg! :Heartred

Jeg hadde laget verdens mest nostalgi middag i dag, stått flere timer på kjøkkenet og det smakte så godt! Gjett hvor maten endte? :(:pukeSå for de som lurer, raspeball med svineknoke og rotmos er i det miste ikke smertefullt å kaste opp igjen :shifty:

Jeg føler meg nesten som en ufrivillig bulimiker. Er så sulten på kvelden og spiser med stor matlyst, men om jeg blir mett blir jeg kvalm. Er jeg sulten blir jeg kvalm. Argh!
... og nå er jeg sulten igjen, makan!

Gleder meg til det går over! :happy093

Heldig er du som klarer å lage middag! Åh savner å lage middag... å skikkelig frokost og lunsj også for den saks skyld.

Jeg også! Spiser, spyr. Drikker, spyr. Kvalm når jeg er sulten og kvalm når jeg er mett:hungover:
Evig lei. Tenk at jeg valgte dette frivillig for andre gang!?!?! Wah må jo være syk i hodet eller noe:dead::dead: ren galskap

Så ble det ikke TUL på oss og jeg sitter enda med følelsen av MA og føler meg ikke gravid.
Jeg er over 9 uker nå, avslag hos offentlig og fikk ikke time før uke 14 hos privat, OUL er i uke 19 så det er nesten ikke vits, men tar den timen jeg får uansett!
Herlighet for et helsevesen vi har her på Nordmøre. Vi mistet fødeavdelingen vår nå også så jeg må reise langt til neste, og ikke får jeg noen som helst form for oppfølging etter vanskelige graviditeter tidligere. Alt jeg har igjen er å forsøke å finne hjertelyden selv her hjemme, men den finner jeg ikke enda heller. Alt er bare blæh for tiden så måtte innom klagetråden kjenner jeg..

Så ble det ikke TUL på oss og jeg sitter enda med følelsen av MA og føler meg ikke gravid.
Jeg er over 9 uker nå, avslag hos offentlig og fikk ikke time før uke 14 hos privat, OUL er i uke 19 så det er nesten ikke vits, men tar den timen jeg får uansett!
Herlighet for et helsevesen vi har her på Nordmøre. Vi mistet fødeavdelingen vår nå også så jeg må reise langt til neste, og ikke får jeg noen som helst form for oppfølging etter vanskelige graviditeter tidligere. Alt jeg har igjen er å forsøke å finne hjertelyden selv her hjemme, men den finner jeg ikke enda heller. Alt er bare blæh for tiden så måtte innom klagetråden kjenner jeg..
Så utrolig kjipt! Har du snakket med fastlegen om å måle hcg? Alternativt å spørre om de har en doppler eller tilfeldigvis et ultralydapparat? Alternativt å ringe privat og spørre om å bli oppringt hvis de får en avlysning eller en ledig time åpner seg? Det skjer jo hele tiden.. tredje alternativ er å ringe sykehuset der du har fødeplass og være en pine på telefon - maser man nok skjer det ting. Har du vanskelige graviditeter bak deg har du et helt åpenbart behov for oppfølging, og de kan umulig kreve at du i verste fall skal gå helt til uke 18 før de sjekker deg..

Blir litt engasjert her, synes det virker helt forferdelig å måtte gå rundt med den følelsen du har nå i 5 uker til..

Last edited:
Har du vært i kontakt med jordmor? Her sjekket jordmor etter hjertet for meg.
Vi har egentlig også et skikkelig skakkkjørt helsevesen, men jeg har kranglet meg igjennom gang på gang på gang før å få hjelp, her går ingenting lett heller.

Herlighet jeg syntes kvalmen bare blir verre... er helt ubrukelig og har SÅ kort lunte! Måtte bare klage litt nå i kveld... jeg ba om å få litt symptomer og det skal jeg love at jeg har fått også

Trøttheten klarer jeg, selv om det er slitsom i jobb sammenheng. Men at jeg brekker meg veldig fort er et større problem. Så håper det snart kan gi seg, er 11+6, og begynte med kvalmen i uke 10.. Så var veldig heldig frem til det. :)

Isj. Første okulære migrene på flere år. Og nå murrer det skikkelig i hodet. Håper det ikke er en skikkelig, voksen migrene på vei...

Isj. Første okulære migrene på flere år. Og nå murrer det skikkelig i hodet. Håper det ikke er en skikkelig, voksen migrene på vei...
Jeg har visst utviklet hormonell migrene det siste året, kommer når det er store hormonsvinginger.. Trodde jeg var ferdig med migrene når jeg begynte med briller liksom!

Måtte forresten springe ut av dass isted, jeg skulle gå og bæsje, men kastet et blikk ned i do, holdt pusten og sprayet med klor før jeg gikk ut igjen og fikk mannen til å gå inn og skrubbe :hungover:

Herregud, kvalmen har vært ille de siste dagene :hungover: kan det please bare gi seg snart?? Helst før onsdag, sånn at jeg også kan bli med på hytta :arghh:

Er så lei av å føle at livet bare fortsetter uten meg liksom. Føler jeg går glipp av alt :smiley-angry017

Fikk blødninger i går. De utvikla seg litt i dag med mer blod og murringer i magen og ryggen. Dersom dette ikke gir seg før i morgen må jeg nok kontakte legevakta. Er veldig bekymra nå.. Håper lille Ostepoppen min klamrer seg fast. :Heartred

Fikk blødninger i går. De utvikla seg litt i dag med mer blod og murringer i magen og ryggen. Dersom dette ikke gir seg før i morgen må jeg nok kontakte legevakta. Er veldig bekymra nå.. Håper lille Ostepoppen min klamrer seg fast. :Heartred
Håper alt er ok :Heartred

Her er kvalmen her forferdelig. Håper den gir seg snart. I tillegg er jeg så utrolig trøtt, jobber jo på natten så føles som jeg skal duppe av flere ganger på jobb! :wtf:

Er vant til å legge meg rundt ni nå, fikk ikke sove før halv tolv for ble plutselig kvalm og diaré. Herlig. Så våknet jeg av at jeg nøs ut livmoren føltes det ut som. Også seff måtte jeg være lysvåken kvart på syv idag. Fint det.

Herrene jeg kvalmen er på vei til å gi seg.. bare 2-3 dager med oppkast og kvalme på en uke nå. Krysser fingrene for å si det sånn ;)

• Liker
Reactions: Cnk
Frokosten gikk vekk idag..å så lei av å spy! Seriøst! Orker ikkeeeeeeee:grumpy:

Back
Topp