Klagetråd

Får klage litt over lite energi og vondt bekken

Ånei, stakkars søte deg :( det er veldig viktig ar du prøver å få i deg litt med næring, selv om det kommer opp igjen. Klarer du salte kjeks eller loff? Eventuelt er det veldig fint om du bytter ut vannet med litt saft (ikke sukkerfri). Salt og sukker hjelper kroppen med å binde mer væske. I tillegg er det utrolig viktig at du får erstattet noe av salttapet og får i deg pittelitt energi:Heartred
Har du prøvd kvalmestillende forresten?

Saft er jo så vondt å spy opp igjen! Men ja, prøver å drikke små slurker med gjevne mellomrom likevel. Kjenner at jeg er sugen på salt potetgull faktisk, men det er nok hvertfall vondt å få i retur:dead: Prøvd flere typer kjeks, ingenting går ned..
Nå lager mannen semulegrøt til meg, den er det jo salt i. Søt så den er lett å få ned, også er den puddingaktig og silkemyk.. Satser på at det ikke er vondt å spy opp:angelic:

Bruker postafen. Nå er kvalmen så kraftig at den ikke lengre hjelper.
Har VIP billett til intravenøs næring, heldigvis. Trenger bare å ringe inn så får jeg komme med en gang:)

Forrige helg tryna jeg på sykkel og slo kragebeinet. Det i kombo med superslapphet og trøtthet er ganske slitsomt, håper begge deler bedrer seg snart. Spesielt siden det er verst å ligge med kragebeinet. Ennå ikke helt vant til at noen har tatt over kroppen min..

Åååååh jeg har så leddsmerter i natt!

Litt klaging da, men ser helt klart at å gå gravid med en aktiv pode på nesten 2 år, som ikke går i barnehagen, har sine utfordringer.
Jeg er jo så sykt trøtt. Men må holde det gående hele dagene omtrent allikevel.

Huff, idag har jeg skikkelig hodepine :dead:
jeg har migrene, og vet at for mange blir migrenen borte under graviditet men for noen blir den verre. Håper det bare er fordi jeg ikke klarer kaffe for tiden...

Ååå! Hater kroppen min og er så redd for at et svangerskap skal «ødelegge» den, ille bare fysisk, men også rent visuelt. synes det er så vanskelig å akseptere at kroppen skal ese ut, bli utrent og kvapsete, få hengepupper og strekkmerker... :(:sorry:

Ååå! Hater kroppen min og er så redd for at et svangerskap skal «ødelegge» den, ille bare fysisk, men også rent visuelt. synes det er så vanskelig å akseptere at kroppen skal ese ut, bli utrent og kvapsete, få hengepupper og strekkmerker... :(:sorry:
Syns det å gå gravid er veldig vanskelig på så mange måter.. føler hva du tenker..

Det er jo bare en kropp, tenk på hvor fantastisk den er som kan lage et helt nytt menneske. Ikke alle som får strekkmerker eller hengepupper heller. Og så kan man jo trene seg fast og fin igjen senere.

Joa, det er bare en kropp, men veldig mange har jo kompliserte følelser rundt den. Jeg synes både det er fantastisk at den lager et menneske og supervanskelig å bli vant til endringene.

Kvalmen har skutt i været igjen, etter et par dager med litt mildere plager. Jeg døør :depressed::depressed::depressed:

Huff, idag har jeg skikkelig hodepine :dead:
jeg har migrene, og vet at for mange blir migrenen borte under graviditet men for noen blir den verre. Håper det bare er fordi jeg ikke klarer kaffe for tiden...

Forrige svangerskap ble jeg helt kvitt migrene. Men ikke denne gangen uheldigvis :dead:

Jeg blir så sliten av hjernen. Vurderer hele tiden symptomer evt mangel på dem. Superdigg å trene i dag, men da blir jeg bekymra over at jeg plutselig har energi.:yuck:

Sykt trøtt og myye murringer i dag, rett og slett litt vondt :sleep002

Kvaaaaaaaalm :hungover:

Brekt meg og spydd i heeeeeele dag! Har så vondt i hodet, magen og halsen... Spist 1 skive med brød i dag bare. Er helt utkjørt:sad010

Back
Topp