Klagetråd

Denne kvalmen tar drepen på meg! Og det er værst på ettermiddagen når jeg liksom skal være mamma også... Føler meg som en elendig mamma for tiden!
Feel you! Bare gleder meg til formen er bedre og alt jeg kan finne på med frøkna da for å gjøre det «godt igjen» :angelic::Heartred
 
Er så sliten av å være trøtt, jeg er trøtt HELE TIDEN! Passer dårlig med en 9 mnd gammel baby som har et energi nivå som ikke ligner grisen:hilarious:
 
Denne kvalmen tar drepen på meg! Og det er værst på ettermiddagen når jeg liksom skal være mamma også... Føler meg som en elendig mamma for tiden!

Samme her! Er helt skutt etter jobb, så klarer nesten ikke noen ting på ettermiddagen med 1-åringen.. er bare trøtt og kvalm :(
 
Spiste karrigryte med ris til middag idag, som kom opp igjen nå, og fyyy f så vondt!! Det var så tykt at det var vanskelig å få det opp, og nå gjør halsen dritvondt.. Sliter med å svelge.

Fy søren assa, så lei jeg er av det her. Aldri igjen! :smiley-angry017
 
Jeg har slitt med smerter i nedre del av magen siden en mnd før jeg ble gravid, og står på venteliste hos gyn. I dag kjente jeg smertene veldig godt for første gang på noen dager, og det får meg til å lure på hva som er galt. Fikk liksom en følelse av at det er noe galt med fosteret i dag når smertene kom.. håper legen vil henvise meg til tul når jeg drar dit på mandag, går mye fortere da enn å vente på vanlig time hos gyn :sorry:
 
I dag kasta jeg opp. Jeg jobber i barnehage der vi er mye ute å leker. I utetiden fant jeg to små jenter som hadde funnet sand under snøen som de hadde klesjet på regnklærne. Da jeg nærmet meg dem slo stanka imot meg. Det var hundebæsj!!! :sour::hungover::smiley-angry016 Hvem bruker en barnehage som luftegård??? :mumum
 
Er så lei av det konstante ubehaget med ekstremt mye luft i magen, samt voksesmerter fra livmoren:( Trøster meg med at det blir noe fint av det til slutt:love7
 
Diskuterbart egentlig, er den produsert i Norge og nyåpnet så skal det være trygt ifølge gilde og noen leger, men sikkert like mange som mener det er utrygt.

Å spise kokt skinke innebærer faktisk større risiko for infeksjon enn spekeskinke, og spesielt salami, som er helt trygt i forhold :wideyed: men kokt skinke stapper «vi» i oss som bare det :hilarious:
 
I dag kasta jeg opp. Jeg jobber i barnehage der vi er mye ute å leker. I utetiden fant jeg to små jenter som hadde funnet sand under snøen som de hadde klesjet på regnklærne. Da jeg nærmet meg dem slo stanka imot meg. Det var hundebæsj!!! :sour::hungover::smiley-angry016 Hvem bruker en barnehage som luftegård??? :mumum


ååååneiii! Gud a meg, så jævlig disgusting!!
Og fy, kan forstå at kvalmen kom, vet ikke om jeg skal le eller gråte :hilarious::depressed:
 
Klager over at keg ikke får sove pga smerter i lysken, fordi jeg ligger her å magen rooooper etter mat, men ærlig talt, har spist i HELE dag og bare kan ikke spise helt uhemmet heller :hilarious:... gleder meg sånn til frokost! :dead:
 
I dag kasta jeg opp. Jeg jobber i barnehage der vi er mye ute å leker. I utetiden fant jeg to små jenter som hadde funnet sand under snøen som de hadde klesjet på regnklærne. Da jeg nærmet meg dem slo stanka imot meg. Det var hundebæsj!!! :sour::hungover::smiley-angry016 Hvem bruker en barnehage som luftegård??? :mumum
Ååååhååhååå, æææææsj :confused:

Klager over at keg ikke får sove pga smerter i lysken, fordi jeg ligger her å magen rooooper etter mat, men ærlig talt, har spist i HELE dag og bare kan ikke spise helt uhemmet heller :hilarious:... gleder meg sånn til frokost! :dead:
Jeg er også våken, men det er mer mitt eget dumme valg :rolleyes:
 
I dag kasta jeg opp. Jeg jobber i barnehage der vi er mye ute å leker. I utetiden fant jeg to små jenter som hadde funnet sand under snøen som de hadde klesjet på regnklærne. Da jeg nærmet meg dem slo stanka imot meg. Det var hundebæsj!!! :sour::hungover::smiley-angry016 Hvem bruker en barnehage som luftegård??? :mumum

Forresten, det er mange som bruker barnehager fordi det er gjerdet inn :smiley-angry019 da slipper de å jobbe med innkalling og hundene kan gå løse uten wt de må passe på

Jeg ville aldri brukt en barnehage til noe slikt, men så kan våre pelser gå løse hele tiden fordi de er solide på lydighet og innkalling.. uansett, blir så forbannet over hundeeiere som ikke plukker opp dritten etter bikkja si! Nå på våren ser man jo hvor arrogante enkelte hundeeiere er :angry4
 
I dag kasta jeg opp. Jeg jobber i barnehage der vi er mye ute å leker. I utetiden fant jeg to små jenter som hadde funnet sand under snøen som de hadde klesjet på regnklærne. Da jeg nærmet meg dem slo stanka imot meg. Det var hundebæsj!!! :sour::hungover::smiley-angry016 Hvem bruker en barnehage som luftegård??? :mumum
Øæææææææsj!!! Så sinnsykt ekkelt!!!!!:(:depressed::hungover: Men vi hadde samme problemet i barnehagen jeg jobber i, bare at det var kattebæsj! Lå alltid kattebæsj i sandkassa:confused: men altså, hundebæsj??? Hva feiler det eiere som ikke gidder å plukke opp etter seg!!! Føler med deg..
 
Ikke helt klaging, men nesten; Hadde blod på papiret på onsdag, en gang, fikk totalt panikk siden jeg har mistet før. Både samboer og jeg sov elendig den natta. Kom ikke noe mer etter det, men følte symptomene mine ble svakere igår, evt at jeg stresset meg så opp at jeg tenkte det verste om alt.
Uansett..stod opp idag, litt oppblåst, litt ømme pupper til forskjell fra megaoppblåst hval med ikke-kom-nær-meg-puppene fra noen dager siden. Gjorde meg klar for å gå på butikken. Så kom det. Magen knøyt seg sammen. Jeg beina to meter til doskålen og sa et stort hallo mens havregrøten fløy ut. Rett etterpå i telefonen med min mor knøyt det seg igjen, men da kom det den andre veien.

Mao, klaging fordi superstressa, men happy fordi jeg møtte doskåla:joyful:
 
Nå kommer oppkastet i ett sett altså... :(:( Magen er helt tom, å må drikke vann bare for å spy det opp igjen.. Er så vondt å bare brekke seg på tom mage. Ikke spist noe annet enn et stykke med pizza siden onsdag!
Får minner fra mareritt svangerskapet med én gang, har så j**** lite lyst til å gå gjennom det en gang til:sad010
 
Nå kommer oppkastet i ett sett altså... :(:( Magen er helt tom, å må drikke vann bare for å spy det opp igjen.. Er så vondt å bare brekke seg på tom mage. Ikke spist noe annet enn et stykke med pizza siden onsdag!
Får minner fra mareritt svangerskapet med én gang, har så j**** lite lyst til å gå gjennom det en gang til:sad010

Ånei, stakkars søte deg :( det er veldig viktig ar du prøver å få i deg litt med næring, selv om det kommer opp igjen. Klarer du salte kjeks eller loff? Eventuelt er det veldig fint om du bytter ut vannet med litt saft (ikke sukkerfri). Salt og sukker hjelper kroppen med å binde mer væske. I tillegg er det utrolig viktig at du får erstattet noe av salttapet og får i deg pittelitt energi:Heartred
 
Nå kommer oppkastet i ett sett altså... :(:( Magen er helt tom, å må drikke vann bare for å spy det opp igjen.. Er så vondt å bare brekke seg på tom mage. Ikke spist noe annet enn et stykke med pizza siden onsdag!
Får minner fra mareritt svangerskapet med én gang, har så j**** lite lyst til å gå gjennom det en gang til:sad010

Har du prøvd kvalmestillende forresten?
 
Klager på at jeg har sykt vondt nedentil! Satte meg litt for hardt ned i bilen og hylte! Mannen ble helt sjokkert, jeg hadde gitt beskjed om at jeg hadde vondt, og det vet han jo, men så intenst at jeg hylte.. :confused:
Gikk over like fort som det kom, men jeg ble jo superstressa.
Blir liggende resten av helgen :sleep002
 
Utrolig sliten nå altså... Tungt om dagen når man går og er kvalmen, trett og vondter her og der.. Er liksom ikke helt så fælt at jeg føler at jeg må holde meg hjemme heller.. men blir godt med helg nå :p
 
Back
Topp