Klagetråd

En tråd i 'November 2019' startet av Cgn, 16 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Armunpi Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Oi, min har aldri sovet mer enn 5timer i strekk en sjelden gang. 8 timer hørtes fantastisk ut!

Mat hver 3 time i natt, krysser lankene for at det fortsetter.

2. Frøknaa :) Gift med forumet Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019

Jeg ble litt bekymret på starten, vurderte om jeg skulle vekke han siden det gikk så lang tid mellom måltidene:joyful: Han gikk fra å sove maks 3 t til 7/8t på bare et par dager så jeg endte med brystbetennelse siden puppene ble så sprengfulle. De var jo vant til å bli tømt regelmesssig og nå gikk det plutselig mange ekstra timer. Men når de til slutt fikk tilpasset seg var det deilig å sove lenger.
    Problemet nå er at han nekter å sove på ettermiddagen. Det gjør at han sovner for kvelden mellom 18 og 18:30 og er lys våken kl 5:hungover: i tillegg har han som sagt begynt med flere oppvåkninger på natta, så jeg er temmelig trøtt på morningen.

3. Armunpi Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Min sover heldigvis til kl 09 på morran etter bleieskift i 5 tiden og noen ganger nytt skift kl 7 hvis han bæsjer. Men værre å sove på dagen, kanskje en 20min her og der, eventuelt noen timer hvis han kan sitte fast på puppen i sofaen. Litt trøtt her og :hilarious:

Del denne siden