Klagetråd

Reiser til Bulgaria på lørdag, og prøvde litt klær tidligere for å se hva som faktisk passer. Litt av en selvtillitsknekk altså... :sorry: hadde gledet meg til å gå rundt i kjoler osv med rund, fin gravidmage.. men neida. Magen henger og jeg ser bare rett og slett tykk ut :shifty: Nesten så jeg gruer meg til å gå rundt i lite/lette klær :scared001blææ
 
Vondt i hofteleddene mine, stive og teite..Bajs! Menmen i det minste så er det ikke lenge igjen til flytting og ferie:happy: Håper magen blir ordentlig på plass snart! Drittlei mennesker som ikke ser jeg er gravid, og det er jo seff så og si alle:hilarious:
 
Har begynt å få litt mage, og dermed passer ikke den fine turbuksa mi lenger... :/
 
Reiser til Bulgaria på lørdag, og prøvde litt klær tidligere for å se hva som faktisk passer. Litt av en selvtillitsknekk altså... :sorry: hadde gledet meg til å gå rundt i kjoler osv med rund, fin gravidmage.. men neida. Magen henger og jeg ser bare rett og slett tykk ut :shifty: Nesten så jeg gruer meg til å gå rundt i lite/lette klær :scared001blææ

Føler det akkurat likens! Gledet meg til å vise frem magen i fine kjoler og bikinier, men magen er alt annet enn fin og rund:shifty:
 
Sjokolademelk...får ikke nok kjennes det ut som og blir kvalm etter to glass...er med havremelk så blir ganske så søtt i tillegg til oboyen. Så nå er jeg der at jeg kommer aldri til å se ordentlig gravid ut før om mange uker og heller halvfeit evig lenge fordi sjokolademelk-trangen er real. Hardt liv.
 
Føler meg feit og har fått hoftefett, puppene mine er større men ikke fine, fulle av blodårer og bare venter på strekkmerkene. Låra mine kjennes ut som de er dobbelt så store enn det som passer med resten av kroppen og jeg har fått hormonkviser i ansiktet. Måtte kjøpe sko en størrelse opp her om dagen og jeg er skikkelig redd for at nesa mi skal vokse for den er stor nok fra før! Har skikkelig lyst på snus, burn og rødvin!!! Gleder meg ordentlig til ferie med familien men vet det blir mye gåing og vondt i bena (kjenner det bare jeg står og lager mat litt for lenge). Haha, det føltes litt godt å skrive :p
 
Har fått nyrestein, sinnsykt vondt innimellom. Ligger bare på sofaen og synes synd på meg selv. Håper at det går fort over.
 
Føler meg feit og har fått hoftefett, puppene mine er større men ikke fine, fulle av blodårer og bare venter på strekkmerkene. Låra mine kjennes ut som de er dobbelt så store enn det som passer med resten av kroppen og jeg har fått hormonkviser i ansiktet. Måtte kjøpe sko en størrelse opp her om dagen og jeg er skikkelig redd for at nesa mi skal vokse for den er stor nok fra før! Har skikkelig lyst på snus, burn og rødvin!!! Gleder meg ordentlig til ferie med familien men vet det blir mye gåing og vondt i bena (kjenner det bare jeg står og lager mat litt for lenge). Haha, det føltes litt godt å skrive :p

Føler virkelig med deg altså!
 
Nå sitter jeg og er ganske forbanna. Kjøpte "spisemoden" avokado FORRIGE UKE! Idag var den så umoden og hard at jeg ikke fikk av skallet engang, så jeg prøvde en avokado til, i håp om at den var moden, men neida. Hadde gledet meg i hele dag til å spise stekt egg med avokado på brød ikveld, sånn skikkelig! :arghh:
 
Har behov for å klage bittelitt over bekkenet nå. Klarer ikke gå 5 minutter en gang før det låser seg helt :arghh: klar for å føde så jeg kan få trent meg opp igjen...
 
Har behov for å klage bittelitt over bekkenet nå. Klarer ikke gå 5 minutter en gang før det låser seg helt :arghh: klar for å føde så jeg kan få trent meg opp igjen...

God bedring!
Jeg har ingen plager ut over at jeg er lei den ekstra belastningen. Stor sympati med de av dere som må slite med ekstra plager!

Lykke til med innspurten.
 
God bedring!
Jeg har ingen plager ut over at jeg er lei den ekstra belastningen. Stor sympati med de av dere som må slite med ekstra plager!

Lykke til med innspurten.
Takk :) lykke til, til deg også :Heartred
 
Syns det var fantastisk å være gravid! Nå fikk jeg det lille mirakelet mitt for 19dager siden. Jeg savner å være gravid. Jeg har fått en klistremerke unge, så jeg savner det å ligge for meg selv! Trives som mamma, bare hadde likt å ha noen timer uten en varm liten kropp oppå meg!
 
Syns det var fantastisk å være gravid! Nå fikk jeg det lille mirakelet mitt for 19dager siden. Jeg savner å være gravid. Jeg har fått en klistremerke unge, så jeg savner det å ligge for meg selv! Trives som mamma, bare hadde likt å ha noen timer uten en varm liten kropp oppå meg!
Det fjerde trimestetet kan være like slitsomt som det 3. Masse sympati fra meg.
 
Savner søvn. Så. Mye. Elsker lille gullet mitt men gleder meg til å få med enn 3 timer sammenhengende søvn
 
En dag uten melking å jeg har nesten mistet all melka jeg har klart å bygge opp i løpet av 2 uker :sad015
 
En dag uten melking å jeg har nesten mistet all melka jeg har klart å bygge opp i løpet av 2 uker :sad015

Klem til deg! <3 Men det går vel an å øke igjen? Har du pumpe?
Uansett ordner det seg på et vis <3 <3
 
Klem til deg! <3 Men det går vel an å øke igjen? Har du pumpe?
Uansett ordner det seg på et vis <3 <3

ja heldigvis har jeg pumpe og jeg håper det går ant å øke igjen!
 
Lillegutt har bestemt seg for at han må spise hver andre time hele nattan lang denne uken. Så i stedet for å amme 3 ganger er vi nå oppe i 5 amminger før kl 7 på morran..
 
Lillegutt har bestemt seg for at han må spise hver andre time hele nattan lang denne uken. Så i stedet for å amme 3 ganger er vi nå oppe i 5 amminger før kl 7 på morran..
Mini har også begynt å spise mer på natten igjen. På 3 mnd kontrollen advarte helsesøster oss om at de fleste barn har en periode hvor de gjør det når de nærmer seg 4 måneder Jeg håper virkelig at det går over snart, for jeg savner tiden da han sov 8t i strekk.
 
Back
Topp