Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
uff God bedring!Klager over at bekkenet faktisk er såpass ille at jeg blir nødt til å spørre legen om å øke sykemeldingen til 100% igjen... Jeg fungerer ikke på jobb, og de dagene jeg har vært noen timer på jobb så fungerer jeg absolutt ikke hjemme.
Jeg HATER det lave blodtrykket mitt Spiser lakris, salt mat, drikker farris, og fortsatt svimler det når jeg får armene over hodet, eller reiser meg bittelitt for brått. Typen fikk balansert meg ned på gulvet nå nettopp, ellers hadde jeg falt
Jeg HATER det lave blodtrykket mitt Spiser lakris, salt mat, drikker farris, og fortsatt svimler det når jeg får armene over hodet, eller reiser meg bittelitt for brått. Typen fikk balansert meg ned på gulvet nå nettopp, ellers hadde jeg falt
Er så sår i tannkjøttet enkelte steder, kjennes ut som jeg har pusset altfor hardt noen steder
Jeg spiser sååå mye drit om dagen, spesielt idag, blir så oppgitt av meg selv. Blir ikke mett heller siden det jeg spiser er bare lagd av kalorier og luft. Chezzez