Klagetråd

Nå satt kvalmen seg opp 3 hakk kjentes det ut som! Trodde i går at kvalmen holdt på å bli bedre. er 11+1 idag.
 
Føler meg tjukk!!
Var i byen i går for å finne fine kjoler eller anna graviditøy for å bruke på jobb feks, men iiiingenting var i nærheten av fint! :(
 
klager over kvalme og svimmelhet
 
Klager over at bekkenet faktisk er såpass ille at jeg blir nødt til å spørre legen om å øke sykemeldingen til 100% igjen... Jeg fungerer ikke på jobb, og de dagene jeg har vært noen timer på jobb så fungerer jeg absolutt ikke hjemme.
 
Klager over at bekkenet faktisk er såpass ille at jeg blir nødt til å spørre legen om å øke sykemeldingen til 100% igjen... Jeg fungerer ikke på jobb, og de dagene jeg har vært noen timer på jobb så fungerer jeg absolutt ikke hjemme.
uff :( God bedring!
 
Når samboeren sier ifra 10 min etter han skulle vært ferdig på jobb, han han må jobbe overtid... Kunne ikke sagt ifra litt før nei? :banghead:
 
Klager over korsryggen min som har slått seg helt vrang :(
 
Jeg HATER det lave blodtrykket mitt :( Spiser lakris, salt mat, drikker farris, og fortsatt svimler det når jeg får armene over hodet, eller reiser meg bittelitt for brått. Typen fikk balansert meg ned på gulvet nå nettopp, ellers hadde jeg falt :(
 
Jeg HATER det lave blodtrykket mitt :( Spiser lakris, salt mat, drikker farris, og fortsatt svimler det når jeg får armene over hodet, eller reiser meg bittelitt for brått. Typen fikk balansert meg ned på gulvet nå nettopp, ellers hadde jeg falt :(

Høres ikke bra ut. Har du snakket med lege/jordmor? Mulig lite jern?
 
Jeg HATER det lave blodtrykket mitt :( Spiser lakris, salt mat, drikker farris, og fortsatt svimler det når jeg får armene over hodet, eller reiser meg bittelitt for brått. Typen fikk balansert meg ned på gulvet nå nettopp, ellers hadde jeg falt :(

Dette skjer meg også, jeg har for lite jern. Men man skal visst ikke ta jerntilskudd før uke 19?? Husker ikke lengre hva legen sa til meg, skal hvertfall starte på tilskudd etter oul
 
Litt sånn ilands-aktig klaging, men jeg leker tobarnsmor et par dager for ungene til søstern og jeg tror de kommer til å slite meg ut etter en dag. Søstern så forsåvidt at minstemann på 1 år ikke skulle sove lenger enn til kl 14, men i dag første dagen fikk han sove fra 12.30 til 14.30 bare sånn at jeg fikk sove litt også :smiley-ashamed004
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Samboer er på sykehuset idag og skal opereres (planlagt, lite inngrep), men siden jeg er såpass dårlig ville han heller at jeg skulle være hjemme. Han kommer forhåpentligvis hjem imorgen
 
Er så sår i tannkjøttet enkelte steder, kjennes ut som jeg har pusset altfor hardt noen steder:meh:
 
Jeg holdt på å klikke på noen vakuumposer, den ene revnet i ventilen og den andre er for full til å putte den dit jeg vil :shifty:.... :smiley-angry017
 
Er så sår i tannkjøttet enkelte steder, kjennes ut som jeg har pusset altfor hardt noen steder:meh:

Jeg pusser alltid litt forsiktig hvis jeg har vondt, men da skyller jeg alltid munnen med munnskyllemiddel i tillegg. Kan fort bli vondt og sårt hvis noe mat setter seg fast under tannkjøttet.
 
Jo, jeg må klage litt selv. Misfornøyd med sjefen som er litt for påpassende om dagen. Føles ut som manglende tillit og så overreagerer jeg. Pluss en annen kollega som er umulig å samarbeide med og som overreagerer som om han skulle vært skikkelig hormonell! Han er 19år ffs!
 
Jeg spiser sååå mye drit om dagen, spesielt idag, blir så oppgitt av meg selv. Blir ikke mett heller siden det jeg spiser er bare lagd av kalorier og luft. Chezzez:bored:
 
Jeg spiser sååå mye drit om dagen, spesielt idag, blir så oppgitt av meg selv. Blir ikke mett heller siden det jeg spiser er bare lagd av kalorier og luft. Chezzez:bored:

Første dagen med skikkelig dårlig kosthold på meg i dag også... har hatt problemer med sånt før, men det ga seg omtrent på dagen da jeg ble gravid. Litt skuffet over at jeg glir tilbake i gamle vaner..
 
Back
Topp