Klagetråd

Er passert uke 12 nå, men spyr ennå og er konstant kvalm... Så har jeg begynt å brekke meg/spy så hardt at jeg rekker ikke do, så her om dagen spydde jeg ut hele gulvet i gangen...:hungover: Er helt fullstendig utkjørt.
Orker ikke mer:smiley-angry017
 
Er passert uke 12 nå, men spyr ennå og er konstant kvalm... Så har jeg begynt å brekke meg/spy så hardt at jeg rekker ikke do, så her om dagen spydde jeg ut hele gulvet i gangen...:hungover: Er helt fullstendig utkjørt.
Orker ikke mer:smiley-angry017
Seriøst, får helt vondt i meg av deg. Jeg syns selv jeg har det forferdelig til tider, så kan ikke forestille meg hvordan du må ha det.
Håper du blir bedre snart!! :Heartred
 
Hadd verdens største drittdag, og nå skulle jeg egentlig bare ønske jeg kunne skru tilbake tiden et par år....
 
Hatt andre dag denne uken med intens hodepine fra jeg har våknet. Håper virkelig ikke at dette vil fortsette for det orker jeg absolutt ikke. Spydde skikkelig i dag morges også etter over en ukes pause. Er 12+5 idag, skal ikke symptomer gå over snart..i det minste oppkastet og hodepinen!?:(
 
Sliter fortsatt med kvalmen jeg også. Fikk et lite sammenbrudd på torsdag fordi jeg bare er så sliten av det. Trodde snart det skulle gi seg!! Gleder meg til å få et liv igjen liksom
 
Klager over at jeg har så mye forskjellige rare smerter i magen, noe nytt hver dag virker det som. Jeg prøver å roe meg selv med å tenkte at så lenge det ikke blør er det nok ikke farlige smerter, men irriterende likevel :shifty:
 
Spyr enda! Altså håpet jo på at det skulle gi seg snart.. 13+4.
Nå spyr jeg også uten forvarsel, i full styrke:depressed: Men klarer hvertfall å spise litt og det er jo bra:bag:
 
Jeg ble så hardt igår at i dag gruer jeg meg nesten til ultralyd.
Følte at hele livmora skulle kollapse innover og det var vondt i HELE underlivet.
 
Omgangssyken... har mest lyst til å legge meg ned å dø.. begynte kl 23.30 i går og er ennå kvalm som et uvær.
 
Fint når både mannen og jeg har humørsvingninger. Hyggelig stemning i huset da:bored:
 
Typisk at det regner nå jeg har fri og hadde tenkt meg på tur:shifty:
 
Har vondt i magen og løs mage mens en eller annen tullenabo driver å har snekkerverksted i etasjen under...herlig.
Bedre med løs mage enn hard mage da men, får trøste meg med det.
 
Er så intens kvaaaaalm :( Skal det ikke snart gi seg! Hadde ca to timer fri fra kvalmen i formiddag, var så glad og håpa det endelig slapp, men neiidaa :sick006 11+2 idag
Trenger håp!!
 
Hadde et opphold i kvalmen på ca ei uke, nå er den tilbake... Men ikke like intens som den var, kaster opp minst en gang om dagen, og helt plutselig...

Men plages mye mer av bekkenet nå, begynte med slyngetrening hos fysio denne uken (tirsdag) og samme dagen og dagen etter kunne jeg nesten ikke gå, litt bedre i dag, men stråler og iler overalt...
 
Er så intens kvaaaaalm :( Skal det ikke snart gi seg! Hadde ca to timer fri fra kvalmen i formiddag, var så glad og håpa det endelig slapp, men neiidaa :sick006 11+2 idag
Trenger håp!!
Det slapp ca akkurat i uke 12 hos meg, er i uke 16 nå og har ikke kjent noe på flere uker;)
 
Back
Topp