Klagetråd

Påskeferie med en tass som snakker 24/7... skal male påskeegg og tisser nesten på meg når jeg må blåse ut eggene :wideyed: dagens utblåsning..
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Klager på den ekstreme møkka jeg nettopp presset ut :confused: au! Har ikke vært på do og bæsjet siden mandag, så det var både steinhardt og svært.

Må finne meg noe lurt å ta mot forstoppelse fremover tror jeg
 
Klager på den ekstreme møkka jeg nettopp presset ut :confused: au! Har ikke vært på do og bæsjet siden mandag, så det var både steinhardt og svært.

Må finne meg noe lurt å ta mot forstoppelse fremover tror jeg

Samme her! Sykt forstoppa! Tar Duphalac hver dag, spiser fiber, hørt at kiwi skal være bra, samt fysisk aktivitet. Ikke noe har funka veldig bra for meg, men skal fortsette med Duphalac fremover samt kiwi.
 
Jeg heller skjønner ikke nå hvorfor jeg gjør dette frivillig en gang til:meh: Er bare så kvalm, pluss jeg gruer meg så utrolig til en ny fødsel da det var stort blodtap ved første... Og jordmødrene hadde ikke kontroll på blødningen:(
 
Klager over oppblåst mage, jeg!
Særlig på kvelden..

Skjønner ikke hva jeg skal ha på meg på jobb etter påske.. :)
 
Og der kom frokosten i retur...igjen. Bah. Verste er at det smaker makrell i tomat på vei opp fordi jeg tar vitaminene før frokost. Mao, begynne å ta vitaminer på kvelden:hilarious:
 
Og der kom frokosten i retur...igjen. Bah. Verste er at det smaker makrell i tomat på vei opp fordi jeg tar vitaminene før frokost. Mao, begynne å ta vitaminer på kvelden:hilarious:

Lurt! Det begynte jeg også med etter at jeg begynte å spy 10 min etter jeg tok de om morgenen.. :)
 
Er det flere som sliter med lysten på mat? Jeg kjenner jeg har NULL lyst på kjøtt. Fisk/sushi derimot crawer jeg, men kjenner alt kommer opp igjen hver gang jeg prøver meg på kylling/svin osv.
 
Er det flere som sliter med lysten på mat? Jeg kjenner jeg har NULL lyst på kjøtt. Fisk/sushi derimot crawer jeg, men kjenner alt kommer opp igjen hver gang jeg prøver meg på kylling/svin osv.
Jeg. Klarer bare små porsjoner. Lite kvalm, men sliter med å få i meg nok mat. Kjøtt er forøvrig ikke noe du må spise, heller ikke som gravid. Med fisk får du i deg vit. D, b12 og jod og alle nødvendige aminosyrer.
 
Uhuuu! Nå har jeg fått halsbetennelse og feber!! Vi skal reise hjem fra fjellet i dag, er så dritt å reise når man er syk. :( Håper feber ikke påvirker den lille i magen? Har googla meg ihjel, ser ut til å ikke være farlig. Tar Paracet. Må komme meg til legen på tirsdag for å få penicillin. Jeg skal på ultralyd på riksen på torsdag, har grugledet meg lenge. Håper formen er fin da.
 
Jeg trodde virkelig den kvalmen var på tur å gi seg, etter noen greie dager, men idag er det skikkelig ille igjen... Og jeg endte nettopp opp med å spy i kjøkkenvasken :pale Fy søren assa, nå gidder jeg ikke mer :crybaby2
 
Dritt lei av å kaste opp.. Kasta opp 4 ganger på en time nå. Måtte få samboeren til å komme hjem fra jobb for å ta seg av to-åringen :grumpy:
 
Venter på første graviditetskontroll nå, gikk på do og der var det lyserosa blod på papiret. Haaaater når det skjer, får totalt panikk hver gang. Er 11+5 idag så satser på at det går fint, men ikke greit ass! Godt jeg skal til legen nå:p
 
Back
Topp