Påskeferie med en tass som snakker 24/7... skal male påskeegg og tisser nesten på meg når jeg må blåse ut eggene dagens utblåsning..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Magnesium funker braKlager på den ekstreme møkka jeg nettopp presset ut au! Har ikke vært på do og bæsjet siden mandag, så det var både steinhardt og svært.
Må finne meg noe lurt å ta mot forstoppelse fremover tror jeg
Får ikke tak i det før neste uke men noe må gjøres, absolutt!Magnesium funker bra
Klager på den ekstreme møkka jeg nettopp presset ut au! Har ikke vært på do og bæsjet siden mandag, så det var både steinhardt og svært.
Må finne meg noe lurt å ta mot forstoppelse fremover tror jeg
Og der kom frokosten i retur...igjen. Bah. Verste er at det smaker makrell i tomat på vei opp fordi jeg tar vitaminene før frokost. Mao, begynne å ta vitaminer på kvelden
Jeg. Klarer bare små porsjoner. Lite kvalm, men sliter med å få i meg nok mat. Kjøtt er forøvrig ikke noe du må spise, heller ikke som gravid. Med fisk får du i deg vit. D, b12 og jod og alle nødvendige aminosyrer.Er det flere som sliter med lysten på mat? Jeg kjenner jeg har NULL lyst på kjøtt. Fisk/sushi derimot crawer jeg, men kjenner alt kommer opp igjen hver gang jeg prøver meg på kylling/svin osv.
Jeg har også vært skikkelig plaget med luftsmerter i det siste. Vet ikke hva jeg skal gjøreHvor kommer all luften fra? Skikkelig luftsmerter, og mye luft også.
Jeg har også vært skikkelig plaget med luftsmerter i det siste. Vet ikke hva jeg skal gjøre