Klagetråd

Fryktelig kvalm og sliten i dag.... :p
 
Skulle ut i deilig sol og kjøpe behagelige bukser. Tok på sminke og danset litt rundt. Så kom den. Kvalmen. Også økte den. Og der kom første oppkast:meh:

Så da er jeg på sofaen da:(
 
Denne kvalmen... Brekker meg om jeg ikke spiser, brekker meg om jeg spiser... Eneste jeg får ned uten problemer er iskaldt vann. Og det må være helt iskaldt!
 
Tannkremen smaker plutselig PYTON, forsåvidt gjelder det alt jeg har fått i meg. Alt. Smaker. Vondt. :eek:
 
Jeg har en gammeltante som jeg er kjempeglad i, men hun røyker inne og jeg blir SÅ KVALM av lukta der, og av meg selv når jeg har vært på besøk :sorry:
Er liksom rett hjem og skifte hver gang jeg har vært der, slenge klærne rett i maskin, og jeg har jo nesten ikke bukser nå :(
 
Så sliten og så trøtt. Jeg fungerer greit nok på jobb, men resten av tiden er det ikke akkurat mye futt igjen.
 
Når du møkk kvalm og endelig kan ta en time i senga......og barnehagen ringer......#×$%&=×#
 
Jeg er så dritt lei av å være trøtt og sliten HELE tiden. I tillegg ligger kvalmen alltid på lur. Forrige svangerskap var det ikke likt i det hele tatt, så håper dette gir seg snart.
 
Mensmurringer og trøtt. Lei av å gå rundt i koma. Lei av å ta en dupp på kontorpulten minst en gang om dagen. Jeg vil være våken når jeg er våken!
 
Noen flere som er tett i nesa? Rimelig lei av at nesa også produserer slim:hilarious:
Jepp! Det er en greie jeg hadde glemt fra de forrige graviditetene. Men nå husker jeg at det er en av grunnene til at jeg har gledet meg til fødsel de siste månedene før - at jeg endelig skal få puste skikkelig igjen. :hilarious:
 
Noen flere som er tett i nesa? Rimelig lei av at nesa også produserer slim:hilarious:
Hals, nese, svelg, bihuler.. det er snørr og slim overalt :grumpy:
Går i nesespray her fordi det er så seigt og hardt
 
I dag er kvalmen overveldende :meh: tanken på mat og drikke gjør meg dårlig.
I går måtte jeg spise fordi jeg var så sulten at jeg ble kvalm.. men nå har jeg ingen matlyst!
 
Jeg har sammenbrudd på sammenbrudd nå pga denne kvalmen. Klarer snart ikke mer. Konstant kvalm. Konstant sulten. Konstant trang til å spy.

Dette går så utover det psykiske også. «Er det virkelig verdt det?» Tanken om å bare fjerne det har truffet flere ganger. Misforstå meg rett, det er egentlig ikke et alternativ, og noe jeg aldri kommer til å gjennomføre. Men tankene streifer forbi.

Denne babyen er så ønsket, men dette svangerskapet.... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.

Har fått time hos lege senere idag, men regner vel egentlig bare med å få resept på noe kvalmestillende uten effekt :crybaby2
Uff, jeg kjenner så med deg!! Og kjenner meg så igjen :(
 
Dritt kvalme..... Har to pakker som skal hentes, og jeg ville shoppe meg et par nye bukser i dag.. men her ligger jeg ennå i sengen, smekk kvalm... ikke spist noen ting i dag, ingenting frister! Alt smaker vondt eller lukter vondt:smiley-angry017 Er så sliten og lei... Drittkvalme.
 
Nei, ikke uten å varmebehandle den først
Diskuterbart egentlig, er den produsert i Norge og nyåpnet så skal det være trygt ifølge gilde og noen leger, men sikkert like mange som mener det er utrygt.
 
Denne kvalmen tar drepen på meg! Og det er værst på ettermiddagen når jeg liksom skal være mamma også... Føler meg som en elendig mamma for tiden!
 
Back
Topp