Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Det er en greie jeg hadde glemt fra de forrige graviditetene. Men nå husker jeg at det er en av grunnene til at jeg har gledet meg til fødsel de siste månedene før - at jeg endelig skal få puste skikkelig igjen.Noen flere som er tett i nesa? Rimelig lei av at nesa også produserer slim
Noen flere som er tett i nesa? Rimelig lei av at nesa også produserer slim
Hals, nese, svelg, bihuler.. det er snørr og slim overaltNoen flere som er tett i nesa? Rimelig lei av at nesa også produserer slim
hæ?? kan vi ikke spise salami?? :OVil klage på at det eneste som frister i kjøleskapet er det jeg ikke kan spise
SALAMI
Uff, jeg kjenner så med deg!! Og kjenner meg så igjenJeg har sammenbrudd på sammenbrudd nå pga denne kvalmen. Klarer snart ikke mer. Konstant kvalm. Konstant sulten. Konstant trang til å spy.
Dette går så utover det psykiske også. «Er det virkelig verdt det?» Tanken om å bare fjerne det har truffet flere ganger. Misforstå meg rett, det er egentlig ikke et alternativ, og noe jeg aldri kommer til å gjennomføre. Men tankene streifer forbi.
Denne babyen er så ønsket, men dette svangerskapet.... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.
Har fått time hos lege senere idag, men regner vel egentlig bare med å få resept på noe kvalmestillende uten effekt
Nei, ikke uten å varmebehandle den førsthæ?? kan vi ikke spise salami?? :O
Diskuterbart egentlig, er den produsert i Norge og nyåpnet så skal det være trygt ifølge gilde og noen leger, men sikkert like mange som mener det er utrygt.Nei, ikke uten å varmebehandle den først