Klagetråd

Cgn

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Vi har jo en jubeltråd, så tenkte vi kunne ha en klagetråd også :angelic:

Her kan vi komme med utblåsninger, frustrasjon og hva enn som måtte plage oss. Stort og smått. Regner med det kan bli en del iløpet av graviditeten :joyful:


Jeg kan starte - denne kvalmen dreeeper meg :grumpy: Vet faktisk ikke hvordan jeg skal holde ut, og er rimelig sikker på at dette blir siste ungen!
 
I min termingruppe, er det dobbelt så mange klager en jubler. :laughing002
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Lå litt for kjært i natt, så har skikkelig vondt i bekkenet i dag... Slet med å komme meg opp trappa i morges :hungover: morsomt når man virkelig må på do!
 
Klager over kvalmen her også! Kaster liksom ikke opp så mye, men den ligger der hele tiden. :meh: Kjøpt SEA Band, men usikker på hvor mye den hjelper... Gleder meg til 1. trimester er over, det er den aller verste!! :hungover:
 
Klager over kvalmen her også! Kaster liksom ikke opp så mye, men den ligger der hele tiden. :meh: Kjøpt SEA Band, men usikker på hvor mye den hjelper... Gleder meg til 1. trimester er over, det er den aller verste!! :hungover:
Da er vi 2! Tar halsbrann og bekkenløsning over dette anytime for å si det sånn! :eek:
 
Kvalm, korsryggen skriker av smerte, vond smak i munnen, ekstremt mye spytt, dvask og oppblåst, og det er lørdagskveld uten rødvin.
Sånn bare for å klage litt :grumpy::joyful:
 
Er lei av å ikke vite hva som skjer og heller ikke vite sikkert når jeg får svar :sorry: jeg vil kunne slappe av litt eller bli ferdig med det.
:smiley-angry026
 
Kjenner på mangel av energi. Er så mye jeg gjerne skulle ha gjort men kroppen ikke orker for øyeblikket. Og ikke minst trøttheten :depressed:
 
Vil klage på at det eneste som frister i kjøleskapet er det jeg ikke kan spise

SALAMI :eek:
 
Vil klage på at det eneste som frister i kjøleskapet er det jeg ikke kan spise

SALAMI :eek:

Godt å se det ikke bare er jeg som har kjempelyst på ting man ikke skal spise i graviditeten. Har så lyst på spekemat og brie!
 
Godt å se det ikke bare er jeg som har kjempelyst på ting man ikke skal spise i graviditeten. Har så lyst på spekemat og brie!
Var innom en rema tidligere i uka, og det første som møtte meg var spekeskinke, sånn 2 for 1 tilbud... Ble sur :hilarious:
 
Altså.. det ser ikke ut i huset her, for jeg har ikke orket noe husarbeid på flere dager. All energi går til ungene egentlig. Og mannen er tydeligvis blind for rot..
 
Altså.. det ser ikke ut i huset her, for jeg har ikke orket noe husarbeid på flere dager. All energi går til ungene egentlig. Og mannen er tydeligvis blind for rot..
Slik er det her også! Prøver å la være å klage, men jammen ikke lett.
 
Klager over at nå i kveld fikk jeg er skikkelig ekkel følelse om at dette ikke kommer til å gå bra... Vet ikke hvorfor den kom heller. Blæh! Denne usikkerheten!
 
Jeg har sammenbrudd på sammenbrudd nå pga denne kvalmen. Klarer snart ikke mer. Konstant kvalm. Konstant sulten. Konstant trang til å spy.

Dette går så utover det psykiske også. «Er det virkelig verdt det?» Tanken om å bare fjerne det har truffet flere ganger. Misforstå meg rett, det er egentlig ikke et alternativ, og noe jeg aldri kommer til å gjennomføre. Men tankene streifer forbi.

Denne babyen er så ønsket, men dette svangerskapet.... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.

Har fått time hos lege senere idag, men regner vel egentlig bare med å få resept på noe kvalmestillende uten effekt :crybaby2
 
Herlighet,-står opp hver dag og magen er flat. Så runder jeg knapt lunsj og magen blåser seg opp til en gigaballong og er slik resten av dagen. Hver dag! Ser jo ut som en kvapseklump store deler av dagen.
 
Fryktelig kvalmen og sliten i dag.. Kvalmen kommer og går veldig, men kjenner det var tungt å være på jobb i dag :p
 
Når du prøver alle buksene du har og har lyst til å grine!!! Oppblåst til 1000:shifty::grumpy:
 
Klager over at sykehus er kjedelig :sour:
 
Back
Topp