Klagetråd

❤ sender deg en klem - og krysser fingrene for deg! ❤
Takk :Heartred alt sto heldigvis bra til med lille i magen. Hadde tilfeldigvis første svangerskapskontroll i dag, så slapp å bekymre meg så lenge :)
 
Har blitt så forkjøla passer jo ikke i det hele tatt å bli syk nå. Null energi pga svangerskapet og nå potte tett i tillegg... jåper inderlig det går over til jul
 
Altså, denne graviditeten har tatt hårvekst til fullstendig nye høyder! Snart ser jeg ut som en gorilla, hvis det fortsetter slik! :sorry::shy:
 
Altså, denne graviditeten har tatt hårvekst til fullstendig nye høyder! Snart ser jeg ut som en gorilla, hvis det fortsetter slik! :sorry::shy:
Eg var til frisøren hinn dagen og ho bare så sjokt håre ditt var blitt då. Også fikset vi på øyenbryn og farget vipper å ho bare brynene dine var det voldsomt fyldig og vippene vippet seg mye mer en normalt. Så joda hårvekst som gravid er noe eget :hilarious:
 
Må klage litt på den jekla iriterende halsbrannen som har satt inn for fult no :arghh:
 
Eg var til frisøren hinn dagen og ho bare så sjokt håre ditt var blitt då. Også fikset vi på øyenbryn og farget vipper å ho bare brynene dine var det voldsomt fyldig og vippene vippet seg mye mer en normalt. Så joda hårvekst som gravid er noe eget :hilarious:

Hadde bare håret på hodet vokst. Men her har jo lår og legger tatt fullstendig av!
 
Må klage litt igjen. Synes litt synd på meg selv og litt trist. Sent gubben og guttungen avgårde til svigerfamilien mens eg må bli hjemme å jobbe i julen. Ser de ikkje før langt ut i romjulen :(
 
Må klage litt igjen. Synes litt synd på meg selv og litt trist. Sent gubben og guttungen avgårde til svigerfamilien mens eg må bli hjemme å jobbe i julen. Ser de ikkje før langt ut i romjulen :(
Bakdelen med å være sykepleier:( (jeg er faktisk så lei av å tilbringe helger, helligdager og høytider på jobb at jeg driver og omskolerer meg).
Skjønner godt at du er lei deg, dette er jo tiden en vil tilbringe med sine nærmeste:( neste jul har vi heldigvis permisjon og kan feire med familien vi også! Håper dagene går fort og at dere får noen fine dager sammen i romjulen:Heartred
 
Våknet halv syv av at junior laget litt knirkelyder, så måtte jeg selvfølgelig på do. Har ikke fått til å sovne igjen...nå er klokka snart halv ni og junior sover enda (han sover aldri så lenge!!)...hvor typisk er ikke det :wtf:
 
Bakdelen med å være sykepleier:( (jeg er faktisk så lei av å tilbringe helger, helligdager og høytider på jobb at jeg driver og omskolerer meg).
Skjønner godt at du er lei deg, dette er jo tiden en vil tilbringe med sine nærmeste:( neste jul har vi heldigvis permisjon og kan feire med familien vi også! Håper dagene går fort og at dere får noen fine dager sammen i romjulen:Heartred

Ja er en av bakdelene. Vuderer å gå skole igjen men finner ikkje helt ut ka. Men ja neste år då får vi hvery i lag uansett
 
Ligger i senga og venter på at kvalmen skal gi seg. Har sluppet kvalmen noen dager nå, håper virkelig ikke den er tilbake.
 
Dette er til glede for noen, men irritasjon for meg, og jeg er nok relativt alene om det. Men det dreier seg altså om langrenn. Dævver av å høre kommentatorene og TVen må jo hele tiden stå på denne kanalen mener sambo:wtf: hehe, godt det er litt pause nå i jula :hilarious:
 
Jeg er så lei over å stadig komme over nye ting jeg kan bekymre meg over! Normalt er jeg en jente som ikke bekymrer meg over noen ting, men nå....

Det nye er toxoplasmose. Har en katt på 8 mnd som ikke er ute enda, og derfor bruker bæsjekasse. Selv om jeg ikke tømmer den, koser jeg jo med katten og hun hopper opp og legger seg i sengen min selv om hun ikke får lov. Elsker jo det lille vesenet.

Nå er hjernen min sikker på at jeg har fått toxoplasmose, og jeg tenker å få legen til å ta prøver. Men plutselig er den veldig glade følelsen, byttet ut med uro. Dritt hjerne :wtf:

Er 15 uker i dag og kjenner ikke tegn til den lille enda, så det gir jo gass til bålet. Må le av meg selv også da. Mest sannsynlig er jo alt bra, men det vil ikke hjernen tro på. Skal i tillegg til Gran Canaria om et par uker, så heia meg da.

Lille venn inni der, kom frisk og velskapt ut til meg :happy093.:Heartbigred
 
Jeg er så lei over å stadig komme over nye ting jeg kan bekymre meg over! Normalt er jeg en jente som ikke bekymrer meg over noen ting, men nå....

Det nye er toxoplasmose. Har en katt på 8 mnd som ikke er ute enda, og derfor bruker bæsjekasse. Selv om jeg ikke tømmer den, koser jeg jo med katten og hun hopper opp og legger seg i sengen min selv om hun ikke får lov. Elsker jo det lille vesenet.

Nå er hjernen min sikker på at jeg har fått toxoplasmose, og jeg tenker å få legen til å ta prøver. Men plutselig er den veldig glade følelsen, byttet ut med uro. Dritt hjerne :wtf:

Er 15 uker i dag og kjenner ikke tegn til den lille enda, så det gir jo gass til bålet. Må le av meg selv også da. Mest sannsynlig er jo alt bra, men det vil ikke hjernen tro på. Skal i tillegg til Gran Canaria om et par uker, så heia meg da.

Lille venn inni der, kom frisk og velskapt ut til meg :happy093.:Heartbigred
Kjenner meg igjen i dette ja:laughing002 Alt man aldri tenker på ellers og alt som kan gå galt uroer man seg for å klarer ikke slippe taket! Prøver støtt og stadig og roe meg selv ned og overbevise om at det går jo som regel bra! Men ikke alltid gravidhjernen hører etter:confused005
 
Sitter og regner på permisjonen, og viss jeg ska gå 1år ulønnet så er 6mnd av de uten kontantstøtta. Det blir mange mnd med 0 i inntekt:| Selv om man ikke kan måle tid med barna i penger, så kjenner man den :/
 
Sitter og regner på permisjonen, og viss jeg ska gå 1år ulønnet så er 6mnd av de uten kontantstøtta. Det blir mange mnd med 0 i inntekt:| Selv om man ikke kan måle tid med barna i penger, så kjenner man den :/
Ja dette gikk plutselig opp for meg også... Har jo alltid tenkt at jeg skal ha minst et år, men det er jo veldig mye med 6 mnd uten inntekt. Dette er min første, og jeg har alltid tatt for gitt at alle hadde et år jeg. Trenger ikke barnet det liksom....? (Og mor)....

Får spinke og spare frem til opprinnelig permisjon er over, og ha en periode med avdragsfritt på lånet. Men hmmmm.... 6 mnd.
 
Må klage litt over at bekkenet er vondt og kranglete i dag :(
Kjennes tidvis ut som at noen stikker en kniv bak i høyre ileosacral-ledd og vrir den om slik at det stråler opp i ryggen, ned på baksiden av låret og inn mot lysken.
På den ene siden får jeg beskjed av sjefen om å gi beskjed om hva jeg trenger av tilrettelegging, at hun kan ta inn ekstra folk om nødvendig for hun vil ha meg i jobb så lenge som mulig. På den andre siden får jeg høre at hun skal nedbemanne både i uke og på helg :meh:
Vi ansatte var så glad for at vi hadde fått en kortvakt på helg for å lette arbeidsmengden for alle, nå tenker hun å fjerne den til helgen, til tross for at hun vet at jeg har jobbhelg og plages med bekkenet :shifty:
Føler ikke behov for å sykemelde meg så tidlig, formen tilsier heller ikke behov for det, men om det blir slik framover, så holder jeg nok ikke ut lenge:(
 
Back
Topp