Klagetråd

Sliter en del med isjas-nerven. Stråler ned gjennom rumpeballen, baksiden av låtet og ned på baksiden av leggen.. blæh
 
Sliter en del med isjas-nerven. Stråler ned gjennom rumpeballen, baksiden av låtet og ned på baksiden av leggen.. blæh
Uff, det der er forferdelig ubehagelig!! :( Husker at jeg hadde det noen ganger på slutten av forrige svangerskap. Varer det lenge om gangen?
 
Ja dette gikk plutselig opp for meg også... Har jo alltid tenkt at jeg skal ha minst et år, men det er jo veldig mye med 6 mnd uten inntekt. Dette er min første, og jeg har alltid tatt for gitt at alle hadde et år jeg. Trenger ikke barnet det liksom....? (Og mor)....

Får spinke og spare frem til opprinnelig permisjon er over, og ha en periode med avdragsfritt på lånet. Men hmmmm.... 6 mnd.
Er jo 7 måneder permisjon + eventuell ferie du har mulighet for å ta ut. Så da trenger det ikke bli så ille :)
 
Ja dette gikk plutselig opp for meg også... Har jo alltid tenkt at jeg skal ha minst et år, men det er jo veldig mye med 6 mnd uten inntekt. Dette er min første, og jeg har alltid tatt for gitt at alle hadde et år jeg. Trenger ikke barnet det liksom....? (Og mor)....

Får spinke og spare frem til opprinnelig permisjon er over, og ha en periode med avdragsfritt på lånet. Men hmmmm.... 6 mnd.
Ja det er lenge. Men får begynne å spare nå og videre i permisjonen. Sette av feriepenger, ferie blir det uansett ikke i år og håpe man går igjen på skatten;p
6mnd er lenge asså, litt ekkelt å tenke på.... men man trenger 1år minst ja, både for mor og barn. Så er jo verdt det til slutt
 
Fikk opp reklamefilm med ekstremt fristende salami på Instagram ... Jeg trykket "rapporter som upassende"
 
Kjenner jeg blir så frustrert når fysio sitt svar er: «dette går jo ikke over, men vi kan bedre symptomene» Så da er det bare 5mnd igjen med smerter fra h**** konstant da! Flott det :banghead::banghead:
 
3. kraftige forkjølelse på 3 måneder. Drit lei av å være så tett at jeg ikke kan puste hverken inn eller ut av nesa, samtidig som det kontinuerlig renner snørr :depressed:
Skal ha arbeidshelg, måtte melde fra til sjefen om at jeg ikke kommer i helgen pga sykdom og har når dårlig samvittighet, for hva om jeg plutselig føler meg bedre i morgen? Samtidig vet jeg at jeg ikke bør ha dårlig samvittighet, for formen er faktisk ganske elendig.
Hater dette "snill pike"-syndromet :shifty:
 
3. kraftige forkjølelse på 3 måneder. Drit lei av å være så tett at jeg ikke kan puste hverken inn eller ut av nesa, samtidig som det kontinuerlig renner snørr :depressed:
Skal ha arbeidshelg, måtte melde fra til sjefen om at jeg ikke kommer i helgen pga sykdom og har når dårlig samvittighet, for hva om jeg plutselig føler meg bedre i morgen? Samtidig vet jeg at jeg ikke bør ha dårlig samvittighet, for formen er faktisk ganske elendig.
Hater dette "snill pike"-syndromet :shifty:

God bedring :Heartred Har hørt at immunforsvaret vårt reduseres under graviditeten, og det merkes her også :(
Babyen din og du er viktigst nå, dårlig samvittighet trengs ikke! ;)
 
God bedring :Heartred Har hørt at immunforsvaret vårt reduseres under graviditeten, og det merkes her også :(
Babyen din og du er viktigst nå, dårlig samvittighet trengs ikke! ;)

Takk ❤️
Legen min sa at siden kroppen nå herjes av østrogen, så er det ikke uvanlig å bli lett forkjølet, siden hormonet får slimhinnene til å svelle opp. Håper bare ikke dette skal bli en månedlig greie fram til sommeren :smiley-ashamed004
Vet egentlig at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet, ville sagt, og ment, det om det gjaldt noen andre. Merkelig hvordan hodet på en måte mener at andre regler gjelder når det er en selv :p
Tror noe av den "dårlige samvittigheten" kommer av at jeg har vært mer syk i løpet av det siste året enn jeg har de siste 10 årene. Og det er bare rett over 1 år siden jeg startet i jobben jeg har nå :shy:
Har rett og slett bare hatt et år med mye uflaks :wacky: (startet i full jobb etter nesten 2 år hjemme med jentungen, barnehagestart på vesla med påfølgende mye sykdom hos oss alle, fraktur etter fall på isen med påfølgende 9 uker sykemelding, MA med påfølgende sykemelding and so on :hilarious:). Føler nesten jeg har vært mer borte fra jobb, enn på jobb...
Men liker jobben min veldig godt, og sjefen er heldigvis forståelsesfull :)
 
Måtte rydde litt i helga. Bekkenet er virkelog ikke enig med meg. Gråt for hver skritt. Eller forsøk på skritt igår kveld ><
 
Dro fram krykkene mine nå idag. Håper jeg kn unngå å bruke dem mye
 
Må klage på alt bråket fiksing av tak, fasade og bytte av viduer i boretslage kommer med når man sjøl prøver å få litt sårt tiltrenkt kvile :banghead:
 
Måtte rydde litt i helga. Bekkenet er virkelog ikke enig med meg. Gråt for hver skritt. Eller forsøk på skritt igår kveld ><
Fysj, håper det blir bedre! Jeg tyr til pilates eller yoga, det hjelper for min del, men min bekkenløsning sitter i symfysen, kanskje deg har noe å si.
 
Fysj, håper det blir bedre! Jeg tyr til pilates eller yoga, det hjelper for min del, men min bekkenløsning sitter i symfysen, kanskje deg har noe å si.


Mitt sitter både foran og bak i tillegg til at jeg sliter med låsninger fra før pga skeiv rygg og overmobileledd. Kiropraktor hjelper litt på her. Oga kvalmen og energinivå orker jeg ikke å stå oppe så lenge av gangen. Ellers tror jeg pilates og slike øvelser ville gjort meg godt nå


Uff da:( håper du får en hviledag i dag :rolleyes:

Takk <3 måtte ut en tur for egenpleie. Endelig fikse håret for første gang sisen september. Tok taxi ned da
 
Må sutre litt, på torsdag fikk jeg for første gang kjenne hva bekkensmerter kan være og det har dessverre ikke gått over i løpet av helga. Det var så tungt på jobb i dag.:sorry:
 
Back
Topp