Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det der er forferdelig ubehagelig!! Husker at jeg hadde det noen ganger på slutten av forrige svangerskap. Varer det lenge om gangen?Sliter en del med isjas-nerven. Stråler ned gjennom rumpeballen, baksiden av låtet og ned på baksiden av leggen.. blæh
Er jo 7 måneder permisjon + eventuell ferie du har mulighet for å ta ut. Så da trenger det ikke bli så illeJa dette gikk plutselig opp for meg også... Har jo alltid tenkt at jeg skal ha minst et år, men det er jo veldig mye med 6 mnd uten inntekt. Dette er min første, og jeg har alltid tatt for gitt at alle hadde et år jeg. Trenger ikke barnet det liksom....? (Og mor)....
Får spinke og spare frem til opprinnelig permisjon er over, og ha en periode med avdragsfritt på lånet. Men hmmmm.... 6 mnd.
Ja det er lenge. Men får begynne å spare nå og videre i permisjonen. Sette av feriepenger, ferie blir det uansett ikke i år og håpe man går igjen på skatten;pJa dette gikk plutselig opp for meg også... Har jo alltid tenkt at jeg skal ha minst et år, men det er jo veldig mye med 6 mnd uten inntekt. Dette er min første, og jeg har alltid tatt for gitt at alle hadde et år jeg. Trenger ikke barnet det liksom....? (Og mor)....
Får spinke og spare frem til opprinnelig permisjon er over, og ha en periode med avdragsfritt på lånet. Men hmmmm.... 6 mnd.
Uff, det der er forferdelig ubehagelig!! Husker at jeg hadde det noen ganger på slutten av forrige svangerskap. Varer det lenge om gangen?
Føler den! Fikk en ny følger på Instagram, Felloni Spekehus - ble beint ut sur!Fikk opp reklamefilm med ekstremt fristende salami på Instagram ... Jeg trykket "rapporter som upassende"
Fy fader! Livet er hardt altsåFøler den! Fikk en ny følger på Instagram, Felloni Spekehus - ble beint ut sur!
Hahaha! Beste jeg har lest på lenge!! Sitter også å drømmer om en fårepølseFikk opp reklamefilm med ekstremt fristende salami på Instagram ... Jeg trykket "rapporter som upassende"
3. kraftige forkjølelse på 3 måneder. Drit lei av å være så tett at jeg ikke kan puste hverken inn eller ut av nesa, samtidig som det kontinuerlig renner snørr
Skal ha arbeidshelg, måtte melde fra til sjefen om at jeg ikke kommer i helgen pga sykdom og har når dårlig samvittighet, for hva om jeg plutselig føler meg bedre i morgen? Samtidig vet jeg at jeg ikke bør ha dårlig samvittighet, for formen er faktisk ganske elendig.
Hater dette "snill pike"-syndromet
God bedring Har hørt at immunforsvaret vårt reduseres under graviditeten, og det merkes her også
Babyen din og du er viktigst nå, dårlig samvittighet trengs ikke!
Uff da håper du får en hviledag i dagDro fram krykkene mine nå idag. Håper jeg kn unngå å bruke dem mye
Fysj, håper det blir bedre! Jeg tyr til pilates eller yoga, det hjelper for min del, men min bekkenløsning sitter i symfysen, kanskje deg har noe å si.Måtte rydde litt i helga. Bekkenet er virkelog ikke enig med meg. Gråt for hver skritt. Eller forsøk på skritt igår kveld ><
Fysj, håper det blir bedre! Jeg tyr til pilates eller yoga, det hjelper for min del, men min bekkenløsning sitter i symfysen, kanskje deg har noe å si.
Uff da håper du får en hviledag i dag