Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jeg ikke er den eneste som er veldig forkjølet... synes det er slitsomt oppi at man i forveien er trøtt. hjelper heller ikke at man har 2 veldige aktive skolebarn også..hehe
ja, men kjipt hvis ungene blir syke i julen.. nå er det bare meg og kjæresten,Samma her! Men godt å få sykdom unna før julen
Føler meg grønn i ansiktet kvalm hele tiden, fra jeg våkner til jeg sovner, blæh
Kvalm så og si konstant her og. Grusomt. Men har ikke kastet opp ennå. Merkelig nok.Føler meg grønn i ansiktet kvalm hele tiden, fra jeg våkner til jeg sovner, blæh
HCG er sååå individuelt fra person til person og graviditet til graviditet, så det synes jeg ikke du skal bekymre deg for masse lykke til på tulFått svar på HCG-prøver - får det ikke heeelt til å stemme da de iflg. tilsvarer 5-6 uker (tatt på fredag) kan stemme med unnfangelse men ikke første dag av siste mens (ikke at jeg var smart nok til å huske det), så driver da og bekymrer meg fryktelig over dette, også føler jeg meg litt kvalm, men er det kvalme eller bare vil jeg at det skal være noe symptomer? Ømme pupper... Au! TUL til tirsdag, også er det bare onsdag i dag?
Livet er hardt
Neii!! Hvor langt er du på vei?Blødde nå på morgenen når jeg var på do...masse blod med klumper/levret blod
Uff, dette var ikke bra!!!Blødde nå på morgenen når jeg var på do...masse blod med klumper/levret blod
Blødde nå på morgenen når jeg var på do...masse blod med klumper/levret blod
❤ sender deg en klem - og krysser fingrene for deg! ❤Blødde nå på morgenen når jeg var på do...masse blod med klumper/levret blod
Hadde tilfeldigvis legetime i dag, så fikk sjekket, og alt sto heldigvis bra til fikk både se og høre lille i magen sånn sett hell i uhell, for hadde ikke blitt tatt ultralyd på uten at jeg hadde blødd. er 10+1.Neii!! Hvor langt er du på vei?
Har vært litt brunt nå i kveld, men virker som rester fra i morges. Hadde ganske lik blødning 1 gang i forrige svangerskap, og da gikk alt bra, så prøvde å holde roa, men tankene svirrer jo. Hadde legetime i dag, og alt var helt fintHåper det roer seg for deg. Har selv blødd fra uke 5 til nå uke 12.... 7 ganger ca me veldig mye blod. Har blødd friskt, gammelt blod og spottet i opptil 11 dager i strekk. Vært på Tul uke 6 og 9, alt har vært fint med mini da. Men er selvsagt bekymret. Hadde ingen blødninger i første graviditet, så dette er nytt for meg.