Klagetråd

Passer dårlig under klagetråden, men nå er det her diskusjonen gikk da. Jubler for en sprell levende spire på UL idag :smiley-bounce022
Ble målt til å være 7+6 og alt så fint ut. Hadde fått en bakteriell infeksjon da som legen mente kunne være årsaken til småblødninger som jeg har opplevd. Fikk noe piller mot det så satser på at det går seg raskt til.

Passer dårlig under klagetråden, men nå er det her diskusjonen gikk da. Jubler for en sprell levende spire på UL idag :smiley-bounce022
Ble målt til å være 7+6 og alt så fint ut. Hadde fått en bakteriell infeksjon da som legen mente kunne være årsaken til småblødninger som jeg har opplevd. Fikk noe piller mot det så satser på at det går seg raskt til.

Fantastisk klaging:D

Hurraaaaa!! Nå ble jeg glad på deres vegne

Åh så godt å høre!! Hurra!! :happy093

Slenger inn en klage på den magen som er dårlig enten man spiser eller ikke spiser! Er liksom grønn inni der uansett, og når det stabiliserer seg, nesten, så er det bare et kvarter før sulten hyler igjen! Er det mulig å være så plagsom! Nesten lettere å kunne spy å bli ferdig med det..
Men lenge leve Munkholm som døyver det verste på kveldstid :hello2

Er det mulig å være 5+5 uker på vei å allerede oppleve kynnere :confused: ellers har jeg lite symtomer enda. Å leser ( ja jeg vet det er dumt ) at lite symptomer er dårlig tegn. Baah... men men.. tidlig ennå :rolleyes:

Er det mulig å være 5+5 uker på vei å allerede oppleve kynnere :confused: ellers har jeg lite symtomer enda. Å leser ( ja jeg vet det er dumt ) at lite symptomer er dårlig tegn. Baah... men men.. tidlig ennå :rolleyes:

Å så kommer uke 6-7, å så kommer det ugne og det kvalme, å så angrer man på at man ikke utnyttet den friske tiden bedre :laughing002

Opplevde det samme de første ukene, kunne liksom kjenne at livmoren strammet seg, kjentes akkurat ut som kynnere! Det gikk etterhvert over til en mer murrende følelse (er nå 7+4).

Opplevde det samme de første ukene, kunne liksom kjenne at livmoren strammet seg, kjentes akkurat ut som kynnere! Det gikk etterhvert over til en mer murrende følelse (er nå 7+4).
Godt det er flere som opplever det, å godt det har gått litt over. Kynner fra nå til slutten ville vært veldig slitsomt :oops:

Vil klage litt over at mannen ikke vasker badet. Nå har ikke jeg vært i form til det på noen uker, og han vet at det eneste det er viktig for meg at er rent i huset til enhver tid er badet, men likevel. Han har vært bortreist siden i går, og nå klarte jeg ikke mer - er i gang med vaskinga, og er på tredje «kvalmepausen». Badet er ikke såååå stort akkurat. :confused: I tillegg har vi slike ekle sølvkre på badet, og da er hyppig renhold noe av det viktigste for å bekjempe de. Æsj. :yuck:

Vil klage litt over at mannen ikke vasker badet. Nå har ikke jeg vært i form til det på noen uker, og han vet at det eneste det er viktig for meg at er rent i huset til enhver tid er badet, men likevel. Han har vært bortreist siden i går, og nå klarte jeg ikke mer - er i gang med vaskinga, og er på tredje «kvalmepausen». Badet er ikke såååå stort akkurat. :confused: I tillegg har vi slike ekle sølvkre på badet, og da er hyppig renhold noe av det viktigste for å bekjempe de. Æsj. :yuck:

Tips til sølvkre er å holde det tørt til ennhver tid , samt. å helle klor i alle slukene daglig. Jeg ble kvitt de superlett i en leilighet jeg hadde. Pluss jeg hadde ingenting stående/liggende direkte på gulvet. De spiser vist støv og såperester...

Det var gode nyheter å juble for:happy:

Tips til sølvkre er å holde det tørt til ennhver tid , samt. å helle klor i alle slukene daglig. Jeg ble kvitt de superlett i en leilighet jeg hadde. Pluss jeg hadde ingenting stående/liggende direkte på gulvet. De spiser vist støv og såperester...
Tusen takk for tips! Jeg har tenkt på klor, men har ikke kommet så langt som å sjekke om det er noe som virker. Har helt i alle sluk nå! :) Husker du hvor lenge du måtte holde på? Vet du kanskje også om det er opplysningsplikt ved salg når man har sølvkre? Vi overtok huset for bare noen måneder siden, og det er umulig at selgerne ikke visste om det. :confused:

Tusen takk for tips! Jeg har tenkt på klor, men har ikke kommet så langt som å sjekke om det er noe som virker. Har helt i alle sluk nå! :) Husker du hvor lenge du måtte holde på? Vet du kanskje også om det er opplysningsplikt ved salg når man har sølvkre? Vi overtok huset for bare noen måneder siden, og det er umulig at selgerne ikke visste om det. :confused:
Ja, det er opplysningsplikt ang skadedyr. Men vanskelig å bevise at eiet viste da

Vil klage litt over at jeg er dårligere enn mannen som drakk igår.. Og at jeg er så dårlig løgner at alle på venne julebordet i går er sikre på at jeg er gravid, selv om jeg forsikret de om at jeg ikke er det :hilarious: (pga av jeg ikke drakk). også føler jeg at jeg går glipp av så mye morsomt, som jeg ikke kan være med på. Jeg er jo fryktelig lykkelig over å være gravid, men det er litt ensomt denne tiden før man kan prate om det.

Det gikk veldig fort fakrisk. Viktigeste er å holde det tørt, også lufta, de lever på såpe, papir, støv osv. Med å fjerne vann fra gulv + at du har klor i sluken bør det ikke ta lang tid.
Vifteovner og varmekabler på høy volum for å få ned luftfuktighet.
Ellers hyppig renhold med vann på gulv er ikke å anbefale, da litt vann vil hjelpe de å overleve. Best å støvsuge en periode. Og sett støvsugerposen ut i minusgrader så dyrene inni posen fryser og dør.

Ellers så kan sølvkre være et symptom på et mer alvorlig problem sånn som råte dessverre.. Hvis du klarer å holde det tørt og har klor i sluktene så skal de ikke klare å overleve med mindre dere har råte i veggene...

Back
Topp