7+5 idafLykke til! Hvor langt er du på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7+5 idafLykke til! Hvor langt er du på vei?
Hvordan gikk det i dag?7+5 idaf
Passer dårlig under klagetråden, men nå er det her diskusjonen gikk da. Jubler for en sprell levende spire på UL idag
Ble målt til å være 7+6 og alt så fint ut. Hadde fått en bakteriell infeksjon da som legen mente kunne være årsaken til småblødninger som jeg har opplevd. Fikk noe piller mot det så satser på at det går seg raskt til.
Hurraaaaa!! Nå ble jeg glad på deres vegnePasser dårlig under klagetråden, men nå er det her diskusjonen gikk da. Jubler for en sprell levende spire på UL idag
Ble målt til å være 7+6 og alt så fint ut. Hadde fått en bakteriell infeksjon da som legen mente kunne være årsaken til småblødninger som jeg har opplevd. Fikk noe piller mot det så satser på at det går seg raskt til.
Passer dårlig under klagetråden, men nå er det her diskusjonen gikk da. Jubler for en sprell levende spire på UL idag
Er det mulig å være 5+5 uker på vei å allerede oppleve kynnere ellers har jeg lite symtomer enda. Å leser ( ja jeg vet det er dumt ) at lite symptomer er dårlig tegn. Baah... men men.. tidlig ennå
Opplevde det samme de første ukene, kunne liksom kjenne at livmoren strammet seg, kjentes akkurat ut som kynnere! Det gikk etterhvert over til en mer murrende følelse (er nå 7+4).Er det mulig å være 5+5 uker på vei å allerede oppleve kynnere ellers har jeg lite symtomer enda. Å leser ( ja jeg vet det er dumt ) at lite symptomer er dårlig tegn. Baah... men men.. tidlig ennå
Haha.. du har nok skremmende rettÅ så kommer uke 6-7, å så kommer det ugne og det kvalme, å så angrer man på at man ikke utnyttet den friske tiden bedre
Godt det er flere som opplever det, å godt det har gått litt over. Kynner fra nå til slutten ville vært veldig slitsomtOpplevde det samme de første ukene, kunne liksom kjenne at livmoren strammet seg, kjentes akkurat ut som kynnere! Det gikk etterhvert over til en mer murrende følelse (er nå 7+4).
Vil klage litt over at mannen ikke vasker badet. Nå har ikke jeg vært i form til det på noen uker, og han vet at det eneste det er viktig for meg at er rent i huset til enhver tid er badet, men likevel. Han har vært bortreist siden i går, og nå klarte jeg ikke mer - er i gang med vaskinga, og er på tredje «kvalmepausen». Badet er ikke såååå stort akkurat. I tillegg har vi slike ekle sølvkre på badet, og da er hyppig renhold noe av det viktigste for å bekjempe de. Æsj.
Det var gode nyheter å juble forPasser dårlig under klagetråden, men nå er det her diskusjonen gikk da. Jubler for en sprell levende spire på UL idag
Tusen takk for tips! Jeg har tenkt på klor, men har ikke kommet så langt som å sjekke om det er noe som virker. Har helt i alle sluk nå! Husker du hvor lenge du måtte holde på? Vet du kanskje også om det er opplysningsplikt ved salg når man har sølvkre? Vi overtok huset for bare noen måneder siden, og det er umulig at selgerne ikke visste om det.Tips til sølvkre er å holde det tørt til ennhver tid , samt. å helle klor i alle slukene daglig. Jeg ble kvitt de superlett i en leilighet jeg hadde. Pluss jeg hadde ingenting stående/liggende direkte på gulvet. De spiser vist støv og såperester...
Ja, det er opplysningsplikt ang skadedyr. Men vanskelig å bevise at eiet viste daTusen takk for tips! Jeg har tenkt på klor, men har ikke kommet så langt som å sjekke om det er noe som virker. Har helt i alle sluk nå! Husker du hvor lenge du måtte holde på? Vet du kanskje også om det er opplysningsplikt ved salg når man har sølvkre? Vi overtok huset for bare noen måneder siden, og det er umulig at selgerne ikke visste om det.
Tusen takk for tips! Jeg har tenkt på klor, men har ikke kommet så langt som å sjekke om det er noe som virker. Har helt i alle sluk nå! Husker du hvor lenge du måtte holde på? Vet du kanskje også om det er opplysningsplikt ved salg når man har sølvkre? Vi overtok huset for bare noen måneder siden, og det er umulig at selgerne ikke visste om det.
Godt det er flere som opplever det, å godt det har gått litt over. Kynner fra nå til slutten ville vært veldig slitsomt