Da er vi to!I dag har jeg bare vært sur og grinete. Jeg er så lei av å være kvalm og sliten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi to!I dag har jeg bare vært sur og grinete. Jeg er så lei av å være kvalm og sliten!
Skikkelig sprudlende blidfis om dagen, altså!Da er vi to!
Kvalm og dårlig på jobb. Når jeg ikke er på jobb klarer jeg bare å ligge i senga. Våknet i natt og var så kvalm at jeg ikke fikk sove. Ungene mine trenger meg, og minsten lurer veldig på hvorfor mamma bare ligger i senga
Bør nok sykemeldes, men er bare 6+1..
Blir så trist av å se at så mange mister Får bare en dårlig følelse av at jeg er nestemann..
Har en skikkelig dårlig følelse i dag. Livredd for å miste. Drømte at jeg fossblødde i natt. Grusomt. Nå er jeg der jeg var forrige gang da jeg fikk beskjed om at det ikke var sikkert det kom til å gå bra. Det er sikkert derfor jeg er ekstra nervøs nå.
Har en skikkelig dårlig følelse i dag. Livredd for å miste. Drømte at jeg fossblødde i natt. Grusomt. Nå er jeg der jeg var forrige gang da jeg fikk beskjed om at det ikke var sikkert det kom til å gå bra. Det er sikkert derfor jeg er ekstra nervøs nå.
Nei, det endte i ma. Men denne gangen skal det gå bra !Gikk det bra forrige gang da?
Nei, det endte i ma. Men denne gangen skal det gå bra !
Det skjønner jeg. Håper blødningene gir seg snart!Kjenner på det samme. Har i tillegg mye småblødninger, gjør det ikke lettere..
Hvem takker deg for at du presser deg på jobb og ikke er i form til å være med barna dine? Er legen din som bestemmer såklart, men det er aldri feil å prioritere egen helse!
Ååånei håper det bare er uskyldig blødning! Hvor langt er du på vei?Var nettopp på do og oppdaget at jeg blødde. Har helt angst nå
Krysser fingrene hardt for at det er en ufarlig årsak!!Var nettopp på do og oppdaget at jeg blødde. Har helt angst nå
7+3 IdagÅåånei håper det bare er uskyldig blødning! Hvor langt er du på vei?