Klagetråd

Må klage litt jeg også.. Jobbet 2 timer overtid på en med hektisk dag uten pause. Rett hjem nå bake kake for så å forhåpentligvis få slappet litt av før vi skal i selskap i kveld... I tillegg kvalm, mageknip av luft, utrolig trøtt og bare lyst å gå å legge meg. :dead:

Må klage litt jeg også.. Jobbet 2 timer overtid på en med hektisk dag uten pause. Rett hjem nå bake kake for så å forhåpentligvis få slappet litt av før vi skal i selskap i kveld... I tillegg kvalm, mageknip av luft, utrolig trøtt og bare lyst å gå å legge meg. :dead:
Huff, du har god grunn til å klage!!!

Hater lukta av sjampoen min nå. Blir dårlig hver gang jeg bruker den :sorry:

Jeg tror første symptom har meldt seg for alvor. Er så trøtt at det gjør vondt å holde seg våken. Noe som resulterte i at jeg flata rett ut etter jobb i dag. Sovet 1 1/2 time :smiley-angelic002

Vondt i bena,vondt i korsryggen,vondt i vilja,humørsvingninger,småkvalm,teit kjæreste.
Høres ut som om vi har en veldig lik lørdag aften vi to.
Eneste forskjellen må være at jeg ikke lenger er kjæreste, men har gifta meg med tosken :laughing001

Høres ut som om vi har en veldig lik lørdag aften vi to.
Eneste forskjellen må være at jeg ikke lenger er kjæreste, men har gifta meg med tosken :laughing001

:knegg:

Jeg må klage litt for at jeg er skikkelig grapsforkjøla i dag. Er faktisk litt redd for at jeg skal spontanabortere pga infeksjon i kroppen.:smiley-ashamed004

Jeg lå rett ut med forkjølelse i uke 4, hosta forferdelig mye og. Husker jeg var redd for det samme som deg, men det går som regel greit :)
Masse god bedring til deg ❤️

Jeg er veldig plaget med tett nese. Når jeg snyter meg begynner jeg ofte å blø neseblod :/

Kvalm, trøtt, ømme pupper, oppblåst og treg mage i tillegg.
Dagens syting, huff. Gleder meg sterkt til kvalmen gir seg!

Jeg fikk melding i innboks om varsel pga spam+at alle telletrådene var fjernet. Vi var over 5000 tidligere i dag, men det er blitt slettet flere tråder så vi har enda en liten skravlebit igjen til å nå 5000
Jeg også fikk kjeft. Kjedelig:(

Jeg fikk melding i innboks om varsel pga spam+at alle telletrådene var fjernet. Vi var over 5000 tidligere i dag, men det er blitt slettet flere tråder så vi har enda en liten skravlebit igjen til å nå 5000

Åååh nei:smiley-angry019

Back
Topp