Klagetråd

Ja, om jeg blir dårligere må jeg gjøre det. Er så vanskelig når man trives på jobb og ikke vil være til belastning for kollegaer.

Ikke tenk at du er en belastning for kolleger, dette er den tida i livet du må tenke på deg selv og den lille som er på vei:Heartred tenk heller på at det er en veldig liten del av arbeidslivet du kommer til å være gravid, tenker det er helt innafor å ha fokus på seg selv da!;)

Hahaha, den tabben har jeg også gjort! Dopapiret vårt er nå helt hvitt! Nekter å ha dopapir med hjerter på, uansett hvor fint det er!

Husker sist blødde jeg mye neseblod, og snøyt meg. Fikk helt sjokk av alt blodet nedi do før jeg kom på at jeg NETTOPP hivde et blodig papir i do :hilarious:

Trøtt og oppblåst /forstoppa. Systemet er vel ikke vant med så lite kaffe :hilarious:

Trøttheten er kommet for fullt. 5+2. Må legge meg på likt med minstemann i dag. Kjenner kvalmen der i bakgrunnen også, men håper den ikke slår inn.

Ja...jeg har alltid vært utsatt for å bli reisesyke. Blir ikke så ofte bilsyk, men om jeg sitter på med noen som kjører og gjør litt bråe svinger eller svinger i litt høy fart blir jeg dårlig. I dag har jeg faktisk blitt kvalm og uvel av å kjøre bilen selv :yuck:
4+2 nå, spent på om dette vil utvikle seg til å bli skikkelig svangerskapskvalme. Var ikke kvalm med vesla...

Som ikkje formen var dårlig nok fra før putter vi oppå en forkjølelse:arghh:

Mistet en fylling forrige uke. Var hos tannlegen i går, og fikk lagt en midlertidig fylling. Han ville ikke bruke bedøvelse før 2. Trimester, helt greit det. Problemet er bare at jeg spiste en riskake nettopp, og da kom hele fyllinga ut igjen:banghead:
550 kr rett i dass, og jeg har ikke mulighet til å få fikset det igjen før neste onsdag:(

Oppgitt på bedriftshelsetjenesten som ikke ville sette influensavaksine enda selv om det er helt trygt og anbefalt å gjøre også i 1 trimester :rolleyes: Må heller bruke en halv arbeidsdag å ta det hos fastlegen enn å bruke 3 min på jobb hvor det florerer av helsepersonell. Hun sa hun visste det var trygt og, men fikk ikke lov av sjefene sine :meh:

Jeg må klage litt for at jeg er skikkelig grapsforkjøla i dag. Er faktisk litt redd for at jeg skal spontanabortere pga infeksjon i kroppen.:smiley-ashamed004

Jeg må klage litt for at jeg er skikkelig grapsforkjøla i dag. Er faktisk litt redd for at jeg skal spontanabortere pga infeksjon i kroppen.:smiley-ashamed004
God bedring!!! Går nok fint, når jeg blir engstelig tenker jeg at på flyktinger som beholder barnet til tross for enorme påkjenninger og stress..

God bedring!!! Går nok fint, når jeg blir engstelig tenker jeg at på flyktinger som beholder barnet til tross for enorme påkjenninger og stress..
Takk for det :love017
Forsøker å stresse ned.
Denne spiren burde egentlig ha mye bedre odds til å klare seg enn den kommende storebroren hadde. Der var spiren uplanlagt, det ble slutt mellom barnefar tidlig i graviditeten, flyttet to ganger før uke 20, byttet jobb og jeg hadde uregulert blodsukker tidlig i graviditeten (tok meg sammen etter positiv test). Barnet var mot alle odds frisk som en fisk, og er fortsatt det. Han ble også tatt med keisersnitt og bare ammet i to måneder, da melkeproduksjonen stoppet helt opp. Jeg prøvde å gjøre alt rett, men det ble ikke sånn likevel. Denne gangen prøver jeg igjen å gjøre alt rett, håper det går bra nå også :smiley-angelic001

Er bare 5+4 og formen blir dårligere for hver dag. Gruer meg til de neste ukene. Har som mål å klare de neste 5 ukene til jul på jobb, og er veldig redd for å ikke klare det:(

Formen er ræva, jeg føler meg crap, og har allerede vært sjukmeldt halvannen uke :(

Last edited:
Har arbeidshelg, pluss at jeg er bakvakt for nabosykehjemmet og er smpkvalm og uggen :depressed:
Håper helga går fort.

Takk for det :love017
Forsøker å stresse ned.
Denne spiren burde egentlig ha mye bedre odds til å klare seg enn den kommende storebroren hadde. Der var spiren uplanlagt, det ble slutt mellom barnefar tidlig i graviditeten, flyttet to ganger før uke 20, byttet jobb og jeg hadde uregulert blodsukker tidlig i graviditeten (tok meg sammen etter positiv test). Barnet var mot alle odds frisk som en fisk, og er fortsatt det. Han ble også tatt med keisersnitt og bare ammet i to måneder, da melkeproduksjonen stoppet helt opp. Jeg prøvde å gjøre alt rett, men det ble ikke sånn likevel. Denne gangen prøver jeg igjen å gjøre alt rett, håper det går bra nå også :smiley-angelic001
og med den erfaringen vet du jo hvor sterk du er;)

Har arbeidshelg, pluss at jeg er bakvakt for nabosykehjemmet og er smpkvalm og uggen :depressed:
Håper helga går fort.
Det er ikke bare bare å jobbe i helsesektoren når en er kvalm og i dårlig form:hungover: er sykepleier selv, og en kombinasjon av travle dager og litt for mye ulike lukter på jobb har gjort det veldig utfordrende de siste ukene. Håper helgen din er fort overstått! God vakt:happy:

Last edited:
Back
Topp