Klagetråd

Nå har mannen vært i repetisjonsøvelse i militæret i to og en halv uke, kommer endelig hjem på søndag. Jeg er så drittlei av å være alene hjemme med en som er midt i trassalderen, som må klikke og protestere på hver minste lille ting. I dag brukte vi nesten en time på å komme oss ut i bilen og opp i barnehagen...
Hehe. Skjønner deg så godt. Er alene hjemme denne uken med en trass 2,5 åring. Hver morgen og kveld føles ut som en kamp og en fin stund blir plutselig til krangling for hun skal teste grenser. Gleder meg til pappaen er hjemme og tær sin halvdel :dead::woot:

Jeg håper det. Ble skikkelig lei meg når hun vet hvor mye vi ønsker en til. Å sånne ting er vanskelig å planlegge.

Man kan jo virkelig ikke planlegge barn!!! Hun har tydeligvis ikke barn selv siden hun ikke skjønner det? Høres ut som hun er i litt bridezilla mode synes jeg :) satser på det bedres når hun innser at det er kjempe koselig :) Du skal IKkE ha dårlig samvittighet :)

Hehe. Skjønner deg så godt. Er alene hjemme denne uken med en trass 2,5 åring. Hver morgen og kveld føles ut som en kamp og en fin stund blir plutselig til krangling for hun skal teste grenser. Gleder meg til pappaen er hjemme og tær sin halvdel :dead::woot:
Samme her! i dag tidlig var han en drøm og vi storkoste oss, i går var det helt krise. Det er så opp og ned. Ser at du fikk i april samme år som meg (jeg hadde termin i mars, men fikk i februar :) ) så da er vi nok gjennom den samme perioden nå, hehe!

Samme her! i dag tidlig var han en drøm og vi storkoste oss, i går var det helt krise. Det er så opp og ned. Ser at du fikk i april samme år som meg (jeg hadde termin i mars, men fikk i februar :) ) så da er vi nok gjennom den samme perioden nå, hehe!
Skifter fort ja. Sitter og storkoser oss og plutselig gjør hun noe dumt med vilje og jeg blir sint. Eller omvendt. Skikkelig dårlig dag og så bare klatrer opp på fanget og skal kose og lese bok. Da går jo jeg dårlig samvittighet for all kjettingen. Humørsvingninger delux :nailbiting:
Mini kom i april 2016 ja :)

Skifter fort ja. Sitter og storkoser oss og plutselig gjør hun noe dumt med vilje og jeg blir sint. Eller omvendt. Skikkelig dårlig dag og så bare klatrer opp på fanget og skal kose og lese bok. Da går jo jeg dårlig samvittighet for all kjettingen. Humørsvingninger delux :nailbiting:
Mini kom i april 2016 ja :)
Klarer ikke la være. Dårlig samvittighet for "kjetting" synes jeg du fortjener, for det er ikke innafor :p

Fy F... så virkelige drømmer kan være. Fortsatt på gråten etter nattens siste drøm som endte med SA. Håper virkelig jeg ikke er sanndrømt :crybaby2

Jeg sover så elendig på natta, våkner hver natt og må opp å tisse. Øynene går i kryss her og jeg føler meg tom for energi. Kvalmen ligger å ulmer og kommer i bølger i løpet av dagen. Trodde i går at jeg skulle kaste opp et par ganger på jobben men klarte stoppe det.
Akkurat nå i dag har jeg mest lyst og føler et behov for å bare slå av lyset og sove videre. Det er bare så tungt å fungere på topp på jobb om dagen. Står og går jo hele tida som lærer og merker jeg snart når bånn i bøtta. Dette er ikke gøy for jeg vil virkelig være på jobb. Begynt å få dårlig samvittighet også mtp jobben at jeg er gravid nå. For jeg vet jo hvor dårlig jeg har vært tidligere svangerskap. Alt føles bare blæh nå :(

Nå må jeg bare klage litt! Kjenner på murringer og vondter som har tatt seg opp de siste dagene, og jeg blir så stressa av det! Springer på do og sjekker om jeg blør hele tida:( det er jammen mye bekymringer med et svangerskap altså, holder på å bli sprø:confused: skal definitivt bestille time til tul om noen uker, trenger å se at ting er bra inni der:oops:

Er så innmari kvalm om dagen, og så slitsomt å være på jobb. Er lærer og er livredd for å kaste opp på elevene når som helst. Blir i dårlig humør av denne kvalmen :grumpy: Var ikke kvalm sist, og da syns jeg ikke jeg hadde trengt å være det nå heller :coldfeet:

Er så innmari kvalm om dagen, og så slitsomt å være på jobb. Er lærer og er livredd for å kaste opp på elevene når som helst. Blir i dårlig humør av denne kvalmen :grumpy: Var ikke kvalm sist, og da syns jeg ikke jeg hadde trengt å være det nå heller :coldfeet:
Jeg er også lærer, i vgs. Det verste er at elevene lukter parfyme :wtf::angelic:

Jeg eeer så trøtt! [emoji42] klarer så vidt å holde meg våken mens jeg venter på å få lagt toåringen.

Skamforkjølt i starten av svangerskapet denne gangen også, mistenler bihulebetennelse. Og dott i ørene, håper ikke denne varer i tre(!) måneder sånn som sist [emoji23]

Jeg eeer så trøtt! [emoji42] klarer så vidt å holde meg våken mens jeg venter på å få lagt toåringen.

Skamforkjølt i starten av svangerskapet denne gangen også, mistenler bihulebetennelse. Og dott i ørene, håper ikke denne varer i tre(!) måneder sånn som sist [emoji23]

Eg sovn i går når eg sku legge guttungen. Han sovna ikkje :hilarious:

Jeg har og sovna først av meg og toåringen mye i det siste :p

Jeg er også lærer, i vgs. Det verste er at elevene lukter parfyme :wtf::angelic:

Åh! I dag hadde jeg undervisning med bygg og anlegg, hvor ikke alle er like nøye med hygiene, for å si det sånn. Skulle hjelpe en av disse, og måtte bare unnskylde meg før jeg føyk ut på gangen. Sjukt flaut... Parfyme, kroppslukt, alt er fælt :blackeye:

Når man føler man går rundt som en zombo og konstant trøtt men når man kan sove om natten så får man ikkje sove :arghh::wacky:

Ikke lyst til å dra på fest i kveld :sorry: Med kidden borte kunne jeg mest tenke meg en kveld på sofaen med mannen

Åh! I dag hadde jeg undervisning med bygg og anlegg, hvor ikke alle er like nøye med hygiene, for å si det sånn. Skulle hjelpe en av disse, og måtte bare unnskylde meg før jeg føyk ut på gangen. Sjukt flaut... Parfyme, kroppslukt, alt er fælt :blackeye:
Grøss! Det er marerittet!

Back
Topp