Klagetråd

Jeg er så nervøs hver gang jeg kjenner meg normal.

Får litt kvalme innimellom med vatierende varighet og utmattelse sporadisk.

Men når jeg da er symptomfri blir jeg kjempe nervøs for at det skal gå galt.

Jeg får jo litt kvalme i perioder iløpet av et døgn, men sp får jeg ok perioder også..

Noen andre som har det sånn?

Jeg er så nervøs hver gang jeg kjenner meg normal.

Får litt kvalme innimellom med vatierende varighet og utmattelse sporadisk.

Men når jeg da er symptomfri blir jeg kjempe nervøs for at det skal gå galt.

Jeg får jo litt kvalme i perioder iløpet av et døgn, men sp får jeg ok perioder også..

Noen andre som har det sånn?

Ja, hadde absolutt ingen symptomer sist og følte meg definitivt ikke gravid, og det er lite å merke til nå og egentlig. Trøster meg med at det ikke er egentlig noe dårlig tegn, det var jo sånn sist! Og jeg har jo ikke lyst til å være kvalm liksom

Ja. Jrg er jo vant med å være veldif kvslm, men det er kanskje litt senere i svangerskapet. Men siden jeg reagerte så kraftig i svangerskapene mine før, så husker jeg jo egentlig ikke de første ukene så godt og om de vsr relativt on. Jeg tror de var det.

Jeg er nok bare bekymret av meg. Gleder meg til 1. Trimester er ferdig. Da kommer det nye bekymringer :wacky:

No er eg dritlei av å ha vondt i halsen. Hatt det i mange uker no litt av og på :banghead:

Jeg må klaaage! det er ikke graviditetsrelatert, men må klage! Jeg jobber i medleverturnus, dvs spiser, gjør ting og omgås veldig tett på jobb. På fredag tropper kollegaen min opp på turnushelg sørpa forkjølet. Ikke sånn snufsete, men med skjelvinger, svette og tett som pokker. Jeg ba henne dra hjem og at vi kunne ringe noen andre, men NOPE... hun insisterte på å jobbe. Jeg har vasket hendene og gjort det jeg kan for å unngå smitte. Men så tett tviler jeg at det gikk, for til tross for min oppfordring om hyppig håndvask så ble det ikke gjennomført etter hva jeg så. Nå 3 dager etter kjenner jeg symptomene snike seg på...arrrrg.. og med to åring i hus så blir vi begge garantert smittet. Jeg har virkelig ikke tid til det. Jeg har eksamen til uken og masse arbeidskrav som må gjøres unna++++ Dette er i utgangspunktet pes siden jeg er alene med frøkna og er gravid.. Kunne ikke hun bare dratt hjem.... Mye større belasting og bli på jobb,, ARRRRRG sånne folk altså, tror de lissom er så greie å holder ut, men det blir jo mega pes når man smitter alle rundt seg... Måtte bare fp det ut! sorry negativ klaging!:signs017:sour:

Jeg må klaaage! det er ikke graviditetsrelatert, men må klage! Jeg jobber i medleverturnus, dvs spiser, gjør ting og omgås veldig tett på jobb. På fredag tropper kollegaen min opp på turnushelg sørpa forkjølet. Ikke sånn snufsete, men med skjelvinger, svette og tett som pokker. Jeg ba henne dra hjem og at vi kunne ringe noen andre, men NOPE... hun insisterte på å jobbe. Jeg har vasket hendene og gjort det jeg kan for å unngå smitte. Men så tett tviler jeg at det gikk, for til tross for min oppfordring om hyppig håndvask så ble det ikke gjennomført etter hva jeg så. Nå 3 dager etter kjenner jeg symptomene snike seg på...arrrrg.. og med to åring i hus så blir vi begge garantert smittet. Jeg har virkelig ikke tid til det. Jeg har eksamen til uken og masse arbeidskrav som må gjøres unna++++ Dette er i utgangspunktet pes siden jeg er alene med frøkna og er gravid.. Kunne ikke hun bare dratt hjem.... Mye større belasting og bli på jobb,, ARRRRRG sånne folk altså, tror de lissom er så greie å holder ut, men det blir jo mega pes når man smitter alle rundt seg... Måtte bare fp det ut! sorry negativ klaging!:signs017:sour:

Enig! Folk som drar seg på jobb med sykdom får alt annet enn heder og ære av meg, det eneste de fortjener er et spark bak. Hjemover!

I dag er datoen for termin for den første vi mistet :oops: 5.november 2018 skulle vi egentlig bli foreldre..
Har lenge gruet meg til denne dagen, men det hjelper at det er en spire i magen som utvikler seg mer og mer for hver dag som går :Heartred
Syns det er lov å klage litt da?

I dag er datoen for termin for den første vi mistet :oops: 5.november 2018 skulle vi egentlig bli foreldre..
Har lenge gruet meg til denne dagen, men det hjelper at det er en spire i magen som utvikler seg mer og mer for hver dag som går :Heartred
Syns det er lov å klage litt da?
Absolutt! Håper dagen blir litt lettere enn fryktet <3

Nå har mannen vært i repetisjonsøvelse i militæret i to og en halv uke, kommer endelig hjem på søndag. Jeg er så drittlei av å være alene hjemme med en som er midt i trassalderen, som må klikke og protestere på hver minste lille ting. I dag brukte vi nesten en time på å komme oss ut i bilen og opp i barnehagen...

Dagene går såååååååååå s a k t e !!...
Jeg har hatt menssmerter i dag. Liker det ikke! Men spotter ikke lenger, takk og lov! Jeg blir et nervevrak av dette.

I dag er jeg lei av rot! Jeg er lei av tallerkener som ikke settes inn i maskinen. Sure mannesokker som ligger strødd. Søppel som ikke tas ut og generelt rot! Nå er vi 5 og vi blir seks. Nå blir det harde bud og full renovering av husregler, og mannebeistregler.

Lunsjen jeg hadde gledet meg til smakte dritt! Spiste den likevel og håper det stemmer at det bare er gravidsmaken min som gjorde det og ikke at den faktisk var dårlig! :rolleyes:

Nå har mannen vært i repetisjonsøvelse i militæret i to og en halv uke, kommer endelig hjem på søndag. Jeg er så drittlei av å være alene hjemme med en som er midt i trassalderen, som må klikke og protestere på hver minste lille ting. I dag brukte vi nesten en time på å komme oss ut i bilen og opp i barnehagen...

Min kommer hjem i dag etter øvelse, det blir godt å slippe å være gressenke på en stund!

Mange på jobb som er småsyke. Er akkurat ferdig med en runde med forkjølelse selv for et par uker siden og nå tror jeg at jeg holder på å bli syk IGJEN. Har til og med klart å få et forkjølelsessår/blemme i svelget.o_O Aldri vært borti det før.

Jeg har ikke andre symptomer enn murringer i livmoren. Og at vondten i ryggen kom tilbake etter bare 3 uker med trening mot en rygg ute vondter. Men vet ikke om det er et symptom da. I tillegg klager jeg over at det er HELE 4 uker til både legetime og ultralyd

Absolutt! Håper dagen blir litt lettere enn fryktet <3

:Heartred
Jada, det gikk forsåvidt greit.. Jeg tenkte ikke over det før jeg satt alene i sofaen, så på serie om ei som var gravid og mannen jobbet overtid.

Back
Topp