Klagetråd

«Godt» å høre at vi er flere kvalme, trøtte.
Jeg er student og med eksamen bare noen få uker unna er det eneste jeg har lyst til å krabbe under dyna og grine:( ihverfall ikke lese!

Huff... hvordan skal dette gå:eek:

Jeg er student og med eksamen bare noen få uker unna er det eneste jeg har lyst til å krabbe under dyna og grine:( ihverfall ikke lese!

Følger med deg. jeg tar noen emnefag på universitetet og er spent på om det finnes noen ekstra krefter til lesing. 3 store eksamener om en mnd..pluss jobb og to åring:smiley-angelic006

Følger med deg. jeg tar noen emnefag på universitetet og er spent på om det finnes noen ekstra krefter til lesing. 3 store eksamener om en mnd..pluss jobb og to åring:smiley-angelic006

Puh.. da er vi i samme båt. Eller, din båt er litt verre. Jeg har bare litt jobb ved siden av.

Krysser alt som krysses kan for ar vi kvikner til lenger ut i graviditeten:smiley-angelic001

Og lykke til på eksamenene dine:signs003

Har to store eksamener den neste måneden, jobb og to små:confused: i tillegg til å være stuptrøtt, så er fokuset nesten bare på graviditet og ikke på lesing :rolleyes: og så har jeg utviklet pregnancy-brain, klarer jo knapt å lære noe når jeg leser, haha :hilarious:
Lykke til til alle oss som skal ha eksamen, vi klarer det nok på et vis!:)

Jeg er skikkelig trøtt og kvalm for tiden.. Jeg jobber i barnehage og har foreldresamtaler disse ukene, og før jeg visste om graviditeten meldte jeg meg opp til en hjemmeksamen som gir meg ekstra studiepoeng. Det hadde jeg nok ikke valgt om jeg hadde visst om dette da. :hungover:

Har kjøpt dopapir med rosa print... Sikker på at det er blod hver gang :oops:

Endelig i dag etter å ha sett et bankende hjerte, turte jeg fortelle ei nær venninne om graviditeten. Sendte melding, men får ikke svar. Dette var i dag tidlig, så hun skulle hatt all mulighet til å se på telefonen. Greit nok at ei melding ikke kan komme gjennom, men tre stk fra meg tilfeldigvis i dag? Tviler. Vi bor også så nærme at jeg har flere ganger i dag sett hun er hjemme. Hun er i ingen situasjon som gjør at hun hadde blitt skuffet eller lei seg fordi jeg var gravid. Tvert i mot så trodde jeg hun kom til å ringe meg med det samme og være i ekstase. Skjønner fint lite nå. Har sjekket at meldinger til andre kommer gjennom, og jeg mottar svar fra de også.
Kanskje hun har glemt igjen telefonen et sted

Min tur til å få utløp :dead: Er konstant trøtt og sliten, begynt å merke mer til kvalmen, brekker meg mye og kastet opp i kveld, men fortsatt uggen. Sover dårlig om nettene pga stikking i magen eller at jeg må på do. Føler meg som en zombi. Lite søvn fører til at jeg trolig blir mer uggen om dagen og har hodepine. I tillegg en forkjølelse som aldri gir seg.
Har vurdert å sykmelde meg noen dager for å bli frisk av forkjølelsen og få hentet meg inn, men alltid en annen som melder sykdom på jobb, så jeg ikke får meg selv til å være borte. Har en aktiv og stressende jobb hvor jeg må være 100% tilstede.
Hatt flere aborter tidligere og lovte meg selv å ta det med ro denne gangen. Enklere sagt enn gjort.. Energitappende at jeg også konstant går og er redd for at jeg skal miste nok en gang.
Ja, dette var min utblåsning :oops:

Jeg er skikkelig trøtt og kvalm for tiden.. Jeg jobber i barnehage og har foreldresamtaler disse ukene, og før jeg visste om graviditeten meldte jeg meg opp til en hjemmeksamen som gir meg ekstra studiepoeng. Det hadde jeg nok ikke valgt om jeg hadde visst om dette da. :hungover:
Huff, høres tungt ut. Lykke til med eksamen og samtaler!

Uggen her også. Jeg har jo selv bedt om å få det slik siden jeg lengtet etter skikkelige symptomer ;) ;)
Sist svangerskap ga dette seg etter uke 8, så håper på det samme nå :)

Min tur til å få utløp :dead: Er konstant trøtt og sliten, begynt å merke mer til kvalmen, brekker meg mye og kastet opp i kveld, men fortsatt uggen. Sover dårlig om nettene pga stikking i magen eller at jeg må på do. Føler meg som en zombi. Lite søvn fører til at jeg trolig blir mer uggen om dagen og har hodepine. I tillegg en forkjølelse som aldri gir seg.
Har vurdert å sykmelde meg noen dager for å bli frisk av forkjølelsen og få hentet meg inn, men alltid en annen som melder sykdom på jobb, så jeg ikke får meg selv til å være borte. Har en aktiv og stressende jobb hvor jeg må være 100% tilstede.
Hatt flere aborter tidligere og lovte meg selv å ta det med ro denne gangen. Enklere sagt enn gjort.. Energitappende at jeg også konstant går og er redd for at jeg skal miste nok en gang.
Ja, dette var min utblåsning :oops:
Sykmeld deg og tenk på deg selv.
Det er ingen som kommer til å takke deg etterpå husk :)

Har kjøpt dopapir med rosa print... Sikker på at det er blod hver gang :oops:

Hahaha, den tabben har jeg også gjort! Dopapiret vårt er nå helt hvitt! Nekter å ha dopapir med hjerter på, uansett hvor fint det er!

Back
Topp