Da er vi to!I dag har jeg bare vært sur og grinete. Jeg er så lei av å være kvalm og sliten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi to!I dag har jeg bare vært sur og grinete. Jeg er så lei av å være kvalm og sliten!

Skikkelig sprudlende blidfis om dagen, altså!Da er vi to!

Kvalm og dårlig på jobb. Når jeg ikke er på jobb klarer jeg bare å ligge i senga. Våknet i natt og var så kvalm at jeg ikke fikk sove. Ungene mine trenger meg, og minsten lurer veldig på hvorfor mamma bare ligger i senga
Bør nok sykemeldes, men er bare 6+1..
Er legen din som bestemmer såklart, men det er aldri feil å prioritere egen helse!Blir så trist av å se at så mange misterFår bare en dårlig følelse av at jeg er nestemann..
Har en skikkelig dårlig følelse i dag. Livredd for å miste. Drømte at jeg fossblødde i natt. Grusomt. Nå er jeg der jeg var forrige gang da jeg fikk beskjed om at det ikke var sikkert det kom til å gå bra. Det er sikkert derfor jeg er ekstra nervøs nå.

Har en skikkelig dårlig følelse i dag. Livredd for å miste. Drømte at jeg fossblødde i natt. Grusomt. Nå er jeg der jeg var forrige gang da jeg fikk beskjed om at det ikke var sikkert det kom til å gå bra. Det er sikkert derfor jeg er ekstra nervøs nå.

Nei, det endte i ma. Men denne gangen skal det gå bra !Gikk det bra forrige gang da?![]()
Nei, det endte i ma. Men denne gangen skal det gå bra !![]()

Det skjønner jeg. Håper blødningene gir seg snart!Kjenner på det samme. Har i tillegg mye småblødninger, gjør det ikke lettere..
Hvem takker deg for at du presser deg på jobb og ikke er i form til å være med barna dine?Er legen din som bestemmer såklart, men det er aldri feil å prioritere egen helse!
ÅååneiVar nettopp på do og oppdaget at jeg blødde. Har helt angst nå![]()

Krysser fingrene hardt for at det er en ufarlig årsak!!Var nettopp på do og oppdaget at jeg blødde. Har helt angst nå![]()

7+3 IdagÅååneihåper det bare er uskyldig blødning! Hvor langt er du på vei?
![]()