Klagetråd

Måtte styrte en halvliter vann og løpe på do igjen. Kom bare så vidt antydning på papiret nå. Men er svimmel, vondt i hode og i magen. Vet ikke om det er reelt eller pga at jeg stresser nå. Bestilte til til TUL, men vær ikke ledig før på mandag. Er vel ikke så mye å gjøre før da annet enn å følge med :(

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig. Men vil tipse deg om blir.a. Oslo city legesenter der de har ledige timer for ultralyd også ettermiddag og helg hvis du blir veldig urolig. Ikke noe godt å gå å være redd :(

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig. Men vil tipse deg om blir.a. Oslo city legesenter der de har ledige timer for ultralyd også ettermiddag og helg hvis du blir veldig urolig. Ikke noe godt å gå å være redd :(
Tenker at det uansett ikke er så mye å gjøre med det akkurat nå. Blir det verre kan jeg prøve å få hastetime et annet sted. Bra tips om Oslo City legesenter :)
Håper bare det går over og at jeg får sett et bankende hjerte på mandag

Blir helt superstressa av å vente på ul denne fredagen! Klarer ikke å konsentrere meg om skolearbeid, eller sove!

Tenker at det uansett ikke er så mye å gjøre med det akkurat nå. Blir det verre kan jeg prøve å få hastetime et annet sted. Bra tips om Oslo City legesenter :)
Har det kommet noe mere blod? Tenker på deg og håper alt går bra :):Heartred

Har det kommet noe mere blod? Tenker på deg og håper alt går bra :):Heartred
Ikke kommet mer blod heldigvis. Var helt utslitt ista pga stresser og sov fra 18 til 22, skal gå og legge meg igjen nå. Håper det var engangstilfelle. Men det er så mange som mister i juli gruppa vår og det starter som regel med småblødninger så blir jo veldig stresset av å oppleve noe slikt :nailbiting:
Takk for omtanken <3

Krysser alt jeg kan for deg!!!! Og håper at dette går bra. :Heartred Jeg ville nok heller dratt på Volvat enn Oslo city, de har fortsatt ledige timer i morgen ettermiddag og fredag, og har bedre apparat. Jeg var på Oslo city forrige svangerskap og fikk en litt dårlig opplevelse der, fastlegen min sa da at neste gang bør jeg heller dra til Volvat.
Håper dette er helt uskyldig og at det går fint med spiren :Heartred

Krysser alt jeg kan for deg!!!! Og håper at dette går bra. :Heartred Jeg ville nok heller dratt på Volvat enn Oslo city, de har fortsatt ledige timer i morgen ettermiddag og fredag, og har bedre apparat. Jeg var på Oslo city forrige svangerskap og fikk en litt dårlig opplevelse der, fastlegen min sa da at neste gang bør jeg heller dra til Volvat.
Håper dette er helt uskyldig og at det går fint med spiren :Heartred
Er det Volvat på Majorstua da?
Får se i løpet av imorgen hvordan det går videre. Mulig det blir til at jeg bestiller raskere time bare for å få til en avklaring av situasjonen.
Takk for omtanken og tipsene <3

Er det Volvat på Majorstua da?
Får se i løpet av imorgen hvordan det går videre. Mulig det blir til at jeg bestiller raskere time bare for å få til en avklaring av situasjonen.
Takk for omtanken og tipsene <3
Majorstua hadde hvertfall ledig. Bestiller bare på nett. Jeg skal dit selv for er så bekymret for at ting ikke er bra. Bedre å vite enn å gå og være usikker. :Heartred

Ikke kommet mer blod heldigvis. Var helt utslitt ista pga stresser og sov fra 18 til 22, skal gå og legge meg igjen nå. Håper det var engangstilfelle. Men det er så mange som mister i juli gruppa vår og det starter som regel med småblødninger så blir jo veldig stresset av å oppleve noe slikt :nailbiting:
Takk for omtanken <3
Okei, godt å høre at det ikke er kommet mere blod, tenker på deg :Heartred

Blør igjen litt ikveld. Er ikke så mye og kommet bare ene gangen jeg var på do, samme som i går. Isj, mister litt håpet her merker jeg og gått over til å forholde meg litt pragmatisk til situasjonen for å prøve å slippe å bli for skuffet :(

Blør igjen litt ikveld. Er ikke så mye og kommet bare ene gangen jeg var på do, samme som i går. Isj, mister litt håpet her merker jeg og gått over til å forholde meg litt pragmatisk til situasjonen for å prøve å slippe å bli for skuffet :(

Stor klem :(

:Heartred:Heartred:Heartred

Fortalte mannen (Måtte vente til mini var lagt for jeg ville ikke ta den diskusjonen med henne her) og han mente at vi bør ta en UL imorgen for en sjekk så bestilte time til klokken 10

Fortalte mannen (Måtte vente til mini var lagt for jeg ville ikke ta den diskusjonen med henne her) og han mente at vi bør ta en UL imorgen for en sjekk så bestilte time til klokken 10
Jeg er enig med mannen, selv om det ikke er noe man får gjort med det om det har gått galt, så var det for meg helt umulig å ikke få vite når jeg begynte å blø sist.
Og ikke minst tenk om alt står bra til da, da kan du slappe av i helgen istedenfor å bekymre deg :Heartred

:Heartred
Masse lykke til i morgen! Håper det er uskyldig blødning og at det går fint med spiren. Skjønner at dere vil vite det, usikkerheten er vond :Heartred

Back
Topp