Klagetråd

Har hørt en rar knirke lyd fra mellomgangen i hele dag. Har gått forbi tusen ganger for å gå på do, men aldri skjønt helt hva det kom fra. Før vi nå skulle legge oss.

HURRAAA vi har fått vannlekkasje fra loftet! Drypper som bare faen og taket er helt boblete. Gikk opp på loftet å ser og der henger det faen meg istapper ned fra innsiden av taket(?!).

Kan si jeg er rimelig lite fornøyd akkurat nå. Går sur i seng og må ring forsikringsselskapet i morgen tidlig. Dette er typisk vår flaks!:shifty:
 
Last edited:
Har hørt en rar knirke lyd fra mellomgangen i hele dag. Har gått forbi tusen ganger for å gå på do, men aldri skjønt helt hva det kom fra. Før vi nå skulle legge oss.

HURRAAA vi har fått vannlekkasje fra loftet! Drypper som bare faen og taket er helt boblete. Gikk opp på loftet å ser å der henger det faen meg istapper ned fra innsiden av taket(?!).

Kan si jeg er rimelig lite fornøyd akkurat nå. Går sur i seng og må ring forsikringsselskapet i morgen tidlig. Dette er typisk vår flaks!:shifty:
Nei...! Utrolig kjipt!!! :( Håper det går fort og greit å få det i orden igjen hos dere.
 
Har hørt en rar knirke lyd fra mellomgangen i hele dag. Har gått forbi tusen ganger for å gå på do, men aldri skjønt helt hva det kom fra. Før vi nå skulle legge oss.

HURRAAA vi har fått vannlekkasje fra loftet! Drypper som bare faen og taket er helt boblete. Gikk opp på loftet å ser å der henger det faen meg istapper ned fra innsiden av taket(?!).

Kan si jeg er rimelig lite fornøyd akkurat nå. Går sur i seng og må ring forsikringsselskapet i morgen tidlig. Dette er typisk vår flaks!:shifty:
Ånei :( håper dere får god hjelp av forsikringselskapet! Ikke oppussing man vil drive med i graviditeten :/
 
Nei...! Utrolig kjipt!!! :( Håper det går fort og greit å få det i orden igjen hos dere.
Ånei :( håper dere får god hjelp av forsikringselskapet! Ikke oppussing man vil drive med i graviditeten :/
Åhhh, det er så kjedelig! Kommer en mann fra forsikringsselskapet i morgen tidlig å skal se på alt . Vi flyttet inn i desember for 1 år siden, og det er tydelig at forje eier har lekt handyman på loftet, så får det nok igjen på eierskifte. Hvis ikke går det vell på vår. Kjedelig uansett med bråk å styr nå:shifty:
 
Har nå vært sengeliggende i 40 dager, og er bare halvveis har livmorhals svikt og operert inn cerclage så det er bare slik det må være. Fødte i uke 20 sist pga samme problemet, så skal være fornøyd om lillegutt holder seg inne i hvertfall til uke 28
 
Begynner å bli fryktelig tungt å gå 25min til jobb hver morgen (mye oppover- og nedoverbakker) :dead:
 
Begynner å bli fryktelig tungt å gå 25min til jobb hver morgen (mye oppover- og nedoverbakker) :dead:

Ja, kondisen har forsvunnet helt og holdent her.. Orker ikke å gå opp til jobb, så jeg tar heller bussen ett par stopp ekstra :hilarious:
 
Sover dårlig om nettene for tiden. Får vondt i hoftene av å ligge på siden, og blir uvel av å ligge på ryggen. Prøvde med to puter mellom beina i natt og det lindret litt. Men måtte fortsatt snu meg hundre ganger. Husker jeg hadde dette problemet i tredje trimester sist.. ikke så tidlig.:(
 
Har nå vært sengeliggende i 40 dager, og er bare halvveis har livmorhals svikt og operert inn cerclage så det er bare slik det må være. Fødte i uke 20 sist pga samme problemet, så skal være fornøyd om lillegutt holder seg inne i hvertfall til uke 28
Oi, det hørtes veldig slitsomt for deg, men lykke til, en gjør jo alt for å få babyen til å bli i magen så lenge som mulig.
 
Må klage litt over den nye versjonen av Gravid og Barn Appen, syns det var uoversiktlig og vanskelig å finne fram på ,sammenlignet med den gamle.
Nytt er ikke alltid bedre i mine øyne.
 
Må klage litt over den nye versjonen av Gravid og Barn Appen, syns det var uoversiktlig og vanskelig å finne fram på ,sammenlignet med den gamle.
Nytt er ikke alltid bedre i mine øyne.
Jeg får ikke logget inn jeg, så slipper å irritere meg over at den eventuelt er dårlig :wtf:
 
Jeg får ikke logget inn jeg, så slipper å irritere meg over at den eventuelt er dårlig :wtf:

Jeg måtte avinstallere appen og laste den inn på nytt for å få den til å fungere.
 
Jepp, akkurat nå

Først går den ene appen dunken, og nå skal det tydeligvis bli problemer med denne for flere også.
At de ikke bare kan la ting som funker være i fred :shifty:
 
Sitter på legekontoret og tar glukosebelastningstesten. Kvalmende greier!
 
Helt gåen i bekken og rygg etter en lang dag med 1 times sårstell først og så 4 timer på IKEA med sjefen for å handle inn til det nyoppussede pauserommet vårt. Gleder meg ikke til å måtte bruke et par timer på kjøkkenet i kveld for å gjøre i stand mat og kake til kollegas avslutning på jobb i morgen :dead:
 
Last edited:
Gikk lang tur i skogen i går for at jeg IKKE skal få vondt i ryggen... Synes ryggen ble mer støl i dag ! :smiley-angry026

Litt yoga nå...men noen andre tips?? Gikk jeg for lenge liksom? Ble bært for lite?
 
Gleder meg SYKT til mannen kommer hjem fra kurs i morra. Har vært hjemme alene med vesla på 3 og hunden siden tirsdag, har fått årets 4. forkjølelse, så er nedsylta, tett og øynene renner og på toppen kjenner jeg bekkenet ekstra godt etter å ha stått alene med alt i hjemmet i 3 dager. Vært godt med en fridag fra jobben i dag, og blir nok ikke noe arbeidshelg på meg denne helgen, slik formen er nå.
Skal heller bare grave meg ned under dyna og pleie helsa. Håper forkjølelsen går fort over :wtf:
 
Back
Topp