Klagetråd

Gleder meg SYKT til mannen kommer hjem fra kurs i morra. Har vært hjemme alene med vesla på 3 og hunden siden tirsdag, har fått årets 4. forkjølelse, så er nedsylta, tett og øynene renner og på toppen kjenner jeg bekkenet ekstra godt etter å ha stått alene med alt i hjemmet i 3 dager. Vært godt med en fridag fra jobben i dag, og blir nok ikke noe arbeidshelg på meg denne helgen, slik formen er nå.
Skal heller bare grave meg ned under dyna og pleie helsa. Håper forkjølelsen går fort over :wtf:

Sommerforkjølelse er så fælt :( nettopp ferdig med en runde her. Tok en 2 ukers tid før alt slapp her. Håper du blir bra fort!

Jeg føler jeg klager hele tiden her nå men.

BEKKEN! :'( og armen min som er betent :(

Kjennes ut som jeg har lyst til å rive av meg hele bekkenet. Aner ikke hvordan jeg skal finne en fødestilling uten å ha veldig vondt i bekkenet :/

Slik det er nå så kan jeg ikke nyse engang uten at det gjør sabla vondt i bekkenet.

Og det er då mye rot som skulle vært ryddet her hjemme. Og ting som skulle vært gjort istand før fødsel. Aner ikke hvordan jeg skal få gjort noe av det!

OMG Har nettopp trykt i meg en halv pose smågodt... Ble akkurat som et monster plutselig. Spiste sikkert 20 ting på 4 min. Kvaaaaalm! Prøver liksom å være sunn og spise rett, men av og til......:wtf::inpain::oops::puke

Last edited:
Må klage litt jeg og: Min mor, som skulle passe storesøster når det er fødsel på gang, har plutselig bestilt ferie til termindagen... (hun var i spania for to uker siden og skal til syden 2 ganger til i sommer). Når slike prioriteringer gjøres blir jeg frustrert og skuffet, samt stresset.. Har grått mine tårer i dag over hennes mangelfulle støtte/engasjement for barnebarna over tid og tenker nå at jeg bare gir blaffen i hele dama.. Beklager: Stort behov for utblåsning akkurat nå! :banghead:

Må klage litt jeg og: Min mor, som skulle passe storesøster når det er fødsel på gang, har plutselig bestilt ferie til termindagen... (hun var i spania for to uker siden og skal til syden 2 ganger til i sommer). Når slike prioriteringer gjøres blir jeg frustrert og skuffet, samt stresset.. Har grått mine tårer i dag over hennes mangelfulle støtte/engasjement for barnebarna over tid og tenker nå at jeg bare gir blaffen i hele dama.. Beklager: Stort behov for utblåsning akkurat nå! :banghead:
Den er lei, Ruggla! Skjønner veldig godt at du er skuffet :(

Jeg skjønner godt at du er skuffet og frustrert!
Hadde hun glemt at hun skulle passe storesøster, eller ville hun bare ha ferie?

Da hadde jeg blitt skuffet og sint!
Prioriterer hun seg selv ellers også framfor barnebarna?

Hvis hun hadde sagt hun skulle passe, synes jeg det er frekt å bestille ferie. Da holder hun jo ikke ord!

Da hadde jeg blitt skuffet og sint!
Prioriterer hun seg selv ellers også framfor barnebarna?

Hvis hun hadde sagt hun skulle passe, synes jeg det er frekt å bestille ferie. Da holder hun jo ikke ord!
Ja, dessverre er det blitt slikt. Avlyst barnepass flere ganger for at hun har lagt andre planer :facepalm:

Så dårlig gjort! :(
Ikke bare ovenfor barnebarna hennes men ovenfor deg også! :eek:

Er så lei av å ikke få sove om natta. Wc x 3-4 ila. natta, for så og være våken minst 1t etter vert wc besøk:facepalm: 38+2 i dag, kan godt komme før termin:shifty: er vel egentli ikke noe å klage på, meeeeen måtte bare få det ut:wacky:

Er så lei av å ikke få sove om natta. Wc x 3-4 ila. natta, for så og være våken minst 1t etter vert wc besøk:facepalm: 38+2 i dag, kan godt komme før termin:shifty: er vel egentli ikke noe å klage på, meeeeen måtte bare få det ut:wacky:
Huff da... her får jeg sove, men er oppe flere ganger for å tisse, osv.

Kjenner at det er på tide at babyen kommer snart da. Nå er han så lang at han både sparker meg under ribbeina det ene øyeblikket og i det andre føles det ut som om hodet hans er på vei ut mellom beina. Tipper han har dårlig plass, og det er sikkert rimelig ubehagelig for både han og meg. :oops:

Last edited:
Er så enig!! I natt sov jeg 3-4 timer tror jeg.. så nå har jeg lagt i sengen siden kl 17 og sove-lest. Kjenner jeg begynner å miste følelsen i venstre hofte/rumpe/lår... Prøver å ligge mest mulig på venstre side, men får jo liggesår etterhvert!! Ahhhhhh deilig å få klage litt!! :rolleyes::arghh::smiley-angelic003

Uke 38 i dag :happy

Svangerskapet har gått sjukt fort, men den ventetida etter termindatoen er litt annerledes.

Denne gangen var jeg mentalt forberedt på å gå over tiden, men jeg husker det godt fra nummer 1, ja. Man teller ned til termindatoen i flere uker/måneder, og plutselig er den forbi :confused005

Kjenner jeg har lyst på ferie, eller bare komme seg bort noen dager:shifty: blir nesten litt gretten av og se på alle ferie bildene som blir lagt ut på insta/snap om dagen:bored: håper lillesøster snart kommer så vi vertfall kan dra på hytta, 39+4 i dag;)

Back
Topp