Klagetråd

Det er akkurat slik jeg føler det også. Skulle ønske jeg klarte å slappe av litt og glede meg over det. Jeg vet ikke om jeg hadde blitt beroliget av å ta en UL for å se at det står greit til heller. Redd den tryggheten bare varer ut dagen.

Det er helt sant.. Og om det går galt, så var det kanskje ikke et levedyktig liv, og ingenting vi rår med. Vi får krysse fingre og tær for at januar er vår lykkemåned [emoji175]

Jeg håper og tror at jeg vil glede meg litt mer hvis jeg får se ett bankende hjertet på tidlig ultralyd neste fredag [emoji5] er både nervøs og gleder meg på samme tid, men heller se realiteten i øynene, enn å gå rundt å være nervøs om jeg ikke trenger det [emoji5]

Mye tyder på at det kan gå bra denne gangen, da graviditetstestene denne graviditeten var veldig mye mer positive (fra 1-2 på digital forrige graviditet som endte med SA - til 2-3 på digital denne gangen, og var komme lengre ut i graviditeten på den jeg hadde i SA enn nå...) og fikk målt HCG hos legen der tilbakemeldingene var god stigning på de to dagene jeg tok blodprøvene [emoji5]

Det er jo ganske vanlig å bekymre seg, men hadde jeg ikke opplevd SA så hadde jeg mest sannsynlig bare gått rundt i lykkerus som gravid, og ikke tenkt over ALT som kan gå galt [emoji17]

Men vi får ta dag for dag - så ser vi hva som skjer, og krysser selvfølgelig fingrene for at det blir terminspirer på oss i januar [emoji2][emoji173]️

Jeg håper og tror at jeg vil glede meg litt mer hvis jeg får se ett bankende hjertet på tidlig ultralyd neste fredag [emoji5] er både nervøs og gleder meg på samme tid, men heller se realiteten i øynene, enn å gå rundt å være nervøs om jeg ikke trenger det [emoji5]

Mye tyder på at det kan gå bra denne gangen, da graviditetstestene denne graviditeten var veldig mye mer positive (fra 1-2 på digital forrige graviditet som endte med SA - til 2-3 på digital denne gangen, og var komme lengre ut i graviditeten på den jeg hadde i SA enn nå...) og fikk målt HCG hos legen der tilbakemeldingene var god stigning på de to dagene jeg tok blodprøvene [emoji5]

Det er jo ganske vanlig å bekymre seg, men hadde jeg ikke opplevd SA så hadde jeg mest sannsynlig bare gått rundt i lykkerus som gravid, og ikke tenkt over ALT som kan gå galt [emoji17]

Men vi får ta dag for dag - så ser vi hva som skjer, og krysser selvfølgelig fingrene for at det blir terminspirer på oss i januar [emoji2][emoji173]️

Det er sant som du sier [emoji4] Det kan hende jeg hadde fått litt fred også, om jeg hadde dratt på en UL [emoji4] Kanskje det hjelper etter time hos jordmor på mandag [emoji4]

Det må være godt å se stigning i hcg i tall og se at det er raskere stigning denne gangen [emoji4] jeg rakk aldri å ta digitale tester sist, så jeg fikk i allefall 1-2 her på mandag.

Du sier noe der [emoji4] Hadde en helt annen følelse sist. Nå er jeg nesten bare bekymra. Tør ikke å tro at det er sant [emoji28]

Vi får bare inderlig håpe at de sitter som støpt nå [emoji175]

Sorry detaljene, men denne utfloden:oops: jeg går jo på do å sjekker etter blod hele tiden i perioder.

Glad for varmen og det fine været, men blæh... fikk jo helt hetesjokk i dag!!! Skulle få gjort unna litt husarbeid før ungene la seg og følte at jeg kokte lenge før jeg var ferdig...

Glad for varmen og det fine været, men blæh... fikk jo helt hetesjokk i dag!!! Skulle få gjort unna litt husarbeid før ungene la seg og følte at jeg kokte lenge før jeg var ferdig...
Hadde samme plan, sjekket værmeldingen og tar det i morgen :p

Åh...hvordan reagerer deres menn på hormonsvingning hos dere? Jeg VET jeg er urimelig til tider. Jeg er veldig trøtt å kvalm, noen dager er værre enn andre. Jeg prøver å forklare han det. At det er ikke enkelt for meg heller så han må bare stå i det når det er som verst. Å at jeg er fryktelig bekymra! Men ja.. vet ikke helt om jeg blir helt forstått..
Tror nesten han tar det bedre enn meg, men føler likevel jeg må unnskylde meg og forklare det titt og ofte... Heldigvis varer det ikke evig. Mener å huske alt ble bedre i 2. trimester :)

Sorry detaljene, men denne utfloden:oops: jeg går jo på do å sjekker etter blod hele tiden i perioder.

Hahaha, jeg også [emoji85] men utflod er bra, så vi får bare overleve [emoji23] det er ihvertfall ikke blod [emoji173]️

Pyton, er så redd for SA igjen. Så har det vært bittelitt brunt sammen med noe ganger og da har jeg tenkt MAo_O
Off! Ekkelt og bare gå rundt å være redd! Jeg har aldri opplevd SA, men er likefullt litt paranoid. Så må jo være tusen ganger verre når man har noen dårlige opplevelser i bagasjen...

Off! Ekkelt og bare gå rundt å være redd! Jeg har aldri opplevd SA, men er likefullt litt paranoid. Så må jo være tusen ganger verre når man har noen dårlige opplevelser i bagasjen...
Vurderer å ta kontakt med legen i morgen og snakke om min bekymring, var der for 2 uker siden og da men :p
Men da hadde det ikke kommet noe lyse brunt :confused: og jeg skjønte da at legen var lite villig til å sjekke noe som helst.

Vurderer å ta kontakt med legen i morgen og snakke om min bekymring, var der for 2 uker siden og da men :p
Men da hadde det ikke kommet noe lyse brunt :confused: og jeg skjønte da at legen var lite villig til å sjekke noe som helst.
Kjip lege :grumpy:

Ikke gøy med en lege som ikke er støttende!

Du har ikke mulighet til å gå til en annen lege på legesenteret, eller evt snakke med en jordmor?

Ikke gøy med en lege som ikke er støttende!

Du har ikke mulighet til å gå til en annen lege på legesenteret, eller evt snakke med en jordmor?
Mener hun sa noe om ferie, og mener det var uke før 17.mai. Og da vil jeg få time til noen andre, så krysser fingrene for at jeg får en annen lege hvis jeg venter til mandag :)

Hahaha :laughing002 dette er sambos første barn. Å det er 10 år siden sist jeg var gravid. Så dette er jo i grunn nytt for oss begge. Heldigvis er vi flinke å snakke med hverandre! Eller jeg må ut å bare roe meg litt, så er alt over når jeg kommer hjem å han bare holder rundt meg. Vi utfyller hverandre kan du si ;)
Herlig! Godt utgangspunkt for en god oppdragelse når lille kommer det [emoji2]

Back
Topp