Klagetråd

Kan det ha vært etter samleie?
Trenger jo ikke å bety noe negativt [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Nei vi har vært i konfirmasjon i hele helgen og sovet i fullt og veldig lytt hus..[emoji85] ordner seg nok. Er fortsatt kvalm og vond i puppene. Men har aldri mistet symptomer ved missed abortion før. Aldri blødd heller eller at forsterene har dødd før uke 8-10

Nei vi har vært i konfirmasjon i hele helgen og sovet i fullt og veldig lytt hus..[emoji85] ordner seg nok. Er fortsatt kvalm og vond i puppene. Men har aldri mistet symptomer ved missed abortion før. Aldri blødd heller eller at forsterene har dødd før uke 8-10

Prøv å slapp av, og ikke stress for mye med det [emoji173]️ (vet det er sinnsykt vanskelig[emoji173]️)
Så krysser jeg fingrene for at ultralyden på tirsdag går som en drøm [emoji173]️[emoji1405]

Prøv å slapp av, og ikke stress for mye med det [emoji173]️ (vet det er sinnsykt vanskelig[emoji173]️)
Så krysser jeg fingrene for at ultralyden på tirsdag går som en drøm [emoji173]️[emoji1405]
Takk[emoji4] prøver virkelig å tenke positivt nå[emoji4] er jo ett bra tegn at det ikke har kommer mere blod enn kun den ene gangen [emoji2]

Takk[emoji4] prøver virkelig å tenke positivt nå[emoji4] er jo ett bra tegn at det ikke har kommer mere blod enn kun den ene gangen [emoji2]

Det er jo veldig bra at det ikke er noe mer blod [emoji2][emoji5]

Dette er en laaaaang søndag [emoji28] samboeren kom hjem tidlig i morges etter å ha vært ute på fylla (for første gang siden sist sommer) og han ligger nå på doen og spyr
Jeg holder meg borte så jeg selv ikke skal begynne å spy, da lukten av alkohol og oppkast ikke er en god kombinasjon

Enn så lenge holder jeg meg bedre i formen enn min kjære som virkelig får føle på hvordan hangoveren er og hvordan jeg føler jeg har det hver dag [emoji23]

Stakkars! - men hans egen feil [emoji28]

Satser på at søndagen blir bedre utover dagen [emoji2]

Enda en blødning her både i går kveld og nå i dag [emoji853] Kun en liten mensmurring i forkant av begge. Ikke friskt blod. Føler ikke dette kommer til å gå bra [emoji853]

Ånei:( Men forhåpentligvis er det uskyldig. Skal du ha tidlig ul?
Ja har allerede hatt en ultralyd og skal ha ny på tirsdag. Har 6 missed abotion og 2 spontanborter bak meg etter jeg fikk min sønn som blir 8 i år så jeg får ekstra oppfølging [emoji4]

Enda en blødning her både i går kveld og nå i dag [emoji853] Kun en liten mensmurring i forkant av begge. Ikke friskt blod. Føler ikke dette kommer til å gå bra [emoji853]
Åååå det er så skummelt! Jeg har også blødd nå. Men husk at det trenger ikke være negativt!

Back
Topp