Ånei! Håper det er uskyldigNeeeiii[emoji24][emoji24] nå har eg blødd litt [emoji17][emoji17]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei! Håper det er uskyldigNeeeiii[emoji24][emoji24] nå har eg blødd litt [emoji17][emoji17]
Takk! Har ikke blødd noe mere. Aldri blødd i ett svangerskap før så kjenner nervene! Men skal heldigvis på ultralyd på tirsdag [emoji4]Ånei! Håper det er uskyldig [emoji173]️
Skjønner jeg godt! Heldigvis ikke lenge til ultralydTakk! Har ikke blødd noe mere. Aldri blødd i ett svangerskap før så kjenner nervene! Men skal heldigvis på ultralyd på tirsdag [emoji4]
Åh, ja det lover jo bra! Krysser fingrene for at alt er bra!!Har ikke blødd mer, men det murrer i magen. Kvalmen er på plass. Vet ikke hva jeg skal tro. Men skal på ul på tirsdag. Lover bra så langt!
Takk![emoji173][emoji173]Åh, ja det lover jo bra! Krysser fingrene for at alt er bra!! [emoji813]red
1,5 uke sidne jeg testa positivt, 1mai, føles som 1,5 mnd
Neeeiii[emoji24][emoji24] nå har eg blødd litt [emoji17][emoji17]
Nei vi har vært i konfirmasjon i hele helgen og sovet i fullt og veldig lytt hus..[emoji85] ordner seg nok. Er fortsatt kvalm og vond i puppene. Men har aldri mistet symptomer ved missed abortion før. Aldri blødd heller eller at forsterene har dødd før uke 8-10Kan det ha vært etter samleie?
Trenger jo ikke å bety noe negativt [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Neeeiii[emoji24][emoji24] nå har eg blødd litt [emoji17][emoji17]
Nei vi har vært i konfirmasjon i hele helgen og sovet i fullt og veldig lytt hus..[emoji85] ordner seg nok. Er fortsatt kvalm og vond i puppene. Men har aldri mistet symptomer ved missed abortion før. Aldri blødd heller eller at forsterene har dødd før uke 8-10
Takk[emoji4] prøver virkelig å tenke positivt nå[emoji4] er jo ett bra tegn at det ikke har kommer mere blod enn kun den ene gangen [emoji2]Prøv å slapp av, og ikke stress for mye med det [emoji173]️ (vet det er sinnsykt vanskelig[emoji173]️)
Så krysser jeg fingrene for at ultralyden på tirsdag går som en drøm [emoji173]️[emoji1405]
Takk[emoji4] prøver virkelig å tenke positivt nå[emoji4] er jo ett bra tegn at det ikke har kommer mere blod enn kun den ene gangen [emoji2]
Godt å høre at det ikke har kommet mer blod. Håper du får gode nyheter på tirsdagHar ikke blødd mer, men det murrer i magen. Kvalmen er på plass. Vet ikke hva jeg skal tro. Men skal på ul på tirsdag. Lover bra så langt!
Ånei Men forhåpentligvis er det uskyldig. Skal du ha tidlig ul?Enda en blødning her både i går kveld og nå i dag [emoji853] Kun en liten mensmurring i forkant av begge. Ikke friskt blod. Føler ikke dette kommer til å gå bra [emoji853]
Ånei Men forhåpentligvis er det uskyldig. Skal du ha tidlig ul?
Ja har allerede hatt en ultralyd og skal ha ny på tirsdag. Har 6 missed abotion og 2 spontanborter bak meg etter jeg fikk min sønn som blir 8 i år så jeg får ekstra oppfølging [emoji4]Ånei Men forhåpentligvis er det uskyldig. Skal du ha tidlig ul?
Åååå det er så skummelt! Jeg har også blødd nå. Men husk at det trenger ikke være negativt!Enda en blødning her både i går kveld og nå i dag [emoji853] Kun en liten mensmurring i forkant av begge. Ikke friskt blod. Føler ikke dette kommer til å gå bra [emoji853]
Åååå det er så skummelt! Jeg har også blødd nå. Men husk at det trenger ikke være negativt!