Klagetråd

Begynt å blø :-( :-(

Jeg er bare så lei og trist nå.

Har ingen smerter enda, sitter bare og venter på at det skal komme.

Skjønner det er grusomt, men prøøøøv å tenk at det er like vanlig med blødninger i et svangerskap som å ikke ha det[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ håper det er helt ufarlig! Klem sendes son vei

Er som vanlig ikke så lur, så jeg tok en clearblue for å bli litt oppmuntret, og siden jeg er 5+3 i dag så tenkte jeg at den ville vise 3+. Men den gang ei. Den viser fortsatt 2-3, og med tanke på at hcg ble målt til 649 forrige onsdag, så bør jo den være nesten på 5000 nå, hvis jeg har regnet riktig. Tok ikke testen på morgenurin, men nå på formiddagen, så håper at det kanskje er derfor. Akkurat nå vil jeg bare gå i dvale og våkne opp i uke 12.

Vet ikke helt hva jeg skal tro.. I dag er det helt beige?? Hjelper ikke at jeg tar progesterontabletter, umulig å vite hva som er skylden..
Jeg tar også progesteron. Hadde en blødning på lørdag. Men det er visst normalt ved progesteron, men man blir jo rede uansett. Skal på ultralyd selv nå

Jeg tar også progesteron. Hadde en blødning på lørdag. Men det er visst normalt ved progesteron, men man blir jo rede uansett. Skal på ultralyd selv nå

Lykke til :-) Jeg skal på ultralyd om 14 dager. Jeg vet ikke om jeg orker å dra på en tidligere, kan ikke se at jeg blir noe mer berolig..

Lykke til :-) Jeg skal på ultralyd om 14 dager. Jeg vet ikke om jeg orker å dra på en tidligere, kan ikke se at jeg blir noe mer berolig..
Takk[emoji4] men husk at det er normalt med blødning når man bruker progesteron[emoji4]

Vært så kvalm å trøtt selv. Føler jeg har ligget i 3 dager i strekk så når merkes det med vondter i nakke og rygg også :(
Jeg kjenner det også i nakken. Tror det er fordi jeg ligger så rart for tiden. Klarer ikke ligge sånn som før når jeg sover, blir spennende å se hvordan det blir når magen kommer [emoji85]

Ikke sant. Også er man jo mye mindre i aktivitet når man vil kaste opp bare ved å snu seg i senga :p
Huff ja[emoji38] første trimester er mer slitsomt enn jeg trodde det skulle være. Man glemmer det sikkert fort igjen når man er i 2 trimester. Føler meg som den pingla. Har jo ikke vært kvalm mer enn 4 dager, men fy av meg så grusomt det er åvære kvalm[emoji23][emoji23][emoji23]

Huff ja[emoji38] første trimester er mer slitsomt enn jeg trodde det skulle være. Man glemmer det sikkert fort igjen når man er i 2 trimester. Føler meg som den pingla. Har jo ikke vært kvalm mer enn 4 dager, men fy av meg så grusomt det er åvære kvalm[emoji23][emoji23][emoji23]

Hadde det ikke så ille med sønnen min. Så dette kom litt kasta på meg siden jeg tenkte at det kom til å bli nogen lunde likt :p men neida..men som du sier, dette er glemt når vi kommer i 2. Trimester og ikke minst når vi har lille i armene våre :Heartred

Klager faktisk litt over at symptomene er helt fraværende. Jeg er så redd for at det skal gå galt når jeg ikke kjenner at jeg er gravid.

Er som vanlig ikke så lur, så jeg tok en clearblue for å bli litt oppmuntret, og siden jeg er 5+3 i dag så tenkte jeg at den ville vise 3+. Men den gang ei. Den viser fortsatt 2-3, og med tanke på at hcg ble målt til 649 forrige onsdag, så bør jo den være nesten på 5000 nå, hvis jeg har regnet riktig. Tok ikke testen på morgenurin, men nå på formiddagen, så håper at det kanskje er derfor. Akkurat nå vil jeg bare gå i dvale og våkne opp i uke 12.
Det er stor variasjon på hcg nivå hos gravide. Det betyr ikke at noe er galt [emoji172]

Back
Topp