Ja, jeg har også tatt et par ganger, men prøver å holde ut uten... Ganske slitsomt noen dager! [emoji85]Har måttet ty til paracet 2 ganger, men da overlevde jeg ihvertfall jobb [emoji28][emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har også tatt et par ganger, men prøver å holde ut uten... Ganske slitsomt noen dager! [emoji85]Har måttet ty til paracet 2 ganger, men da overlevde jeg ihvertfall jobb [emoji28][emoji5]
Ja, jeg har også tatt et par ganger, men prøver å holde ut uten... Ganske slitsomt noen dager! [emoji85]
Jeg tyr til Paracet når jeg kjenner at det tar seg opp. Er så redd det skal bli migrene, for det kan jeg hvertfall ikke ta noe mot
Man bør jo begrense inntaket av Paracet, men det er Ibux vi ikke skal ta overhodet.
Jeg må også ty til Paracet når det blir for ille, måtte ta i går og da var det 10dager siden forrige gang jeg måtte.Jeg tyr til Paracet når jeg kjenner at det tar seg opp. Er så redd det skal bli migrene, for det kan jeg hvertfall ikke ta noe mot
Man bør jo begrense inntaket av Paracet, men det er Ibux vi ikke skal ta overhodet.
Jeg tyr til Paracet når jeg kjenner at det tar seg opp. Er så redd det skal bli migrene, for det kan jeg hvertfall ikke ta noe mot
Jeg leste at en gravid kan ta triptaner, ville snakket med legen om det og søkt det opp i felleskatalogen. Har migrene jeg også.
Leste denne artikkelen:
https://forskning.no/2015/03/gravide-kan-bruke-medisiner-mot-migrene
Begynner å bli lei av å være kvalm over lengre periode når jeg ikke vet 100% hva det er Men er vell ikke alene om det
Samme her.. er kvalm hele dagen. Er nå 12 uker og vært kvalm i 6 uker. Blir så bekymret for om det kan være andre grunner til at jeg er så dårlig[emoji57]
Jeg er ikke gravid, ikke som jeg vet om Har i går og i dag hatt små blødninger, men det har ikke vært voldsomt. Kvalmen har ikke gitt seg og er fortsatt kvalm som jeg har vært i ca. 2 uker nå Akkurat nå tviler jeg på at jeg er gravid siden det er små blødninger og føler det er mer TR enn noe annet Vet ikke om det er verdt en gang å ta en gtest
Er ofte et godt tegn at du er kvalm!! Har du blitt bedre?Samme her.. er kvalm hele dagen. Er nå 12 uker og vært kvalm i 6 uker. Blir så bekymret for om det kan være andre grunner til at jeg er så dårlig[emoji57]