Klagetråd

Man kan ofte skylde på hormonene i kroppen altså, men jaggu er enkelte mannfolk så jævlig lite gjennomtenkt også da!!
ENDELIG kjente jeg på lysten til mat da vi var en snarttur på senteret. Å jeg va fryktelig sulten og svimmel. Sier så til min bedre halvdel at en bakt potet hadde vært helt innfor nå, skulle vi dratt å spist?
Så mumler han "vil heller hjem til sofaen jeg.." Jeg overhørte det for jeg tenkte at han skjønner vel at mine behov kommer først akkurat da. Så nevner jeg det igjen når vi var ferdig på butikken vi var på. Så presterer han å si "ja men JEG er jo mett, JEG spiste før vi dro.." Han vet meget godt at jeg sliter med denne maten. Så da gikk det ei kule varmt hos denne dama å sa neivel, å labba til bilen. Å diskusjon i bilen om at vi kunne jo dra å spise...men da fikk han klar beskjed om at jeg finner min egen mat hjemme enn å dra å spise med noe så surt som er mett og heller vil ligge på sofaen slik at hans gravide samboer ikke skulle få seg mat!

Så her ligger jeg da, spist en nektarin og ble bare fryktelig kvalm og dårlig av hele opplegget. Er det bare min som til tider kun tenker på seg selv eller?

Kjenner meg igjen. Får lyst å slå han med noe hardt i hodet avogtil [emoji23] Han er virkelig snill i perioder, men så virker det som at han tror jeg tuller til tider. Å syns jeg er teit [emoji85]
 
Kjenner meg igjen. Får lyst å slå han med noe hardt i hodet avogtil [emoji23] Han er virkelig snill i perioder, men så virker det som at han tror jeg tuller til tider. Å syns jeg er teit [emoji85]

Samme jeg kjenner på :p føler også han tror jeg bare sier jeg er dårlig for å sluntre unna liksom :p
 
Nå er kvalmen altså så ille, at i morgen ringer jeg legen i håp om å få 50% sykemelding.
Jeg fungerer ikke stort på jobb, og ganske udugelig hjemme...
Jeg ønsker å jobbe, og å være borte 100% blir håpløst. Så håper det løser seg med 50% de to siste ukene nå før jeg går ut i ferie. Jeg er virkelig helt på felgen enkelte dager!
Sist uke sleit jeg hver dag... endte opp med å være hjemme fredag og lørdag pga kvalme og migrene. (Jobber hver 3. Lørdag)
Håper sånn at kvalmen slipper taket om 2-3 uker... runder 13 uker i morgen!

:(
 
Nå er kvalmen altså så ille, at i morgen ringer jeg legen i håp om å få 50% sykemelding.
Jeg fungerer ikke stort på jobb, og ganske udugelig hjemme...
Jeg ønsker å jobbe, og å være borte 100% blir håpløst. Så håper det løser seg med 50% de to siste ukene nå før jeg går ut i ferie. Jeg er virkelig helt på felgen enkelte dager!
Sist uke sleit jeg hver dag... endte opp med å være hjemme fredag og lørdag pga kvalme og migrene. (Jobber hver 3. Lørdag)
Håper sånn at kvalmen slipper taket om 2-3 uker... runder 13 uker i morgen!

:(

Føler med deg! Høres lurt ut å få gradert sykemelding, så du ikke sliter deg helt ut før ferien. Og håper at kvalmen slipper taket snart!! slitsomt i lengden... :Heartpink
 
Ikke ennå, men hadde det mye sist. Kommer vel etter hvert. Veldig ubehagelig:wtf: Har dere prøvd gaviscon e.l.?

Foreløpig kun prøvd Lovehearts [emoji23] Men hvis det fortsetter å komme når jeg har lagt meg, må jeg nok prøve noe annet [emoji4]
 
Foreløpig kun prøvd Lovehearts [emoji23] Men hvis det fortsetter å komme når jeg har lagt meg, må jeg nok prøve noe annet [emoji4]
Kanskje ikke så sunt i lengden:joyful:
Gaviscon er veldig effektivt!
 
Kanskje ikke så sunt i lengden:joyful:
Gaviscon er veldig effektivt!

Nei, jeg må komme meg på apoteket. Med i helgene er det ihvertfall lov [emoji6]
 
Innlagt på sykehuset igjen.. Knakk HELT sammen da jeg kom inn for væskebehandling i morrest.. Var så sliten og utmattet og LEI og hadde så vondt av å være kvalm uten pause..
 
Innlagt på sykehuset igjen.. Knakk HELT sammen da jeg kom inn for væskebehandling i morrest.. Var så sliten og utmattet og LEI og hadde så vondt av å være kvalm uten pause..
Huff da :( håper du slipper kvalmen og at formen din blir bedre snart:Heartpink
 
Innlagt på sykehuset igjen.. Knakk HELT sammen da jeg kom inn for væskebehandling i morrest.. Var så sliten og utmattet og LEI og hadde så vondt av å være kvalm uten pause..

Så bra at du ble lagt inn igjen, da blir du tatt vare på og får forhåpentligvis hentet deg litt inn. Masse god bedring [emoji173]️
 
Yes da. Kvalmen har snudd, men hodepinen er ikke til å unngå om dagen :arghh::arghh::arghh:
 
Lei den evige kvalmen. Heldigvis mindre oppkast. Men veldig ubehagelig p konstant være sjøsyk. Til og med om natta...
 
Æsj, blitt skikkelig allergisk! Har prøvd meg med kun nesespray og øyedråper mot pollen i år, men angrer nå veldig på å ha kutta ut tabletter. I morgen tidlig går turen rett på apoteket, selvom det er 30 minutters kjøring unna her jeg er på ferie nå...
 
Back
Topp