Man kan ofte skylde på hormonene i kroppen altså, men jaggu er enkelte mannfolk så jævlig lite gjennomtenkt også da!!
ENDELIG kjente jeg på lysten til mat da vi var en snarttur på senteret. Å jeg va fryktelig sulten og svimmel. Sier så til min bedre halvdel at en bakt potet hadde vært helt innfor nå, skulle vi dratt å spist?
Så mumler han "vil heller hjem til sofaen jeg.." Jeg overhørte det for jeg tenkte at han skjønner vel at mine behov kommer først akkurat da. Så nevner jeg det igjen når vi var ferdig på butikken vi var på. Så presterer han å si "ja men JEG er jo mett, JEG spiste før vi dro.." Han vet meget godt at jeg sliter med denne maten. Så da gikk det ei kule varmt hos denne dama å sa neivel, å labba til bilen. Å diskusjon i bilen om at vi kunne jo dra å spise...men da fikk han klar beskjed om at jeg finner min egen mat hjemme enn å dra å spise med noe så surt som er mett og heller vil ligge på sofaen slik at hans gravide samboer ikke skulle få seg mat!
Så her ligger jeg da, spist en nektarin og ble bare fryktelig kvalm og dårlig av hele opplegget. Er det bare min som til tider kun tenker på seg selv eller?
Kjenner meg igjen. Får lyst å slå han med noe hardt i hodet avogtil [emoji23] Han er virkelig snill i perioder, men så virker det som at han tror jeg tuller til tider. Å syns jeg er teit [emoji85]