Jaa, det med klær er skikkelig umuligEr det lov å klage på varmen, og samtidig klage på at det nesten er umulig å velge lette klær som kan skjule den vanvittig store oppblåste magen i varmen? [emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, det med klær er skikkelig umuligEr det lov å klage på varmen, og samtidig klage på at det nesten er umulig å velge lette klær som kan skjule den vanvittig store oppblåste magen i varmen? [emoji33]
Jaa, det med klær er skikkelig umulig
Jeg har og kjøpt en slik kjoleKjøpte ny sånn «lett kjole» i stor størrelse og som kan brukes når jeg faktisk får mage [emoji28] men når det er snakk om bikinivær, så er det sykt vanskelig [emoji33]
Jeg har begynt å drømme så ekle og skumle drømmer. Fra i natt husker jeg tre drømmer. Den ene var utrolig stressende, den andre var som tatt ut av en skrekkfilm (ser aldri på sånt) og i den tredje drømte jeg at jeg hadde MA.
Var så virkelig så trodde jeg hadde mistet da jeg våknet også[emoji24]
Jeg har begynt å drømme så ekle og skumle drømmer. Fra i natt husker jeg tre drømmer. Den ene var utrolig stressende, den andre var som tatt ut av en skrekkfilm (ser aldri på sånt) og i den tredje drømte jeg at jeg hadde MA.
Var så virkelig så trodde jeg hadde mistet da jeg våknet også[emoji24]
Her også!Må bare klage litt over at det nå er umulig å pusse tenner uten å brekke seg
Må bare klage litt over at det nå er umulig å pusse tenner uten å brekke seg
Samme her. Måtte nesten le littAltså, 2,5 grader og sludd er vel innafor å klage om...?
omg... SÅ store variasjoner i et lite land altså det er VELDIG lov å klage over! *kryperforsiktigtilbakeihulensinogklagerikkeovervarmenmer*Altså, 2,5 grader og sludd er vel innafor å klage om...?
Føler med deg!Er sååååå kvalm. Var ikke så kvalm med forrige mann.
Da kastet jeg opp en gang, nå har jeg kastet opp tre ganger på en dag Så sliten...
Er alle på det hemmelige forumet eller...? Her sitter jeg å prøver å samle opp 50 innlegg sånn at jeg og kan bli medlem [emoji38][emoji23][emoji85]
Absolutt ikke. Er mye mer aktivitet her enn på skjult