Klagetråd

Jeg synes de blødningene er så mentalt nedslående. Jeg hadde blødninger sist jeg hadde sa også. Har aldri kommet lengre enn til uke 5/6. Forbinder det bare med negativitet [emoji53]
Enig! Hvor langt er du Nå?[emoji175]

Nei vi har vært i konfirmasjon i hele helgen og sovet i fullt og veldig lytt hus..[emoji85] ordner seg nok. Er fortsatt kvalm og vond i puppene. Men har aldri mistet symptomer ved missed abortion før. Aldri blødd heller eller at forsterene har dødd før uke 8-10

Da jeg hadde MA hadde jeg fremdeles symptomer selv om de endret seg og jeg på en måte skjlnte at det var over før det kom åpenbare tegn på det.

Dette er en laaaaang søndag [emoji28] samboeren kom hjem tidlig i morges etter å ha vært ute på fylla (for første gang siden sist sommer) og han ligger nå på doen og spyr
Jeg holder meg borte så jeg selv ikke skal begynne å spy, da lukten av alkohol og oppkast ikke er en god kombinasjon

Enn så lenge holder jeg meg bedre i formen enn min kjære som virkelig får føle på hvordan hangoveren er og hvordan jeg føler jeg har det hver dag [emoji23]

Stakkars! - men hans egen feil [emoji28]

Satser på at søndagen blir bedre utover dagen [emoji2]

Ikke din feil, du var vel med på det ? :p hehe, neida, det er absolutt ikke det samme!

Da jeg hadde MA hadde jeg fremdeles symptomer selv om de endret seg og jeg på en måte skjlnte at det var over før det kom åpenbare tegn på det.
Ja jeg har hatt 7 ma i uke 11-12 og har heller aldri mistet symptomene eller blødd. Men har jo følt det på meg etter den første, men er vel naturlig å ikke tenke at det går bra etter så mange aborter

Ja jeg har hatt 7 ma i uke 11-12 og har heller aldri mistet symptomene eller blødd. Men har jo følt det på meg etter den første, men er vel naturlig å ikke tenke at det går bra etter så mange aborter

Min MA var litt pussig. Trodde det var en SA for blødde kraftig og hadde rier, spøy og svimte av. Men så skjedde det samme etter 6-7 uker og da kom et foster. Lurer nesten på om det var en tvilling som døde første gang for det som kom ut var vel sånn ca uke 12-13 størrelse. Målte hcg etter det jeg trodde var SA og da var hcg mye lavere enn forventet til uke 7 som jeg var da.

Ikke din feil, du var vel med på det ? :p hehe, neida, det er absolutt ikke det samme!

Synes faktisk mer synd på han enn meg i dag [emoji23] han har virkelig fått kjenne på en god fyllekule[emoji23][emoji23][emoji23]

Min MA var litt pussig. Trodde det var en SA for blødde kraftig og hadde rier, spøy og svimte av. Men så skjedde det samme etter 6-7 uker og da kom et foster. Lurer nesten på om det var en tvilling som døde første gang for det som kom ut var vel sånn ca uke 12-13 størrelse. Målte hcg etter det jeg trodde var SA og da var hcg mye lavere enn forventet til uke 7 som jeg var da.
Shit! Visste du ikke du var gravid da siden du allerede hadde mistet? Hvor langt var du? Hørtes grusomt ut! Jeg har bare født to av gangene og de andre i narkose. Men var helt forferdelig å ha rier å kjenne fosteret skli ut (dette var også på sykehuset). Forferdelig å gå gjennom det uten å få noe for det!

Enig! Hvor langt er du Nå?[emoji175]

5+3, så det er jo fortsatt veldig tidlig. Hvor langt er du? [emoji175]

Ser litt lysere på tilværelsen nå, i forhold til hva jeg gjorde før i dag. Følelsene tar helt overhånd! [emoji85] Mannen tok meg med ut på en kjøretur med middag involvert, og det hjalp veldig å ikke ligge hjemme å synes synd på seg selv [emoji28]

Shit! Visste du ikke du var gravid da siden du allerede hadde mistet? Hvor langt var du? Hørtes grusomt ut! Jeg har bare født to av gangene og de andre i narkose. Men var helt forferdelig å ha rier å kjenne fosteret skli ut (dette var også på sykehuset). Forferdelig å gå gjennom det uten å få noe for det!

Mista/trodde jeg mista i uke 7/8. Ante ikke hva jeg skulle se etter. HAdde jo rier og masse blod sel vom det var tidlig. Og så, vel, jeg hadde en følelse på at jeg var gravid enda, eller at det iallfall var noen rester. Tok også noen hjemmetester og de ble liksom ikke spesielt svake. Men da jeg ringte legevakta etterhvert sa de bare at det var normalt at det tok tid før det stabiliserte seg. Men jeg hadde hatt en SA noen mnd før jeg ble gravid, og da var syklusen on track straks etter og det føltes helt annerledes etterpå. Var vel rundt 13 uker da fosteret kom ut. Da først ble jeg tatt på alvor. Fikk bra oppfølging etter det iallfall.

5+3, så det er jo fortsatt veldig tidlig. Hvor langt er du? [emoji175]

Ser litt lysere på tilværelsen nå, i forhold til hva jeg gjorde før i dag. Følelsene tar helt overhånd! [emoji85] Mannen tok meg med ut på en kjøretur med middag involvert, og det hjalp veldig å ikke ligge hjemme å synes synd på seg selv [emoji28]
6+3[emoji4] så deilig å koble av litt [emoji175]

Sent from my SM-A310F using BV Forum mobile app

Vært så enormt trøtt de siste dagene. Burde vært på jobb alt, men ligger fortsatt i senga:shy: Håper det gir seg snart! 7+2 i dag.

Begynt å blø :-( :-(

Jeg er bare så lei og trist nå.

Har ingen smerter enda, sitter bare og venter på at det skal komme.

Back
Topp