Krysser fingrene for deg!Jeg har nesten sluttet å håpe [emoji853] Ja, tenkte det. Skal ringe litt rundt i morgen. Skal også til jordmor da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg!Jeg har nesten sluttet å håpe [emoji853] Ja, tenkte det. Skal ringe litt rundt i morgen. Skal også til jordmor da.
Det må gå bra denne gangenJa har allerede hatt en ultralyd og skal ha ny på tirsdag. Har 6 missed abotion og 2 spontanborter bak meg etter jeg fikk min sønn som blir 8 i år så jeg får ekstra oppfølging [emoji4]
Krysser fingrene for deg!
Enig! Hvor langt er du Nå?[emoji175]Jeg synes de blødningene er så mentalt nedslående. Jeg hadde blødninger sist jeg hadde sa også. Har aldri kommet lengre enn til uke 5/6. Forbinder det bare med negativitet [emoji53]
Nei vi har vært i konfirmasjon i hele helgen og sovet i fullt og veldig lytt hus..[emoji85] ordner seg nok. Er fortsatt kvalm og vond i puppene. Men har aldri mistet symptomer ved missed abortion før. Aldri blødd heller eller at forsterene har dødd før uke 8-10
Dette er en laaaaang søndag [emoji28] samboeren kom hjem tidlig i morges etter å ha vært ute på fylla (for første gang siden sist sommer) og han ligger nå på doen og spyr
Jeg holder meg borte så jeg selv ikke skal begynne å spy, da lukten av alkohol og oppkast ikke er en god kombinasjon
Enn så lenge holder jeg meg bedre i formen enn min kjære som virkelig får føle på hvordan hangoveren er og hvordan jeg føler jeg har det hver dag [emoji23]
Stakkars! - men hans egen feil [emoji28]
Satser på at søndagen blir bedre utover dagen [emoji2]
Jeg også! Kan nesten ikke tro hvor sakte dagene går [emoji17][emoji28]
Ja jeg har hatt 7 ma i uke 11-12 og har heller aldri mistet symptomene eller blødd. Men har jo følt det på meg etter den første, men er vel naturlig å ikke tenke at det går bra etter så mange aborterDa jeg hadde MA hadde jeg fremdeles symptomer selv om de endret seg og jeg på en måte skjlnte at det var over før det kom åpenbare tegn på det.
Ja jeg har hatt 7 ma i uke 11-12 og har heller aldri mistet symptomene eller blødd. Men har jo følt det på meg etter den første, men er vel naturlig å ikke tenke at det går bra etter så mange aborter
Ikke din feil, du var vel med på det ? hehe, neida, det er absolutt ikke det samme!
Shit! Visste du ikke du var gravid da siden du allerede hadde mistet? Hvor langt var du? Hørtes grusomt ut! Jeg har bare født to av gangene og de andre i narkose. Men var helt forferdelig å ha rier å kjenne fosteret skli ut (dette var også på sykehuset). Forferdelig å gå gjennom det uten å få noe for det!Min MA var litt pussig. Trodde det var en SA for blødde kraftig og hadde rier, spøy og svimte av. Men så skjedde det samme etter 6-7 uker og da kom et foster. Lurer nesten på om det var en tvilling som døde første gang for det som kom ut var vel sånn ca uke 12-13 størrelse. Målte hcg etter det jeg trodde var SA og da var hcg mye lavere enn forventet til uke 7 som jeg var da.
Enig! Hvor langt er du Nå?[emoji175]
Shit! Visste du ikke du var gravid da siden du allerede hadde mistet? Hvor langt var du? Hørtes grusomt ut! Jeg har bare født to av gangene og de andre i narkose. Men var helt forferdelig å ha rier å kjenne fosteret skli ut (dette var også på sykehuset). Forferdelig å gå gjennom det uten å få noe for det!
Synes faktisk mer synd på han enn meg i dag [emoji23] han har virkelig fått kjenne på en god fyllekule[emoji23][emoji23][emoji23]
6+3[emoji4] så deilig å koble av litt [emoji175]5+3, så det er jo fortsatt veldig tidlig. Hvor langt er du? [emoji175]
Ser litt lysere på tilværelsen nå, i forhold til hva jeg gjorde før i dag. Følelsene tar helt overhånd! [emoji85] Mannen tok meg med ut på en kjøretur med middag involvert, og det hjalp veldig å ikke ligge hjemme å synes synd på seg selv [emoji28]
Vært så enormt trøtt de siste dagene. Burde vært på jobb alt, men ligger fortsatt i senga Håper det gir seg snart! 7+2 i dag.