Hahah[emoji23][emoji23] ja vet du hva. All det flott middelet funker ikke heller! Blir gal! Det må være noe av verdens mest nasty levende ting
Herlighet, jeg hadde mareritt om flått i natt :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah[emoji23][emoji23] ja vet du hva. All det flott middelet funker ikke heller! Blir gal! Det må være noe av verdens mest nasty levende ting
Sorry detaljene, men denne utfloden jeg går jo på do å sjekker etter blod hele tiden i perioder.
Æsj!!! Jeg hadde våkna svett med pusteproblemer tror jeg!Herlighet, jeg hadde mareritt om flått i natt :O
Åh, hadde trodd jeg fikk svar på hcg-prøven min nå allerede som jeg tok på onsdag. Men pga helligdag i går, så har det ikke kommet inn enda. [emoji30] Blir helt nervevrak av dette...
Ringte nå, og de kunne fortelle at den har doblet seg <3 Fikk ikke med meg tallet, for jeg lo og gråt høyt på telefonen til denne.Sa de når svaret kom til å komme da? Det er leit å være så bekymra [emoji53]
Ringte nå, og de kunne fortelle at den har doblet seg <3 Fikk ikke med meg tallet, for jeg lo og gråt høyt på telefonen til denne.
Ja, det bygger seg opp så innmari, så da er det godt å bare få vite, om det er ene eller andre veien. Det er denne usikkerheten som tar knekken på meg. Mannen er så sindig, heldigvis, ellers så hadde jeg vel raknet helt. Poden på 3 greide å spørre i går om jeg hadde baby i magen, og vi har IKKE snakket med han om det i det hele tatt. Ikke rundt han heller, og vi er ikke klare for å fortelle til alle riktig enda. I hvert fall ikke til de som jobber i barnehagenÅååå, så gode nyheter [emoji7][emoji1376] Det må være veldig deilig å få den bekreftelsen [emoji173]️
Ja, det bygger seg opp så innmari, så da er det godt å bare få vite, om det er ene eller andre veien. Det er denne usikkerheten som tar knekken på meg. Mannen er så sindig, heldigvis, ellers så hadde jeg vel raknet helt. Poden på 3 greide å spørre i går om jeg hadde baby i magen, og vi har IKKE snakket med han om det i det hele tatt. Ikke rundt han heller, og vi er ikke klare for å fortelle til alle riktig enda. I hvert fall ikke til de som jobber i barnehagen
Åhh, så bra! Nå kan du senke skuldrene littRingte nå, og de kunne fortelle at den har doblet seg <3 Fikk ikke med meg tallet, for jeg lo og gråt høyt på telefonen til denne.
Herregud så trøtt jeg er for tida. La minste kl 18.30 og slokna som en stein!!!
Jeg er sikker på at mai er smurt inn med sirupHvorfor går tiden så utrolig saaaaaakte? [emoji13]
Jeg er sikker på at mai er smurt inn med sirup
hahaha, ja, det har du nok rett i [emoji42][emoji19][emoji23]
Åneeei! Hvordan går det? Ikke sikkert det er farlig.. [emoji173]️Neeeiii[emoji24][emoji24] nå har eg blødd litt [emoji17][emoji17]
Åneeei! Hvordan går det? Ikke sikkert det er farlig.. [emoji173]️