Klagetråd

Åh, hadde trodd jeg fikk svar på hcg-prøven min nå allerede som jeg tok på onsdag. Men pga helligdag i går, så har det ikke kommet inn enda. [emoji30] Blir helt nervevrak av dette...

Sa de når svaret kom til å komme da? Det er leit å være så bekymra [emoji53]
Ringte nå, og de kunne fortelle at den har doblet seg <3 Fikk ikke med meg tallet, for jeg lo og gråt høyt på telefonen til denne.

Åååå, så gode nyheter [emoji7][emoji1376] Det må være veldig deilig å få den bekreftelsen [emoji173]️
Ja, det bygger seg opp så innmari, så da er det godt å bare få vite, om det er ene eller andre veien. Det er denne usikkerheten som tar knekken på meg. Mannen er så sindig, heldigvis, ellers så hadde jeg vel raknet helt. Poden på 3 greide å spørre i går om jeg hadde baby i magen, og vi har IKKE snakket med han om det i det hele tatt. Ikke rundt han heller, og vi er ikke klare for å fortelle til alle riktig enda. I hvert fall ikke til de som jobber i barnehagen ;)

Ja, det bygger seg opp så innmari, så da er det godt å bare få vite, om det er ene eller andre veien. Det er denne usikkerheten som tar knekken på meg. Mannen er så sindig, heldigvis, ellers så hadde jeg vel raknet helt. Poden på 3 greide å spørre i går om jeg hadde baby i magen, og vi har IKKE snakket med han om det i det hele tatt. Ikke rundt han heller, og vi er ikke klare for å fortelle til alle riktig enda. I hvert fall ikke til de som jobber i barnehagen ;)

Ja, det skjønner jeg godt. Kjenner på det samme selv. Usikkerheten er forferdelig. Haha, det skjønner jeg godt! [emoji38] Små barnemunner snakker MYE [emoji85]

Herregud så trøtt jeg er for tida. La minste kl 18.30 og slokna som en stein!!!

Hvorfor går tiden så utrolig saaaaaakte? [emoji13]

Neeeiii[emoji24][emoji24] nå har eg blødd litt [emoji17][emoji17]

Back
Topp