Klagetråd

Uff ja! Jeg også! Er mer eller mindre konstant irritert på mannen min for et eller annet. Gleder meg til første trimester er over og humøret blir mer normalt. Er lei av å høre på de negative tankene mine allerede :hilarious:

Haha samme her:laughing002 måtte forklare mannen i går at jeg kan ikke noe for det. Det bare komer ut å jeg klarer å skjønne etterpå at jeg overreagerer. Men det tar litt tid bare :p

Er det flere som har litt lett hodepine? Jeg blir selvfølgelig nervøs for at det er hormonelt og at ting er på tur til å gå galt. Jeg får alltid hodepine før mensen, selvom dette ikke helt kjennes ut som det. Kan være at sola sto inn i soverommet kl. 03 og kokte oss, og at jeg bare trenger å drikke masse vann. Arg...hva man ikke skal bekymre seg for!!

Er det flere som har litt lett hodepine? Jeg blir selvfølgelig nervøs for at det er hormonelt og at ting er på tur til å gå galt. Jeg får alltid hodepine før mensen, selvom dette ikke helt kjennes ut som det. Kan være at sola sto inn i soverommet kl. 03 og kokte oss, og at jeg bare trenger å drikke masse vann. Arg...hva man ikke skal bekymre seg for!!

Jeg har også litt hodepine, men ikke sånn at jeg må ta noe paracet[emoji5] går som regel over hvis jeg hviler litt [emoji2]

Ja jeg får vondt i høyre side av hodet flere ganger daglig [emoji21]

Supervondt i tannkjøttet ved visdomstannen og nedover halsen fra tannen. Kan jeg dra til tannlegen når jeg er gravid? Kunne ikke det forige gang sa de.. Og jeg vil ikke ta meg tiden til det heller egentlig.. åhh jaja :p

Ellers kvalm åsånn, men det er vell mere til jubeltråden nå foreløpig haha :p

Hæ? klart du kan! ekstra viktig å få en sjekk når man er gravid. Flere ting enn å borre/trekke man kan gjøre.

Har hatt skikkelig hard mage nå i noen dager. Men nå, så fikk jeg skikkelig vondt i magen å fikk "tømt" meg skikkelig! Beklager detaljer :p men jeg var sikker på at nå går det gæli her. Men var heldigvis bare det at jeg måtte så veldig på do! Flere som har det sånn? Ikke klarer å gå på do på noen dager for å så gå skikkelig? :p

Skikkelig uvell i dag, kjempe varmt ute og mye jeg skulle gjort. Kvalme og varme er en dårlig kombo :p

Har hatt skikkelig hard mage nå i noen dager. Men nå, så fikk jeg skikkelig vondt i magen å fikk "tømt" meg skikkelig! Beklager detaljer [emoji14] men jeg var sikker på at nå går det gæli her. Men var heldigvis bare det at jeg måtte så veldig på do! Flere som har det sånn? Ikke klarer å gå på do på noen dager for å så gå skikkelig? :p
Jeg har det omvendt! Kan gå to uker før jeg får bommelomme til vanlig og nå er det hver dag eller annen hver dag. Jeg er i ekstase!!! Alikvel er magen min større nå enn til vanlig [emoji23]

Jeg har det omvendt! Kan gå to uker før jeg får bommelomme til vanlig og nå er det hver dag eller annen hver dag. Jeg er i ekstase!!! Alikvel er magen min større nå enn til vanlig [emoji23]

Haha, må le altså :laughing002 sitter å skal i utgangspunktet lese til eksamen. Men snakker om avføring heller :laughing002
Har hatt hard mage siden jeg ble gravid. Var vel et av symptonene som kom før jeg fikk positiv test faktisk. Også er det slik jeg skrev over. Skikkelig hard mage mange dager før så å bare sitte på do lenge å få ut alt :p jaja..så lenge spira har det fint så skal jeg overleve det ;)

Haha, må le altså :laughing002 sitter å skal i utgangspunktet lese til eksamen. Men snakker om avføring heller :laughing002
Har hatt hard mage siden jeg ble gravid. Var vel et av symptonene som kom før jeg fikk positiv test faktisk. Også er det slik jeg skrev over. Skikkelig hard mage mange dager før så å bare sitte på do lenge å få ut alt [emoji14] jaja..så lenge spira har det fint så skal jeg overleve det ;)
Ja det skal jo være bra for rekene å ikke gå på do da de suger til seg mer næring! Haha bedre å snakke om avføring enn å lese til eksamen [emoji2][emoji23][emoji2]

Ja det skal jo være bra for rekene å ikke gå på do da de suger til seg mer næring! Haha bedre å snakke om avføring enn å lese til eksamen [emoji2][emoji23][emoji2]

Ikke sant ;) måtte Google da vettu. Er normalt med diare ette mange dager forstoppelse. Så da får jeg tro på det :p
Myyye mer inne å sjekke her enn jeg klarer å fokusere på forelesning :p

Ikke sant ;) måtte Google da vettu. Er normalt med diare ette mange dager forstoppelse. Så da får jeg tro på det [emoji14]
Myyye mer inne å sjekke her enn jeg klarer å fokusere på forelesning :p
Jamen dette er jo minst like viktig så trøst deg med det [emoji41]

Måtte fjerne 3 flott fra katten. Hakket før jeg spøy alså! Aldri blitt så kvalm av noen flott [emoji23] ennå dritt kvalm etter det der!

Back
Topp