Takk for link! Skal sjekkes ut hvis jeg blir skikkelig dårlig og må ty til medisiner
De svarer innen to døgn på nettskjema så kan være greit å høre på forhånd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for link! Skal sjekkes ut hvis jeg blir skikkelig dårlig og må ty til medisiner
Det skal jeg gjøre! Fikk beskjed fra fastlegen sist jeg var gravid for 5 år siden at medisinen jeg bruker er ok, men greit å dobbeltsjekke tilfelle det har blitt endringer i anbefalingene.De svarer innen to døgn på nettskjema så kan være greit å høre på forhånd.
Ikke heng deg for mye opp i testene. De måler bare gjennomsnitt. Er store variabler i hcg nivå blant gravide. [emoji28]Er forresten 5+0 idag.
Ikke heng deg for mye opp i testene. De måler bare gjennomsnitt. Er store variabler i hcg nivå blant gravide. [emoji28]
Du er ikke teit! Mange som kjenner seg igjen tenker jeg [emoji12] Kan bli sprø av å tenke og analysere for mye.. Jeg gleder meg også veldig til uke 12!! [emoji16]Ja, vet jo det [emoji14] fader så teit jeg er altså. Gleder meg til disse ukene er over så jeg kan nyte svangerskapet
Fikk 2-3 på clear blue digital for 5 dager siden. Var så dum å tok den siste jeg hadde igjen nå. Og står fortsatt 2-3 på den. Snakk om å skal gjøre seg selv bekymra! Å nå må jeg kjøpe en til å ta på mandag eller tirsdag
Vis vedlegget 256607
Ikke noe å bekymre deg for [emoji5] veldig stor skilnad hos de fleste, men det trenger ikke å bety at noe er galt [emoji5]
Du er ikke teit! Mange som kjenner seg igjen tenker jeg [emoji12] Kan bli sprø av å tenke og analysere for mye.. Jeg gleder meg også veldig til uke 12!! [emoji16]
Jeg har pollenallergi. Slapp unna all allergi i forrige svangerskap, men nå reagerer jeg på katt, så får håpe det bare er fordi det er tidlig i svangerskapet endaHjelp, i morgen er det meldt kraftig spredning av bjørkepollen! Har ikke villet ta medisin nå som jeg er gravid Satser på at graviditeten mildner symptomene. Ikke vært noe særlig dårlig så langt i år, i hvert fall. Andre med pollenallergi?
Satser på at det bedrer seg etter hvert! Jeg har vært litt snufsen og klødd i øynene i dag, men helt overkommelig. Så satser på å klare meg uten medisiner i årJeg har pollenallergi. Slapp unna all allergi i forrige svangerskap, men nå reagerer jeg på katt, så får håpe det bare er fordi det er tidlig i svangerskapet enda
I dag er en skikkelig dårlig dag. Er 4+2 og har helt panikk. Sitter på legekontoret og skal ta HCG-prøve i håp om at det hjelper litt. Ingen antydninger til blødning, har fortsatt litt ømme pupper og hadde en svak antydning til å være uggen i morrest. Etter å ha hatt en godfølelse siden positiv test, så er jeg nervevrak i dag. Måtte dagen gå FORT.
Klager over for lite symptomer! Men samtidig minner dette svangerskapet mye om svangerskapet jeg hadde med sønnen min som er det eneste som gikk bra. De andre 8 har jeg vært drit dårlig og hatt supervonde pupper fra uke 4[emoji39]