Klagetråd

De svarer innen to døgn på nettskjema så kan være greit å høre på forhånd.
Det skal jeg gjøre! Fikk beskjed fra fastlegen sist jeg var gravid for 5 år siden at medisinen jeg bruker er ok, men greit å dobbeltsjekke tilfelle det har blitt endringer i anbefalingene.
 
Fikk 2-3 på clear blue digital for 5 dager siden. Var så dum å tok den siste jeg hadde igjen nå. Og står fortsatt 2-3 på den. Snakk om å skal gjøre seg selv bekymra! Å nå må jeg kjøpe en til å ta på mandag eller tirsdag :gen113
 
Ja, vet jo det [emoji14] fader så teit jeg er altså. Gleder meg til disse ukene er over så jeg kan nyte svangerskapet :D
Du er ikke teit! Mange som kjenner seg igjen tenker jeg [emoji12] Kan bli sprø av å tenke og analysere for mye.. Jeg gleder meg også veldig til uke 12!! [emoji16]
 
Da har jeg for første gang i et svangerskap merket kvalme! Får vel ta det som et godt tegn [emoji23]
 
Fikk 2-3 på clear blue digital for 5 dager siden. Var så dum å tok den siste jeg hadde igjen nå. Og står fortsatt 2-3 på den. Snakk om å skal gjøre seg selv bekymra! Å nå må jeg kjøpe en til å ta på mandag eller tirsdag :gen113

IMG_0430.JPG
Ikke noe å bekymre deg for [emoji5] veldig stor skilnad hos de fleste, men det trenger ikke å bety at noe er galt [emoji5]
 
Vis vedlegget 256607
Ikke noe å bekymre deg for [emoji5] veldig stor skilnad hos de fleste, men det trenger ikke å bety at noe er galt [emoji5]

I
Du er ikke teit! Mange som kjenner seg igjen tenker jeg [emoji12] Kan bli sprø av å tenke og analysere for mye.. Jeg gleder meg også veldig til uke 12!! [emoji16]

Ikke sant. Det er rart hvordan all sunn fornuft plutselig blir borte på et par sekund. Hadde ikke tenkt å teste igjen før tirsdag fordi jeg vet jo at det kan være for tidlig å få 3+ nå. Men i et øyeblikk så var all sunn fornuft borte vekk :p
 
Hjelp, i morgen er det meldt kraftig spredning av bjørkepollen! Har ikke villet ta medisin nå som jeg er gravid:meh: Satser på at graviditeten mildner symptomene. Ikke vært noe særlig dårlig så langt i år, i hvert fall. Andre med pollenallergi?
Jeg har pollenallergi. Slapp unna all allergi i forrige svangerskap, men nå reagerer jeg på katt, så får håpe det bare er fordi det er tidlig i svangerskapet enda
 
Jeg har pollenallergi. Slapp unna all allergi i forrige svangerskap, men nå reagerer jeg på katt, så får håpe det bare er fordi det er tidlig i svangerskapet enda
Satser på at det bedrer seg etter hvert! Jeg har vært litt snufsen og klødd i øynene i dag, men helt overkommelig. Så satser på å klare meg uten medisiner i år:)
 
Klager over for lite symptomer! Men samtidig minner dette svangerskapet mye om svangerskapet jeg hadde med sønnen min som er det eneste som gikk bra. De andre 8 har jeg vært drit dårlig og hatt supervonde pupper fra uke 4[emoji39]
 
Klager over gravidmagen som kom igår!!! Den kommer alltid alt for tidlig hos meg! Ser ut som jeg er 7 mndr på vei! Når jeg gikk fra konfirmasjon igår kom eks mannen til mamman min og sa lykke til og pekte på magen min når jeg skulle gå[emoji21][emoji21][emoji21]
 
Egentlig så klager jeg ikke, fordi jo mer symptomer jeg har, jo mer er jeg sikker på at det kan gå bra [emoji23] MEN, vondt i hodet, trøtt av ingenting og murringer i nedre del av magen opptar alt av tanker og energi for tiden [emoji28]
 
I dag irriterer mannen så vanvittig, nesten så jeg har lyst å be han sette seg ut eller holde kjeft :p
 
I dag er en skikkelig dårlig dag. Er 4+2 og har helt panikk. Sitter på legekontoret og skal ta HCG-prøve i håp om at det hjelper litt. Ingen antydninger til blødning, har fortsatt litt ømme pupper og hadde en svak antydning til å være uggen i morrest. Etter å ha hatt en godfølelse siden positiv test, så er jeg nervevrak i dag. Måtte dagen gå FORT.
 
I dag er en skikkelig dårlig dag. Er 4+2 og har helt panikk. Sitter på legekontoret og skal ta HCG-prøve i håp om at det hjelper litt. Ingen antydninger til blødning, har fortsatt litt ømme pupper og hadde en svak antydning til å være uggen i morrest. Etter å ha hatt en godfølelse siden positiv test, så er jeg nervevrak i dag. Måtte dagen gå FORT.

Det kommer til å gå helt fint [emoji175]
 
Klager over for lite symptomer! Men samtidig minner dette svangerskapet mye om svangerskapet jeg hadde med sønnen min som er det eneste som gikk bra. De andre 8 har jeg vært drit dårlig og hatt supervonde pupper fra uke 4[emoji39]

Føler jeg har lite symptomer selv idag :( bestemt meg for å spørre legen om å måle hcg i morgen. Er nødt å gjøre noe fprn å klare å roe meg ned litt frem til tul neste uke :)
 
Uff er det lov å klage over at man tydelig har kort lunte nå,og blir så sur og sint for alt rundt meg [emoji20] [emoji20] så lurer veldig hvordan jeg skal klare å komme meg igjennom dette denne gangen. Har en 2åring som virkelig er i den værste trass om dagen[emoji33] [emoji33]
 
Back
Topp