Klagetråd

Har fått time hos legen i dag [emoji5] så skal be han om å måle i dag og så tenkte jeg å ta en ny måling på fredag så håper jeg at den stiger som den skal, og ikke synker som jeg har målt før

Rart hvor bekymra man blir bare man har opplevd noe så vanlig som SA, men klarer liksom ikke å slappe helt av [emoji85]

Det er en del av å være mamma det, å bekymre seg. Det burde ikke være noe tabu. Og altså, jeg vil gjerne vite om det er en sa på vei så jeg kan holde meg hjemme...
 
Det er en del av å være mamma det, å bekymre seg. Det burde ikke være noe tabu. Og altså, jeg vil gjerne vite om det er en sa på vei så jeg kan holde meg hjemme...

Det kan jeg tenke meg[emoji173]️ men nå er det alt jeg vil, få lov å bli mamma [emoji173]️
 
Sa til en venninne som også er gravid at jeg er det. Det angrer jeg på [emoji17] Jeg sa det var hemmelig,så hun måtte ikke si det til noen. Da svarte hun med at det er så veldig vanlig å miste uansett og at hun hadde en venninne som hadde mistet fleeere ganger osv osv. Snakket om SA og MA. For så å gå over til å fortelle meg hvor fantastisk hennes egen graviditet er. Jeg er glad på hennes vegner og jeg har vært veldig støttende overfor henne siden hun testet positivt. Så jeg er utrolig skuffet og lei meg [emoji17]
 
Sa til en venninne som også er gravid at jeg er det. Det angrer jeg på [emoji17] Jeg sa det var hemmelig,så hun måtte ikke si det til noen. Da svarte hun med at det er så veldig vanlig å miste uansett og at hun hadde en venninne som hadde mistet fleeere ganger osv osv. Snakket om SA og MA. For så å gå over til å fortelle meg hvor fantastisk hennes egen graviditet er. Jeg er glad på hennes vegner og jeg har vært veldig støttende overfor henne siden hun testet positivt. Så jeg er utrolig skuffet og lei meg [emoji17]

Det var ikke akkurat så veldig motiverende for deg [emoji17]
Dårlig gjort av henne da [emoji17]
 
Sa til en venninne som også er gravid at jeg er det. Det angrer jeg på [emoji17] Jeg sa det var hemmelig,så hun måtte ikke si det til noen. Da svarte hun med at det er så veldig vanlig å miste uansett og at hun hadde en venninne som hadde mistet fleeere ganger osv osv. Snakket om SA og MA. For så å gå over til å fortelle meg hvor fantastisk hennes egen graviditet er. Jeg er glad på hennes vegner og jeg har vært veldig støttende overfor henne siden hun testet positivt. Så jeg er utrolig skuffet og lei meg [emoji17]

Jeg mistet også en god venninne etter begge ble gravide.
Skikkelig sårt... men er ikke alle som er verdt å ta vare på faktisk. Så lenge venner ikke tilfører noe positivt er det ikke vits... jenter kan være ganske tapere
 
Sa til en venninne som også er gravid at jeg er det. Det angrer jeg på [emoji17] Jeg sa det var hemmelig,så hun måtte ikke si det til noen. Da svarte hun med at det er så veldig vanlig å miste uansett og at hun hadde en venninne som hadde mistet fleeere ganger osv osv. Snakket om SA og MA. For så å gå over til å fortelle meg hvor fantastisk hennes egen graviditet er. Jeg er glad på hennes vegner og jeg har vært veldig støttende overfor henne siden hun testet positivt. Så jeg er utrolig skuffet og lei meg [emoji17]


Ånei! Det skjønner jeg. Det kan være greit å holde seg unna i en periode folk som er helt i "bobla".

Rett etter jeg hadde mista sist fortalte ei venninne at hun var gravid. Jeg begynte bare å gråte og klare ikke gratulere henne en gang. Er skuffa over reaksjonen min, men det er dessverre ikke alt vi klarer kontrollere. Det er selvfølgelig lov å ha hvilke følelser som helst.
 
Det kan jeg tenke meg[emoji173]️ men nå er det alt jeg vil, få lov å bli mamma [emoji173]️

Selvsagt er det det. Jeg hadde tanker om at jeg kanskje ikke var istand til å få barn. Det hjelper å snakke med noen om alle slike ting som kommer opp.
 
Selvsagt er det det. Jeg hadde tanker om at jeg kanskje ikke var istand til å få barn. Det hjelper å snakke med noen om alle slike ting som kommer opp.

Jeg var også veldig usikker på om jeg kunne bli gravid, men ingen tvil om det da, eneste jeg ikke vet er om jeg kan bære frem til termin, men håper det [emoji173]️[emoji2]

Jeg har ei jordmor som er kunde av meg, så vi har ett godt forhold sammen, så hun kommer jeg til å bruke støtt og stadig [emoji5]
Samtidig tenker jeg å fortelle det til moren min, for hun var virkelig en støtte da jeg mistet sist [emoji173]️

Jeg er veldig åpen av meg, så har snakket åpent om å miste også, men akkurat nå ønsker jeg å ha gode nyheter før vi deler med for mange, fordi det hadde gledet meg sånn [emoji5][emoji173]️
 
Jeg var også veldig usikker på om jeg kunne bli gravid, men ingen tvil om det da, eneste jeg ikke vet er om jeg kan bære frem til termin, men håper det [emoji173]️[emoji2]

Jeg har ei jordmor som er kunde av meg, så vi har ett godt forhold sammen, så hun kommer jeg til å bruke støtt og stadig [emoji5]
Samtidig tenker jeg å fortelle det til moren min, for hun var virkelig en støtte da jeg mistet sist [emoji173]️

Jeg er veldig åpen av meg, så har snakket åpent om å miste også, men akkurat nå ønsker jeg å ha gode nyheter før vi deler med for mange, fordi det hadde gledet meg sånn [emoji5][emoji173]️

Det er mange meninger om man skal dele tidlig eller ikke. Og det er fint at man er i stand til å endre mening underveis. Det er fint å ha støtte, men det er også slitsomt å skulle informere i opp og nedturer. Man kan evt si ifra om man trenger støtte om det ikke har gått veien selv om ikke vedkommende visste om positiv test.
 
Det var ikke akkurat så veldig motiverende for deg [emoji17]
Dårlig gjort av henne da [emoji17]

Ja, føltes som om hun går ut fra at ting ikke skal bli som ønsket for andre, men at hun selv skal sitte på toppen av den rosa skyen. Hun vet heller ikke hva som venter henne fremover. Er mye som kan bli vanskelig, men det skal liksom ikke være fokus før det faktisk blir en realitet.
 
Jeg mistet også en god venninne etter begge ble gravide.
Skikkelig sårt... men er ikke alle som er verdt å ta vare på faktisk. Så lenge venner ikke tilfører noe positivt er det ikke vits... jenter kan være ganske tapere

Ja, merker det at det kanskje ikke bare er positivt å gå gravide sammen. Det er flere som har «advart» meg mot ting de selv har opplevd i graviditet. Jeg synes ikke det passer seg faktisk. Jeg er et oppegående menneske som er fullt klar over at alle medaljer kan ha en eller flere baksider også.
 
Ånei! Det skjønner jeg. Det kan være greit å holde seg unna i en periode folk som er helt i "bobla".

Rett etter jeg hadde mista sist fortalte ei venninne at hun var gravid. Jeg begynte bare å gråte og klare ikke gratulere henne en gang. Er skuffa over reaksjonen min, men det er dessverre ikke alt vi klarer kontrollere. Det er selvfølgelig lov å ha hvilke følelser som helst.

Ja, jeg tror jeg kommer til å ha det meste av dette svangerskapet for meg selv og partner.
Huff, ja det skjønner jeg. Det må ha vært vanskelig også [emoji20] Det er ikke barebare. Merker at man blir ekstra hårsår og sårbar nå.
 
Det er mange meninger om man skal dele tidlig eller ikke. Og det er fint at man er i stand til å endre mening underveis. Det er fint å ha støtte, men det er også slitsomt å skulle informere i opp og nedturer. Man kan evt si ifra om man trenger støtte om det ikke har gått veien selv om ikke vedkommende visste om positiv test.

Det er mye opp til enhver [emoji5] jeg føler det er bedre å snakke om ting, enn å holde det for meg selv [emoji5]
Men blir nok ett par uker til før jeg deler det med verden kan du si [emoji5]
 
Jeg har vært og er utrolig uheldig og har vært det siden jul, trodde 2018 skulla bli det perfekte året men det eneste jeg gleder meg til nå er å få gutten i armene!! Orker ikke å tenke på noe annet heller for jeg har vært så uheldig i forhold til ting og tang ;p
 
Er det bare min mann som sier ekstra mye teit for tida? :rolleyes::wtf::sour::bored:
Fytti grisen, nei!! Grrrr[emoji34] bare måten han sitter på irriterer meg til tider!
Men skal legges til at han er verdens beste da som vasker klær og bretter, gjør masse husarbeid og er bare snill og god. Men fytti av og til kunne jeg eksplodert av måten han puster på
 
Er det bare min mann som sier ekstra mye teit for tida? :rolleyes::wtf::sour::bored:
Min man sier mye teit hele tiden han[emoji23][emoji23]Men sånn han er, men noen ganger kan det bli litt mye, så blir spennende å se hvordan jeg vil reagere mot han innimellom i dette svangerskapet.[emoji87]
 
Vettskremt i ettermiddag :confused: var på do etter jobb, og da var det en liten klump med utflod med pittelitt brunt i (Sorry detaljer):( har ikke vært mer etterpå, men jeg er skikkelig redd for ny SA. Hadde jeg vært i uke 38ish hadde jeg tenkt deler av slimproppen eller noe :eek:
 
Back
Topp