Klagetråd

Vettskremt i ettermiddag :confused: var på do etter jobb, og da var det en liten klump med utflod med pittelitt brunt i (Sorry detaljer):( har ikke vært mer etterpå, men jeg er skikkelig redd for ny SA. Hadde jeg vært i uke 38ish hadde jeg tenkt deler av slimproppen eller noe :eek:
Ånei! Krysser alt jeg har for at det er uskyldig. ❤️
 
Ånei! Krysser alt jeg har for at det er uskyldig. ❤️
Håper det, har liksom hatt så god følelser denne gangen :Heartred er ikke noe mer nå heller, men jeg er titt og ofte på do for å sjekke.
 
Det er mye opp til enhver [emoji5] jeg føler det er bedre å snakke om ting, enn å holde det for meg selv [emoji5]
Men blir nok ett par uker til før jeg deler det med verden kan du si [emoji5]

Jeg venta så lenge sist at noen lurte på om jeg ikke skjønte det selv :p men ja kommer til å vente lenger enn 12 uker, sålenge det ikke er synlig da. Vanskelig å skjule det på sommeren...
 
Uff føler meg sykt oppblåst i magen i dag. Ordentlig ubehagelig rett og slett.
 
Min man sier mye teit hele tiden han[emoji23][emoji23]Men sånn han er, men noen ganger kan det bli litt mye, så blir spennende å se hvordan jeg vil reagere mot han innimellom i dette svangerskapet.[emoji87]
Min også sier mye rart til vanlig, så burde egentlig være vant :meh:
 
Uff føler meg sykt oppblåst i magen i dag. Ordentlig ubehagelig rett og slett.

Min også [emoji28] men mest fordi jeg ikke har fått spist skikkelige måltider men bare spist litt smått her og der [emoji28]


Men rett og slett skikkelig ubehagelig!
 
Hjelp, i morgen er det meldt kraftig spredning av bjørkepollen! Har ikke villet ta medisin nå som jeg er gravid:meh: Satser på at graviditeten mildner symptomene. Ikke vært noe særlig dårlig så langt i år, i hvert fall. Andre med pollenallergi?
 
Er det bare jeg som FRYSER!! Sitter med lester og vurderer lue [emoji23]
 
Haha stakkars!!
Jeg har vært drittvarm store deler av svangerskapet jeg. Ganske digg når jeg til vanlig alltid fryser[emoji23]

Ha ha, ja jeg fikk normal kroppstemperatur når jeg gikk gravid. Slapp skjerf og pulsvarmere for første gang i hele mitt liv om vinteren! Jeg er supertrøtt om dagen, så kan nok være derfor jeg fryser.
 
Sånn har jeg det også. Akkurat nå så fryser jeg. Vurderer å fyre opp i ovnen [emoji85][emoji85]

Såpass! Jeg får kuldegysninger men ikke så ille at jeg vil fyre opp :O holder med ullpledd.
 
Hjelp, i morgen er det meldt kraftig spredning av bjørkepollen! Har ikke villet ta medisin nå som jeg er gravid:meh: Satser på at graviditeten mildner symptomene. Ikke vært noe særlig dårlig så langt i år, i hvert fall. Andre med pollenallergi?

Pollenallergi her også. Ikke vært så plaget foreløpig, men blir jeg det kommer jeg til å ta medisin.
Jeg tok kontakt med trygg mammamedisin og fikk til svar at det ikke var problematisk å ta allergimedisinen jeg har fått fra lege. Se linken for informasjon
https://relis.no/pollenallergi/
 
Pollenallergi her også. Ikke vært så plaget foreløpig, men blir jeg det kommer jeg til å ta medisin.
Jeg tok kontakt med trygg mammamedisin og fikk til svar at det ikke var problematisk å ta allergimedisinen jeg har fått fra lege. Se linken for informasjon
https://relis.no/pollenallergi/
Takk for link! Skal sjekkes ut hvis jeg blir skikkelig dårlig og må ty til medisiner:)
 
Back
Topp