Klagetråd

Uff er det lov å klage over at man tydelig har kort lunte nå,og blir så sur og sint for alt rundt meg [emoji20] [emoji20] så lurer veldig hvordan jeg skal klare å komme meg igjennom dette denne gangen. Har en 2åring som virkelig er i den værste trass om dagen[emoji33] [emoji33]
Ja, det er virkelig lov. Og jeg føler med deg, en bestemt 5åring utfordrere også sin mor staaaadig vekk:confused:
Vi får krysse fingrene for at det blir bedre :)
 
Uff er det lov å klage over at man tydelig har kort lunte nå,og blir så sur og sint for alt rundt meg [emoji20] [emoji20] så lurer veldig hvordan jeg skal klare å komme meg igjennom dette denne gangen. Har en 2åring som virkelig er i den værste trass om dagen[emoji33] [emoji33]

Jeg har det helt likt! Men min er 3 år og vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på. Får litt dårlig samvittighet når han spør meg om jeg er blid nå [emoji849]
 
Ja, det er virkelig lov. Og jeg føler med deg, en bestemt 5åring utfordrere også sin mor staaaadig vekk:confused:
Vi får krysse fingrene for at det blir bedre :)
Godt å høre at det ikke er bare her. Har i tillegg en tenåring i hus fra onsdag, og han er sååå LAT,at jeg blir så frustrert der også. Prøver å si hva han må gjøre.
 
Godt å høre at det ikke er bare her. Har i tillegg en tenåring i hus fra onsdag, og han er sååå LAT,at jeg blir så frustrert der også. Prøver å si hva han må gjøre.
Har forstått på flere venninner at det må mye mas til for å få disse tenåringene til å bidra hjemme, gruver nesten til det for jeg maser allerede på 8 åringen :p
Han går med søpla og hjelper til å dekke/rydde av bordet, håper det en gang går av seg selv :)
 
Supervondt i tannkjøttet ved visdomstannen og nedover halsen fra tannen. Kan jeg dra til tannlegen når jeg er gravid? Kunne ikke det forige gang sa de.. Og jeg vil ikke ta meg tiden til det heller egentlig.. åhh jaja :p

Ellers kvalm åsånn, men det er vell mere til jubeltråden nå foreløpig haha :p
 
Flere som klikker for den minste lille ting? Nå holder jeg på å grine å er så sinnsykt skuffa for at sambo så han sku ikke være hjemme kl. 17. Tenkte å overraske han med ferdig middag til da. Så fikk jeg mld for 5 minutter siden at det var kø også hadde ham møtt på søstra si så han blir en halvtime forsinka!! Å resultatet er i er drit sur gravid å hormonell kjærring nå!
Kunne han ikke det fra før liksom??
Også tenk å være så barnslig som jeg er nå! :p men jeg klarer ikke gjøre noe med det akkurat nå!
 
Vi har hatt omgangen i hus:meh:
Er 48 timer siden eldste startet spyingen nå, med minste tett fulgt på, og i morgen tidlig er det 48 timer siden de var ferdige. Håper så inderlig jeg berger unna, jaggu vanskelig å kjenne på den kvalmen som ulmer når man går med frykt for omgangen.
 
Jeg klager over at tiden for en gangs skyld går sakte [emoji85] jeg har hele tiden (før jeg ble gravid) sagt at tiden flyr avgårde, men nå føler jeg det stikk motsatte [emoji23] kan vi ikke bare hoppe over 1.trimester og være sikre på at det går bra med den lille spiren? [emoji28]
 
Flere som klikker for den minste lille ting? Nå holder jeg på å grine å er så sinnsykt skuffa for at sambo så han sku ikke være hjemme kl. 17. Tenkte å overraske han med ferdig middag til da. Så fikk jeg mld for 5 minutter siden at det var kø også hadde ham møtt på søstra si så han blir en halvtime forsinka!! Å resultatet er i er drit sur gravid å hormonell kjærring nå!
Kunne han ikke det fra før liksom??
Også tenk å være så barnslig som jeg er nå! :p men jeg klarer ikke gjøre noe med det akkurat nå!
Du er ikke alene. Jeg blir sur for ALT! Det er litt slitsomt kan du si... :oops:
 
Vi har hatt omgangen i hus:meh:
Er 48 timer siden eldste startet spyingen nå, med minste tett fulgt på, og i morgen tidlig er det 48 timer siden de var ferdige. Håper så inderlig jeg berger unna, jaggu vanskelig å kjenne på den kvalmen som ulmer når man går med frykt for omgangen.

Ånei uff håper du går klar :oops:
 
Tett og syk gutt på 9mnd som sover dårlig. Itillegg sliter jeg selv med å sovne etter å ha vært inne hos han på natta. Er ca 2 mnd på vei igjennom, men heldigvis lite kvalme eller trøtthet [emoji119][emoji120]
 
Flere som klikker for den minste lille ting? Nå holder jeg på å grine å er så sinnsykt skuffa for at sambo så han sku ikke være hjemme kl. 17. Tenkte å overraske han med ferdig middag til da. Så fikk jeg mld for 5 minutter siden at det var kø også hadde ham møtt på søstra si så han blir en halvtime forsinka!! Å resultatet er i er drit sur gravid å hormonell kjærring nå!
Kunne han ikke det fra før liksom??
Også tenk å være så barnslig som jeg er nå! [emoji14] men jeg klarer ikke gjøre noe med det akkurat nå!
Ja! Jeg er så sint at jeg rister og kjenner hjertet banker dritt fort å får lyst å slå i noe for ingenting og merker ikke før etterpå at det er hormoner [emoji23]
 
Eksamen imorgen :( Nerver som berre det.
 
Ja skikkelig slitsomt :( må si unnskyld noen ganger om dagen her altså :p
Uff ja! Jeg også! Er mer eller mindre konstant irritert på mannen min for et eller annet. Gleder meg til første trimester er over og humøret blir mer normalt. Er lei av å høre på de negative tankene mine allerede :hilarious:
 
Back
Topp