Klagetråd

Det vanligste er at den går over ved 12 uker.

Sist jeg var gravid var jeg kvalm i 9 måneder. Dvs, det slutta en uke før fødsel. Men etter de tre første månedene var det ikke så ille. Kasta opp en gang om dagen ca. etter det. Måtte aldri ha intravenøst og jeg var ikke sengeliggende.

Håper det blir bedre snart! Anbefaler deg å gå til legen. Er du så kvalm at du må holde sengen finnes det medisin som hjelper <3 afripan mener jeg å huske den het, noe sånt.. B6 i høy dose får du apoteket (pyrodksin eller noe lignende heter den, du må spørre så henter de den). Den er helt trygg og forskning har vist at om man tar den hver dag i en uke blir kvalmen mye bedre, og for mange helt borte. Den hadde jeg ikke hørt om sist men nå har jeg begynt å ta den. Jeg er litt kvalm av og på men for meg er egentlig oppkasten verst. Kommer så plutselig uten forvarsel. Når jeg er ute og går eller etter lunsj på jobben. Ekkelt.

Krysser fingrene for at du føler deg bedre snart.

Å, og en ting til! Spør etter SEA Band på apoteket. Det er armbånd med en knott på som skal trykk mot et spesielt sted inne på håndleddet. Bruksanvisning med bilde følger med. Det fungerer faktisk! Jeg syntes det hjalp sist. Har kjøpt igjen i dag.

god bedring <3 (og en trøst: kvalme fører til myyye lavere sjanse for spontanabort)
Takk for gode tips :)

Blødning IGJEN, og mere enn før.. blødde litt tirsdag forrige uke, så stoppet det, blødde litt på fredag som stoppet, og idag igjen!! 3 dager mellom hver gang! Skjønner ingenting!

Jeg sykler til og fra jobb hver dag og kan likevel ikke skryte på meg all verdens kondisjon, men det lille jeg hadde av kondisjon forsvant fullstendig idet jeg ble gravid! :eek: Det er så ufattelig tungt i oppoverbakkene! Igår ble jeg andpusten av å gå opp ei trapp.. :shifty: Er det mulig!? :hilarious:

I dag vil jeg kunn klage på den dumme snøen som har bestemt seg for å legge seg[emoji1335]

Er så kvalm....!! hele dagen! Kaster opp om morgenen, og orker to biter av middagen.. ungene må jo begynne å lure snart.. Bra vi kan klage litt her... ;)

Er så kvalm....!! hele dagen! Kaster opp om morgenen, og orker to biter av middagen.. ungene må jo begynne å lure snart.. Bra vi kan klage litt her... ;)
Slitsomt med den kvalmen.. jeg har ikke den enda altså.. bare sykt vonde bryst :rolleyes: og grei murring oppover høyre side c korsryggen fikk jeg nå i ettermiddag.. den gir seg ikke.

Jeg er SÅ trøtt, og sliten:o
Det ble bedre noen dager også kom det tilbake i full styrke :( Hjelper jo ikke at jeg vekkes flere ganger på en natt, og må stå opp grytidlig i tillegg gjeeeeesp :o

Såååå sykt trøtt i dag, kvalm, masse sulten og såååå hovde bryster også ska eg på kveldsvakt[emoji44] åhhhhh[emoji21]

Klager over kvalmen. Har en 2 åring hjemme og bæsjer han kaster jeg opp. Helt forferdelig i mammahjertet og være alene og skulle skifte bleie(som virkelig aldri har plaget meg før) også måtte spy , han blir jo redd??[emoji15]

Dritt å sitte på jobb og være så syyyyykt kvalm. Må konsentrere meg for ikke å kaste opp. I tillegg vet jeg at det bare blir verre utover dagen[emoji30] føler ikke jeg får gjort noe fornuftig heller.....vil bare hjem...

Skulle ønske jeg snart fikk til å gå på do... [emoji19] om dere skjønner hva jeg mener! *oppblåst*

Back
Topp