Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg er mett
Jeg og.. sykt frustrerende! [emoji17]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg er mett
Det er jo ikke helt lovlig.Så trøtt. Vært på jobb til 2230. Skal på igjen kl 7
Jeg er lei av kvalme, ingen matlyst (akkurat som forrige svangerskap har jeg aversjoner mot ALT. Kan gjennom dagligvarebutikker og har ikke lyst på noe..) men mest av alt å spy når jeg prøver å spise noe som helst som inneholder kjøtt eller fisk. Det eneste kjøttet som går nogenlunde greit er salatkylling.
Spøy nettopp opp lunsjen. Spydde og spydde til magen var helt tom.
Spyr heldigvis ikke hver dag, fordi jeg prøver å ikke spise det som kan føre til spying.
Men tenker jo for babyen sin skyld at jeg bør spise litt mer variert. Ingen sauser går bra heller. Popcorn (ferdigpoppa) går det mye av... inneholder Iallefall fiber
Håper det ikke varer til uke 39 sånn som det gjorde sist
Jeg ble kvalm 5+5 og mistet all matlyst. 6+0 begynte jeg å kaste opp flere ganger om dagen samtidig som jeg var kvalm konstant. Kunne bare være hjemme og ligge i senga. Ble slapp og jævlig.. MEN, nå føler jeg at jeg har funnet meg en "kur". Jeg har kjøpt med sea band og jeg spiser litt banan hver andre time. Så har jeg et stort drittmåltid om dagen (veggisvarianter av enten taco, pizza, burger, kebab osv). Men disse måltidene må bestilles eller lages av noen andre enn meg da jeg ikke har sjans til å tilberede mat. Føler uansett at dette har hjulpet meg mye bedre, og har ikke kastet opp på to dager! Utrolig godt og føler meg i bedre form.. men må spise banan jevnlig, hvis ikke kommer den gnagende sulten og da begynner jegå brekke meg og kaste opp.
Bareet lite tips Og OBS! Jeg fikk beskjed fra lege om at jeg absolutt ikke skulle innta postafen..Jobber i helsesektoren selv og har hørt dette gjentatte ganger mtp hva gravide ikke bør få i seg..
Det er jo ikke helt lovlig.
Skjønner. Er sykmeldt selv.. Har ikke lyst på noe jeg heller, men banan er det eneste som funker!
Det er også ikke så ille å spy opp,for ofte spyr jeg av at mageinnholdet jeg først spydde opp var ekkelt..Banan var veldig nøytralt og ikke i ekle biter (det er jo veldig lett fordøyelig og suges fort opp av kroppen). Sender deg looveog føler deg!
Bebis får vel det den skal ha av næring, så er det vel bare å passe på å holde deg hydrert. Huff, sender en stor klem!!Da har minstemann fått omgangssyken og jeg har min siste dag hjemme som sykemeldt.. Går vel ett par dager så får jeg det og :-( er vel ikke farlig med omgangssyke når man er gravid?