Juli15/juni18
Flørter med forumet
SviskeSkulle ønske jeg snart fikk til å gå på do... [emoji19] om dere skjønner hva jeg mener! *oppblåst*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SviskeSkulle ønske jeg snart fikk til å gå på do... [emoji19] om dere skjønner hva jeg mener! *oppblåst*
Ååhhh den j****a kvalmen vært sengeliggende i 4 dager!! Når er det vanlig at kvalme gir seg?
Har hatt i 9 mnd med midterste.Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme i 7mnd med største...
Klager over kvalmen. Har en 2 åring hjemme og bæsjer han kaster jeg opp. Helt forferdelig i mammahjertet og være alene og skulle skifte bleie(som virkelig aldri har plaget meg før) også måtte spy , han blir jo redd??[emoji15]
Uff håper jeg slipper så lengeJeg hadde ekstrem svangerskapskvalme i 7mnd med største...
Uff stakkars puseNei og nei! Kom en fyr på døra mi her, som lurte på om han kjørt på katten vår. [emoji22]
Naboen vår hadde fått tak i henne, og hun ser hel ut. Men jeg tror benet hennes er skadet, for hun vil liksom ikke gå på det. Ser an utover kvelden nå, så får jeg eventuelt ringe dyrlegevakta om det vedvarer veldig.
Kjipt gjort av legenKlager litt over at jeg tok HCG-prøve i går, men legen ringte meg aldri med svaret. Og må da vente til mandag før han er på jobb igjen
Klager litt over at jeg tok HCG-prøve i går, men legen ringte meg aldri med svaret. Og må da vente til mandag før han er på jobb igjen
Så kort lunte om dagen... oppgitt over meg selv.
Får skulde på hormonene, og prøve så godt du kan å telle til ti. Pluss trekke deg bort litt for en time out
Har skikkelig vondt i dag pga et wc besøk som ikke var noe godt i går kveld
En mager trøst jeg sier til meg selv er at det var bedre det kom nå enn til uka når vi skal reise bort Frister å sette stumpen ned i fryseboksen