Klagetråd

Klager over kvalmen. Har en 2 åring hjemme og bæsjer han kaster jeg opp. Helt forferdelig i mammahjertet og være alene og skulle skifte bleie(som virkelig aldri har plaget meg før) også måtte spy , han blir jo redd??[emoji15]

Huff det må være forferdelig! Får bare prøve å forklare så godt du kan at du ikke er i god form. De skjønner mer enn man tror til tider [emoji4] håper det blir raskt bedre!

Nei og nei! Kom en fyr på døra mi her, som lurte på om han kjørt på katten vår. [emoji22]

Naboen vår hadde fått tak i henne, og hun ser hel ut. Men jeg tror benet hennes er skadet, for hun vil liksom ikke gå på det. Ser an utover kvelden nå, så får jeg eventuelt ringe dyrlegevakta om det vedvarer veldig.

Nei og nei! Kom en fyr på døra mi her, som lurte på om han kjørt på katten vår. [emoji22]

Naboen vår hadde fått tak i henne, og hun ser hel ut. Men jeg tror benet hennes er skadet, for hun vil liksom ikke gå på det. Ser an utover kvelden nå, så får jeg eventuelt ringe dyrlegevakta om det vedvarer veldig.
Uff stakkars puse :(
Håper den kommer seg fort igjen :)

Åh! Samme her! Jeg får gjerne et stikk å så må jeg skikkelig på do. Og kvalmen bare velver over.

Så trøtt, så trøtt.. fastlegen ringte i dag, han vil konferere med endokrinolog pga stoffskifte. Jeg går i dvale snart...:dead::confused:

Klager litt over at jeg tok HCG-prøve i går, men legen ringte meg aldri med svaret. Og må da vente til mandag før han er på jobb igjen :depressed::depressed:

Har skikkelig vondt i dag pga et wc besøk som ikke var noe godt i går kveld :(
En mager trøst jeg sier til meg selv er at det var bedre det kom nå enn til uka når vi skal reise bort :wtf: Frister å sette stumpen ned i fryseboksen:hilarious:

Har skikkelig vondt i dag pga et wc besøk som ikke var noe godt i går kveld :(
En mager trøst jeg sier til meg selv er at det var bedre det kom nå enn til uka når vi skal reise bort :wtf: Frister å sette stumpen ned i fryseboksen:hilarious:

Off, ett skikkelig drittsymptom- :wtf: føler med deg!

Og der kom den brune utfloden tilbake igjen... :sour: men nå gidder jeg ikke bekymre meg sånn i og med at jeg omtrent har hatt det konstant siden 5+4 og var på UL 8+1 og alt så bra ut :)

Back
Topp