Klagetråd

Ikke nok med kvalmen, nå har jeg migrene også :( anfallet har vart siden i går kveld og ingen ting tyder på at den skal gi seg med det første. Eneste jeg kan ta er paracet, som ikke funker så klart.
Uff :( God bedring ❤️

Kvalm og svimmel...

I dag har jeg sååå vondt i hodet, tatt paracet og drukket vann men hjelper ikke [emoji54]

Snublet i en jern " stang " på gulvet mens jeg bar jenta mi på 3 og lang som vi var lå vi der. Gikk bra med henne. Hun ble bare redd. Jeg slo kneet midt. Ble veldig redd for å miste. Men det ligger vel trygt inni magen håper jeg.

:dead:Jeg klager over at mannen tror at det er lett, og pakke til langhelg hos familien hans med kvalme, avtaler og ellers redusert form, og med to unger hakk i hæl :facepalm:

Han kom hjem fra jobb, og gikk rett ut å byttet dekk på bilen. Kom så inn, og la seg til å sove :banghead:

Noen MENN har det så ENKELT!!!!!!:shifty:

Jeg har dusja/badet to små...
Våre på Svangerskapskontroll med 1 åring og 3 åring med.
Jeg sliter enda etter et wc-besøk på fredag, og jeg er kvalm hele tiden i dag pga jeg måtte faste så lenge.

Er skikkelig kvalm, føler at ingenting hjelper. Går snart på veggen, da jeg er på nippet til å spy 24/7. Hjelper ikke akkurat på at jeg er skikkelig trøtt og sliten.

Er skikkelig kvalm, føler at ingenting hjelper. Går snart på veggen, da jeg er på nippet til å spy 24/7. Hjelper ikke akkurat på at jeg er skikkelig trøtt og sliten.
Så slitsomt.. Har selv hatt en elendig dag i dag.. vært så kvalm :meh: Ikke noe hjelper.. og sovet halve dagen. N når jeg burde sovet så er jeg ikke trøtt :rolleyes: Skal på jobb kl 9 i morra og har 30 min å kjøre o_O

Nå begynner fader meg bekkenet å skrangle [emoji21] Hadde problemer med bekkenløsning sist der jeg måtte ukentlig gå til fysio. Men syntes det kom tidlig denne gangen. 10 uker til mandag [emoji29]

Nå begynner fader meg bekkenet å skrangle [emoji21] Hadde problemer med bekkenløsning sist der jeg måtte ukentlig gå til fysio. Men syntes det kom tidlig denne gangen. 10 uker til mandag [emoji29]
Hvor tidlig Fikk du sist.

Fikk det med en gang denne gang. Mener det ikke kom så fort sist. Men fortsatt fort da og. Men tror jm det gikk greit de 3 første mnd. Men nå har jeg flere gang der det stråler nedover føttene og jeg klarer så vidt å gå.

Kanskje noen andre som vet? Får man bekken plagene tidligere ved neste svangerskap? Erfaringer?

Jeg er så innmari lei av å brekke meg! Har konstant spysmak i munnen, skulle ønske jeg bare kunne kaste opp, og så bli ferdig med det. Jentungen blir bekymret, og lurer på hva som er galt... :-(

Jeg er så innmari lei av å brekke meg! Har konstant spysmak i munnen, skulle ønske jeg bare kunne kaste opp, og så bli ferdig med det. Jentungen blir bekymret, og lurer på hva som er galt... :-(
Uff.. så slitsomt :( Hadde det sånn forrige uke, holdt på å bli gal. Nå er jeg bare små kvalm.. håper det verste har gitt seg.. grusomt å ha det sånn.

Back
Topp