Uff God bedringIkke nok med kvalmen, nå har jeg migrene også anfallet har vart siden i går kveld og ingen ting tyder på at den skal gi seg med det første. Eneste jeg kan ta er paracet, som ikke funker så klart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff God bedringIkke nok med kvalmen, nå har jeg migrene også anfallet har vart siden i går kveld og ingen ting tyder på at den skal gi seg med det første. Eneste jeg kan ta er paracet, som ikke funker så klart.
Å så slitsomt God bedringI dag har jeg sååå vondt i hodet, tatt paracet og drukket vann men hjelper ikke [emoji54]
Takk [emoji173]Å så slitsomt God bedring [emoji173]️
Spiren er nok ganske så trygt pakket inn i livmoren dinSnublet i en jern " stang " på gulvet mens jeg bar jenta mi på 3 og lang som vi var lå vi der. Gikk bra med henne. Hun ble bare redd. Jeg slo kneet midt. Ble veldig redd for å miste. Men det ligger vel trygt inni magen håper jeg.
Så slitsomt.. Har selv hatt en elendig dag i dag.. vært så kvalm Ikke noe hjelper.. og sovet halve dagen. N når jeg burde sovet så er jeg ikke trøtt Skal på jobb kl 9 i morra og har 30 min å kjøreEr skikkelig kvalm, føler at ingenting hjelper. Går snart på veggen, da jeg er på nippet til å spy 24/7. Hjelper ikke akkurat på at jeg er skikkelig trøtt og sliten.
Samme her!Lei av å våkne så tidlig!
Hvor tidlig Fikk du sist.Nå begynner fader meg bekkenet å skrangle [emoji21] Hadde problemer med bekkenløsning sist der jeg måtte ukentlig gå til fysio. Men syntes det kom tidlig denne gangen. 10 uker til mandag [emoji29]
så slitsomt. Håper du fikk sove etterpåVåknet kl 03.00 Herregud.. var så sulten og kvalm..
Duppet litt på sofaenså slitsomt. Håper du fikk sove etterpå
Uff.. så slitsomt Hadde det sånn forrige uke, holdt på å bli gal. Nå er jeg bare små kvalm.. håper det verste har gitt seg.. grusomt å ha det sånn.Jeg er så innmari lei av å brekke meg! Har konstant spysmak i munnen, skulle ønske jeg bare kunne kaste opp, og så bli ferdig med det. Jentungen blir bekymret, og lurer på hva som er galt... :-(