Helt enigKlager over at ventetiden til torsdag og ny tul tar laaaang tid.. [emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigKlager over at ventetiden til torsdag og ny tul tar laaaang tid.. [emoji31]
Vært veldig hard.. var løs nå sist.. mulig det var en reaksjon på melka jeg drakkKlager over ustabil mage også... først kjempe hard åsså veldig løs flere med samme problem?[emoji849]

Vært veldig hard.. var løs nå sist.. mulig det var en reaksjon på melka jeg drakk![]()
Ja.. men min er sånn, skifter plutselig[emoji23]

Takk for gode tipsDet vanligste er at den går over ved 12 uker.
Sist jeg var gravid var jeg kvalm i 9 måneder. Dvs, det slutta en uke før fødsel. Men etter de tre første månedene var det ikke så ille. Kasta opp en gang om dagen ca. etter det. Måtte aldri ha intravenøst og jeg var ikke sengeliggende.
Håper det blir bedre snart! Anbefaler deg å gå til legen. Er du så kvalm at du må holde sengen finnes det medisin som hjelper <3 afripan mener jeg å huske den het, noe sånt.. B6 i høy dose får du apoteket (pyrodksin eller noe lignende heter den, du må spørre så henter de den). Den er helt trygg og forskning har vist at om man tar den hver dag i en uke blir kvalmen mye bedre, og for mange helt borte. Den hadde jeg ikke hørt om sist men nå har jeg begynt å ta den. Jeg er litt kvalm av og på men for meg er egentlig oppkasten verst. Kommer så plutselig uten forvarsel. Når jeg er ute og går eller etter lunsj på jobben. Ekkelt.
Krysser fingrene for at du føler deg bedre snart.
Å, og en ting til! Spør etter SEA Band på apoteket. Det er armbånd med en knott på som skal trykk mot et spesielt sted inne på håndleddet. Bruksanvisning med bilde følger med. Det fungerer faktisk! Jeg syntes det hjalp sist. Har kjøpt igjen i dag.
god bedring <3 (og en trøst: kvalme fører til myyye lavere sjanse for spontanabort)
Samme her.. tror jeg bare er i uke 5 evtKlage for murringer og smerter i korsryggen... Allerede nå, så vondt asså
[emoji45] uke 6
Føler meg ikke gravid lengre[emoji17] vond rygg, men murringene er vekke
Er det mulig!? 
Slitsomt med den kvalmen.. jeg har ikke den enda altså.. bare sykt vonde brystEr så kvalm....!! hele dagen! Kaster opp om morgenen, og orker to biter av middagen.. ungene må jo begynne å lure snart.. Bra vi kan klage litt her...![]()
Å så kjipt.. er oppblåst og hard i magen jeg. Men får gått på do innimellom.Skulle ønske jeg snart fikk til å gå på do... [emoji19] om dere skjønner hva jeg mener! *oppblåst*